آیا ماجرای ورشکستگی صرافی کوکوین واقعیت دارد؟ مدیرعامل Kucoin پاسخ داد

صرافی کوکوین از محبوبیت زیادی بین تریدرها برخوردار بوده و طی روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر ورشکسته شدن آن ایجاد شده است. این خبر منجر به افزایش ترس و آشفتگی در بازار شد و کاربران به‌دنبال برداشت دارایی خود از این صرافی بودند. حالا خوشبختانه مدیرعامل کوکوین تمامی شایعات را رد کرده که در ادامه به بررسی بیش‌تر این خبر می‌پردازیم. با ما در خبر «کوکوین به فعالیت خود ادامه می‌دهد» همراه باشید.

کوکوین به سرنوشت لونا و 3AC دچار نخواهد شد

جانی لیو مدیرعامل صرافی دیجیتال  KuCoin در توییتی گفت که مطمئن نیست چه افرادی و با چه ‌نیتی این اخبار را منتشر می‌کنند اما کوکوین به سرنوشت LUNA،  3AC و … دچار نخواهد شد.

همانطور که پیش‌تر در خبر «شرکت سرمایه‌گذاری 3AC اعلام ورشکستگی کرد! آغازی بر دومینوی ورشکستگی در بازار؟» اشاره کردیم، صندوق سرمایه‌گذاری Three Arrows Capital (3AC) در دادگاه نیویورک اعلام ورشکستگی کرد و به فعالیت ده‌ساله‌ی خود پایان داد. جالب است بدانید که این شرکت بیش از 3 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود داشت.

همچنین لیو اضافه کرد که این صرافی هیچ‌گونه برنامه‌ای برای توقف برداشت نداشته و با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حقایق پیرامون KuCoin

وی همچنین در توییتی به بررسی حقایق پیرامون کوکوین پرداخت و گفت:

کوکوین با جمع‌آوری کمک مالی 150 میلیون دلاری، به ارزش 10 میلیارد دلار در پایان ماه می رسید. کوکوین یکی از معدود صرافی‌هایی است که در میان بازار خرسی، نه‌تنها کارکنان خود را اخراج نکرده بلکه افراد جدید را نیز استخدام می‌کند. همچنین KuCoin در حال راه‌اندازی امکانات جدید برای کاربران خود است.

بنا به داده‌های CoinMarketCap، کوکوین در جایگاه پنجمین صرافی برتر ارز دیجیتال قرار گرفته و 18 میلیون کاربر در 207 کشور جهان دارد.

همچنین مدیرعامل این شرکت افزود:


کوکوین این حق را دارد تا از افرادی که بدون سند و منبع، شایعات را پخش کرده و ترس و شک را در بازار افزایش می‌دهند، شکایت کند.

علاوه بر این موارد، لیو در توییت دیگری گفت که شفافیت، یک اصل کلیدی در صرافی KuCoin بوده و به‌زودی گزارش عملیات این صرافی در نیمه‌ی اول سال میلادی منتشر خواهد شد.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به شایعات پیرامون این صرافی چیست؟ آیا به معامله در این صرافی ادامه می‌دهید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «کوکوین به فعالیت خود ادامه می‌دهد» بودید.

منبع: TheBlock

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.