پایان روزهای سیاه LUNC ؟ رشد قیمت ارز دیجیتال لونا کلاسیک

تحلیل روند لونا کلاسیک؛ LUNC در مسیر رستگاری

پس از چند روز افزایش قیمت، حالا امروز فروشندگان به‌خوبی ترمز لونا کلاسیک را کشیدند. LUNC با 5.3 درصد کاهش قیمت در سطح قیمت 0.00024 دلار معامله شده و روز خوبی را سپری نمی‌کند. اما آیا این کاهش قیمت منجر به افزایش قیمت بیش‌تر LUNC نخواهد شد؟ با ما در تحلیل روند لونا کلاسیک همراه باشید.

تحلیل لونا کلاسیک

لونا کلاسیک طی روند افزایش قیمت یک هفته‌ای از خط روند نزولی یک ماهه‌ی خود عبور کرد و به سطح قیمت 0.000280 دلار رسید. با این حال LUNC از این سطح قیمت ریجکت شد و مقداری از ارزش خود را از دست داد.

نمودار لونا کلاسیک در تایم فریم 4 ساعته
نمودار لونا کلاسیک در تایم فریم 4 ساعته

در واقع به محض دیده شدن سیگنال خرید از واگرایی اندیکاتور MACD، توجه سرمایه‌گذاران به شانس افزایش قیمت لونا کلاسیک جلب شد و همین اتفاق رشد قیمت مناسبی را برای LUNC رقم زد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش لونا کلاسیک در ایران

در واقع اعتماد سرمایه‌گذاران به تغییر روند این رمز ارز منجر به افزایش حجم معاملات و عبور از مقاومت سنگین میانگین متحرک نمایی 100 روزه (سطح قیمت 0.00024 دلار) گردید.

با این حال ریزش قیمت اخیر لونا کلاسیک فرصت خرید جدیدی برای خریداران ایجاد خواهد کرد. تا زمانی که سیگنال اندیکاتور MACD باقی بماند، احتمال رشد LUNC وجود داشته و اولین هدف گاوها عبور از مقاومت 0.00028 دلار خواهد بود.

همچنین در نمودار چهار ساعته‌ی لونا کلاسیک نیز سیگنال خرید دیگری توسط اندیکاتور Super Trend ارائه شده که احتمال افزایش قیمت لونا کلاسیک را افزایش می‌دهد. همانطور که در نمودار بالا دیده می‌شود، سیگنال خرید با چرخش Super Trend به زیر لونا کلاسیک ظاهر گردیده است. انتظار می‌رود تا زمانی که Super Trend بالاتر از قیمت حرکت کرده و سیگنال فروش را ارسال کند، قیمت لونا کلاسیک در روند صعودی باقی بماند.

راهنمای گام به گام انتخاب بهترین تایم فریم ترید ارز دیجیتال

با این حال در مسیر افزایش قیمت، مقاومت 0.00025 دلار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و احتمالا شاهد نبرد سنگینی بین خریداران و فروشندگان خواهیم بود.

اهداف قیمت لونا کلاسیک

درصورت افزایش قیمت، اهداف گاوها در مسیر صعودی سطح 0.00025، 0.00028 و 0.00030 دلار خواهند بود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ لونا کلاسیک و کسب سود مطمئن

از سوی دیگر و درصورت باطل شدن سیگنال و چشم‌اندازهای صعودی، اولین هدف خرس‌ها عبور از حمایت 0.00023 دلار خواهد بود. همچنین هدف نهایی آنها عبور از حمایت 0.00021 دلار است.

سخن پایانی

شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به لونا کلاسیک دارید؟ آیا شاهد افزایش قیمت بیش‌تر این رمز ارز خواهیم بود؟ لطفا تحلیل‌ها و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل روند لونا کلاسیک همراه ما بودید.

منبع: FXStreet

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.