کسب درآمد از صرافی: فرهاد اکسچنج؛ جایزه ۱۰۰ دلاری برای پیش بینی قیمت بیت کوین

کسب درآمد صرافی فرهاد اکسچنج

با استفاده از سرویس پیش بینی قیمت صرافی فرهاد اکسچنج می‌توانید قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید و در صورتی که بین ۳ نفر اول باشید جایزه دریافت کرده و درآمد دلاری داسته باشید. در ادامه کسب درآمد از این صرافی ارز دیجیتال ایرانی را آموزش خواهیم داد؛ با توکن باز همراه باشید.

وضعیت مسابقه

در حال اجرا

خلاصه کارها برای کسب درآمد از صرافی فرهاد اکسچنج

صرافیصرافی فرهاد اکسچنج
روش کسب درآمدپیش بینی قیمت بیت کوین
سرمایه اولیهنیاز به سرمایه اولیه ندارد
جایزهنفر اول: ۱۰۰ دلار – نفر دوم: ۵۰ دلار و نفر سوم ۲۰ دلار
زمانهر هفته
پیش نیازثبت نام در صرافی فرهاد اکسچنج

پیش‌نیازهای شرکت در مسابقه فرهاد اکسچنج

  • گام اول

برای شرکت در این مسابقه فقط باید در صرافی فرهاد اکسچنج ثبت نام کنید. در صورتی که در این صرافی ثبت نام نکردید، از دو لینک رو به رو استفاده کنید.

  • گام دوم:

بعد از اینکه در صرافی ثبت نام کردید، با استفاده از لینک رو به رو وارد صفحه مسابقه پیش بینی قیمت بیت کوین شده و پیش بینی خود را ثبت کنید.

راهنمای گام به گام مسابقه

کسب درآمد از صرافی فرهاد اکسچنج با استفاده از سرویس پیش بینی قیمت بیت کوین بسیار ساده بوده و نیازی به سرمایه اولیه ندارد. این مسابقه هر هفته برگزار می‌شود. در هر مسابقه باید پیش بینی کنید که قیمت بیت کوین در ساعت ۲۳:۵۸ روز پنج شنبه هر هفته چه قیمتی دارد. آخرین فرصتی که می‌توان این پیش بینی را ثبت کرد ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه است. قیمت بیت کوین در ساعت ۲۳:۵۸ روز پنج شنبه پاسخ صحیح این مسابقه است. به سه نفر اول که نزدیکترین قیمت به پاسخ صحیح مسابقه را حدس زده باشند، سه جایزه مجموعا به ارزش ۱۷۰ دلار اهدا خواهد شد. در بخش جوایز جزئیات بیشتری را خواهیم گفت.

جایزه‌های مسابقه فرهاد اکسچنج

نفر اول:
۱۰۰ تتر

نفر دوم:
۵۰ تتر

نفر سوم:
۲۰ تتر

سلب مسئولیت

ما برای انتخاب روش‌های کسب درآمد دلاری و ریالی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، تمام محصولات آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و راه‌های خلاقانه این صرافی‌ها را معرفی می‌کنیم. با این حال، از آنجا که توکن باز ابزاری برای نظارت بر صرافی‌ها نداشته در نتیجه هیچ مسئولیتی در قبال حسن انجام کار این سرویس ندارد. در بخش کامنت تجربیات خود را در مورد این سرویس ارائه دهید. در صورتی که عمده کاربران گزارش خطا برای این سرویس اعلام کنند، در بخش وضعیت، آخرین وضعیت این مسابقه درج خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.