خروج ۲۵٪ از کل سرمایه‌های بایننس؛ گزارش قیمت ارز دیجیتال ۲۰ دی ۱۴۰۱

تحلیل

پس از فروپاشی صرافی FTX صرافی‌های متمرکز بیش از پیش تحت فشار قانون‌گذاران و کاربران قرار گرفتند. حتی صرافی بایننس نیز از فشارها در امان نماند و حواشی زیادی را تجربه کرد که روی اعتماد کاربران و کاهش قیمت کوین این صرافی اثر گذاشت. حالا فوربس گزارش داده در ۲ ماه گذشته یک چهارم سرمایه بایننس از این صرافی خارج شده است. با گزارش قیمت ارز دیجیتال ۱۹ دی ۱۴۰۱ توکن باز همراه باشید.

در ۲ روز گذشته پس از مدت‌ها بازار کریپتو به معامله‌گران روی خوش نشان داد و رشد قابل توجهی را تجربه کرد. در ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین توانست تا ۱۷٬۳۹۸ دلار رشد کند. اما پس اندکی کاهش اکنون در قیمت ۱۷٬۲۴۸ دلار معامله می‌شود. اتر، دومین رمزارز بزرگ بازار نیز با ۰.۹۳٪ افزایش نسبت به دیروز در محدوده ۱٬۳۳۰ دلار در نوسان است. سایر آلت‌کوین‌های بازار نیز شرایط امیدوارکننده‌ای پیدا کرده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

گزارش قیمت امروز ارز دیجیتال

در جدول زیر می‌توانید تغییرات ۲۴ ساعته قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازار را ببینید.

ارز دیجیتالقیمتتغییرات قیمت در ۲۴ ساعت گذشته
بیت کوین۱۷٬۲۵۵۰.۰۴٪+
اتریوم۱٬۳۲۹۰.۰۹۴٪-
BNB۲۶۰.۸۱۱.۲۹٪-
XRP۰.۳۴۸۸۰.۳۲٪-
دوج کوین۰.۰۷۳۰.۳۳٪+
کاردانو۰.۳۱۷۳.۱۲٪-
پالیگان۰.۸۴۹۱۱.۶۱٪-
لایت کوین۸۱.۱۷۱.۵۴٪-
پولکادات۴.۹۱۰.۷۶٪-
سولانا۱۶.۱۵۱.۹۵٪-
۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر مارکت کپ

مهمترین اخبار امروز ارز دیجیتال

هوبی کره به‌ دنبال جدا‌شدن از شرکت مادر و تغییر نام

گزارش‌ها حاکی از آن است شعبه کره‌ای صرافی ارز دیجیتال هوبی در حال آماده‌شدن برای خرید سهام خود از شرکت مادر، هوبی گلوبال و تغییر نام خود است. حدود ۷۲٪ از سهام هوبی کره متعلق به لئون لی، بنیان‌گذار هوبی گلوبال است. چو کوک بونگ، مدیرعامل هوبی کره‌ و مالک یک شرکت بزرگ استخراج در کره جنوبی، سهام لی را خواهد خرید. هوبی در روزهای اخیر مشکلات زیادی تجربه کرده و ۲۰٪ از نیروهای کار خود را در ۶ ژانویه (۱۶دی) پس از خروج ۶ میلیون دلار سرمایه از صرافی در آن هفته اخراج کرد.

خروج ۲۵٪ از کل سرمایه بایننس در کمتر از ۲ ماه

به گزارش‌ فوربس، صرافی بایننس حدود ۲۵٪ از دارایی‌های خود معادل ۱۲ میلیارد دلار را در کمتر از ۶۰ روز از دست داده است. طبق این گزارش، بایننس این مبلغ را از طریق خروج BUSD و BNB از دست داده است و تنها ۲۹ میلیارد دلار توکن BNBدر صرافی باقی مانده که ارزش آن در این مدت حدود ۳۰٪ کاهش داشته است. این رقم، ۵۱٪ کمتر از ارزش گزارش‌شده توسط بایننس در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۹ آبان ۱۴۰۱) است.

چین‌آلیسیس: تحریم‌ها نتوانستند تورنادو کش را از پای در بیاورند

آخرین گزارش منتشرشده از چین‌آلیسیس نشان می‌دهد اگرچه تحریم‌ها استفاده از تورنادو کش را سخت کرده است، اما نتوانسته فعالیت آن را به‌طور کامل خاتمه دهد. دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی ایالات متحده از ۸ آگوست ۲۰۲۲ (۱۷ مرداد ۱۴۰۱)، این میکسر ارز دیجیتال را به‌دلیل نقشش در پول‌شویی تحریم کرده است. به طوریکه ارزش کل سرمایه ورودی به تورنادو کش، ۳۰ روز پس از تحریم‌ها ۶۸٪ کاهش داشت. چین‌آلیسیس تاکید کرد هیچ شخص یا سازمانی نمی‌تواند به‌راحتی یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر قراردادهای هوشمند مانند تورنادو کش را تعطیل کند.

شیبا اینو با بوگاتی همکاری می‌کند

چندی پیش خبر همکاری شیبا با گروه بوگاتی باعث رشد قیمت شیبااینو شد. گروه بوگاتی هیچ رابطه رسمی با تولید کننده خودروهای اسپرت معروف ندارد و در واقع شرکتی است که بر طراحی، ایجاد و فروش چمدان، کیف دستی و لوازم جانبی متمرکز است، اما این خبر باعث هیجان زیادی در بازار شیبا ایجاد کرد و قیمت شیبا اینو را نزدیک به ۳٪ افزایش داد.

تغییرات قیمت امروز ارز دیجیتال

  • قیمت تتر (USDT) به تومان با ۰.۸٪ کاهش نسبت به روز گذشته به ۴۱٬۱۰۰ رسید. در حال حاضر بهترین قیمت خرید تتر در صرافی اکسیر با قیمت ۴۱٬۰۹۹ تومان است.
  • در ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین (BTC) ۰.۰۷٪ رشد داشته و در محدوده ۱۷٬۲۶۰ دلار در نوسان بوده است. بهترین قیمت خرید بیت کوین در صرافی بیت پین و در سطح ۷۰۹.۹۹۹.۹۹۹ تومان است.
  • اتر نیز ۰.۹٪ نسبت به روز گذشته رشد داشته است و در سطح ۱۳۳۰ دلار معامله می‌شود. بهترین قیمت خرید اتریوم در صرافی نوبیتکس و در سطح ۵۴.۳۵۹.۰۰۰ تومان قرار دارد.
  • بایننس کوین (BNB) با ۲۲.۳٪ رشد یکی از موفق‌ترین رمزارزها در یک هفته اخیر بوده است. با این حال در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۱.۳٪ در قیمت ۲۷۶ دلار معامله می‌شود. بهترین قیمت خرید bnb در صرافی هلو اکس و ۱۱٬۲۴۵٬۷۶۵ تومان است.
  • ارز دیجیتال پالیگان (ماتیک) نیز جزو ترندهای ۲۴ ساعت گذشته بازار بوده است. این رمزارز در حال حاضر با ۱.۷٪ کاهش در ۰.۸۵۰۵ دلار معامله می‌شود. بهترین قیمت خرید ماتیک در صرافی ایرانیکارت و به قیمت ۳۴٬۸۳۷ دلار است.
  • شیبااینو نیز در چند روز اخیر یکی از ترندهای بازار ارز دیجیتال بود. این میم کوین ۶.۶٪ رشد در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد. قیمت شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۹۴۷ دلار است. برای خرید شیبا اینو در بهترین قیمت می‌توانید به صرافی رابین کش مراجعه کنید.

در ادامه تاریخچه قیمت ارزهای ترند بازار را می‌بینیم:

نام ارزقیمت ارز دیجیتال ۱۸ دیقیمت ارز دیجیتال ۱۹ دیقیمت ارز دیجیتال ۲۰ دی
بیت کوین۱۶٬۹۳۵۱۷٬۲۱۹۱۷٬۲۶۷
بایننس کوین۲۶۱۲۷۸۲۷۶.۱۴
پالیگان (ماتیک)۰.۸۰۲۶۰.۸۶۱۱۰.۸۴۸۲
شیبا اینو۰.۰۰۰۰۸۴۳۰.۰۰۰۰۸۷۶۰.۰۰۰۰۹۴۷
سولانا۱۳.۶۱۶.۳۳۱۶.۱۱
پنکیک سواپ (cake)۳.۲۹۳.۴۵۳.۴۱
FET۰.۱۵۷۸۰.۱۵۵۳۰.۱۵۶۸
استپن۰.۳۱۱۳۰.۳۱۸۱۰.۳۰۸۰
لیدو (LDO)۱.۵۱۱.۹۰۲.۰۰۹
اتریوم۱۲۶۲۱۳۲۴۱۳۳۰
تاریخچه قیمت ارزهای ترند بازار. (قیمت‌ها به دلار)

پرسودترین ارزهای دیجیتال امروز

در ۲۴ ساعت گذشته رمزارزهای اپتوس (APT)، گالا و لیدو (LDO) به ترتیب با ۳۸.۹۸٪، ۱۵.۱۰٪ و ۷.۸۶٪ رشد، پربازده‌ترین رمزارزهای بازار بوده‌اند.

سوددِه‌ترین ارزهای بازار
پربازده‌ترین رمزارزهای بازار – ۲۰ دی منبع: کوین مارکت کپ

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.