رشد ۱۲۵ درصدی سولانا؛ گزارش قیمت ارزهای دیجیتال ۲۶ دی ۱۴۰۱

قیمت امروز ارزهای دیجیتال

در ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت‌ کوین و اکثر رمزارزها شاهد رشد بوده و‌ بازار کریپتو همچنان سبزپوش است. مارکت کپ کل بازار کریپتو در حال حاضر ۹۹۲.۵۴ میلیارد دلار است كه ۲.۰۳ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. اما حجم کل معاملات نسبت به روز گذشته ۱۸.۳۲ درصد کاهش یافته و به ۴۹.۶۷ میلیارد دلار رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته در بازار فیوچرز ۲۷.۵۵ میلیون دلار موقعیت شورت بیت‌ کوین، لیکویید شده است. بیت‌ کوین و اتریوم با رشد حدود ۱ درصد به ترتیب به قیمت ۲۰ هزار و ۷۹۱ دلار و هزار و ۵۴۱ دلار معامله می‌شوند. سایر رمزارزهای مشهور مانند شیبا اینو، کاردانو و بایننس کوین نیز شاهد رشد قیمت بودند. در جدول زیر می‌توانید تغییرات قیمت آن‌ها را ببینید.

گزارش قیمت امروز ارز دیجیتال

در جدول زیر می‌توانید تغییرات ۲۴ ساعته قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازار را ببینید.

ارز دیجیتالقیمتتغییرات قیمت در ۲۴ ساعت گذشته
بیت کوین۲۰٬۷۷۷۰.۶٪+
اتریوم۱٬۵۳۹۱.۱۱٪+
BNB۲۹۷.۸۱۰.۸۱٪+
XRP۰.۳۸۴۵۰.۵۲٪+
دوج کوین۰.۰۸۵۸۳۶.۶۷٪+
کاردانو۰.۳۴۸۲۲.۱۱٪+
ماتیک۰.۹۸۷۷۳.۱۷٪+
لایت کوین۸۵.۴۸۰.۸۸٪-
پولکادات۵.۷۷۰.۳۸٪-
سولانا۲۳.۰۳۳.۹۱٪+
۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر مارکت کپ

مهمترین اخبار امروز ارز دیجیتال

سختی استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود رسید

سختی استخراج بیت کوین پس از رشد ۱۰.۲۶ درصدی در ۱۵ ژانویه (۲۵ دی)، در بلاک شماره ۷۷۲٬۱۲۸ به ۳۷.۵۹ تریلیون هش رسید. با وجود رشد ۲۲.۷ درصدی قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته، افزایش سختی استخراج، سودآوری ماینرها را کمی کاهش می‌دهد. در حال حاضر هزینه تولید هر واحد بیت‌ کوین ۱۷٬۳۷۷ دلار تخمین زده می‌شود، در حالی که بیت‌کوین با قیمت ۲۱٬۱۵۵ دلاری خرید و فروش می‌شود.

رشد ۱۳۵ درصدی سولانا و بازگشت آن به جمع ۱۰ رمزارز برتر

به‌در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) صرافی FTX سقوط کرد و به دلیل ارتباط آن با شبکه سولانا قیمت توکن SOL نیز با افت شدیدی مواجه شد. اما پس از حمایت ویتالیک بوترین از سولانا ورق برگشت. به طوری‌که از آغاز سال ۲۰۲۳، بهای سولانا به‌طور قابل‌توجهی رشد کرده و در دو هفته اخیر حدودا ۱۳۵ درصد افزایش یافته است. ارزش بازار سولانا نیز در یک هفته گذشته از ۵ میلیارد دلار به ۹ میلیارد دلار رسید و بار دیگر به جمع ۱۰ رمزارز بزرگ بازار از نظر ارزش بازار بازگشته است.

۴۸.۲۵ درصد از عرضه بیت کوین در طول دو سال اخیر جابه‌جا نشده است

اطلاعات سایت گلسنود (Glassnode) نشان می‌دهد روند نزولی اخیر بازار ارزهای دیجیتال اثر چندانی بر عرضه بیت کوین نداشته است. در واقع ۴۸.۲۵ درصد از عرضه کل بیت کوین در طول ۲ سال گذشته جابه‌جا نشده است. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران برای نگهداری بلندمدت بیت کوین و استفاده از آن برای ذخیره ارزش باشد.

کاردانو با افزایش قیمت ADA در ارزش بازار، از دوج کوین سبقت گرفت

با ارز دیجیتال شبکه کاردانو یعنی ADA در ۷ روز گذشته بیش از ۱۵ درصد رشد کرد و توانست ۲ میلیارد دلار مارکت کپ خود را افزایش دهد. از طرفی قیمت Doge کمتر از ۱۴ درصد افزایش داشته و فقط ۱.۳ میلیارد دلار سرمایه کسب کرده است. در حال حاضر ADA در رتبه ۸ و دوج کوین در رتبه ۹ رمزارزها از نظر ارزش بازار قرار دارند.

شاخص ترس و طمع بیت کوین وارد ناحیه خنثی شد

شاخص ترس و طمع بیت کوین که ابزاری برای سنجش احساسات تریدرها نسبت به نوسانات قیمت است، پس از ماه‌ها نوسان در ناحیه «ترس» و «ترس شدید»، امروز به عدد ۵۲ از ۱۰۰ رسید که در ناحیه خنثی (نه ترس و نه طمع) قرار دارد.

تغییرات قیمت امروز ارز دیجیتال

قیمت دلار در ایران چند روزی است که ثابت است و در محدوده ۴۰ الی ۴۱ هزار تومان معامله می‌شود. در حال حاضر بهترین قیمت خرید تتر در صرافی رمزینکس برابر ۴۱٬۱۳۳ تومان است.

قیمت btc در روز گذشته با ۰.۸٪ رشد در ۲۰٬۷۷۹ دلار معامله می‌شود. بهترین قیمت خرید بیت کوین در صرافی ورسلند و معادل 853,318,200 تومان است.

دومین رمزارز بزرگ بازار نیز همچنان بالای ۱۵۰۰ دلار معامله می‌شود و اکنون ۱۵۴۰ دلار قیمت دارد. بهترین قیمت خرید اتریوم در صرافی اکسبیتو و در سطح ۶۳.۵۹۲.۰۰۰ تومان پیدا می‌شود.

ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) در ۲۴ ساعت گذشته با ۱.۲۶٪ رشد به ۲۹۸ دلار رسیده است. بهترین قیمت خرید بایننس کوین در صرافی او ام پی فینکس و به قیمت 12,398,152 تومان است.

ریپل نیز که این روزها اخبار زیادی مربوط به احتمال پیروزی آن در دادگاه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به گوش می‌رسد یکی از رمزارزهای موفق این روزهاست. قیمت XRP به ۰.۶۳٪ رشد نسبت به روز گذشته به ۰.۳۸۴۶ دلار رسیده است. بهترین قیمت خرید xrp مربوط به صرافی سینا تتر و معادل ۱۶.۰۸ تومان است.

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) نسبت به روز گذشته ۲.۰۶٪ رشد کرده و با قیمت ۰.۳۴۸۲ دلار معامله می‌شود. بهترین قیمت خرید ada در صرافی اکس اکس و ۱۴٬۵۳۳ تومان است.

نام ارزقیمت ارز دیجیتال ۲4 دیقیمت ارز دیجیتال ۲5 دی ۱۴۰۱قیمت امروز ۲۶ دی ۱۴۰۱
بیت کوین20972 دلار20644 دلار۲۰٬۸۲۰ دلار
cake۳.۹۲ دلار ۳.۷۶ دلار ۳.۷۲ دلار
SRM۰.۶ دلار۰.۵۲ دلار0.4703 دلار
شیبا اینو0.00000947 دلار0.000009 دلار۰.۰۰۰۰۱۰۴۲ دلار
FET0.2026 دلار0.21 دلار۰.۲۳۶۱ دلار
AGIX۰.۲۵۷۴ دلار۰.۱۷۹۶۹ دلار۰.۱۷۰۲۳ دلار
سولانا۲۴.۷۶ دلار۲۲.۸۲ دلار۲۳.۳۸ دلار
اتریوم۱۵۶۰دلار۱۵۲۳ دلار۱٬۵۴۲ دلار
تراکلاسیک۰.۰۰۰۱۸ دلار۰.۰۰۰۱۷ دلار۰.۰۰۰۱۷۷۳۶ دلار
استپن (GMT)۰.۵۴۱۵ دلار۰.۵۶۰۱ دلار۰.۴۹۰۹ دلار
تاریخچه قیمت ارزهای ترند بازار

پرسودترین ارزهای دیجیتال امروز

در ۲۴ ساعت گذشته رمزارزهای FXS، CVX و MANA به ترتیب با ۲۵.۷۹٪، ۳۰.۳۲٪ و ۲۱.۴۵٪ پر بازده‌ترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتو بوده‌اند.

پربازده‌ترین رمزارزهای بازار کریپتو- ۲۶ دی
پربازده‌ترین رمزارزهای بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.