تحلیل تکنیکال ماتیک؛ چه زمانی روند صعودی جدید MATIC آغاز خواهد شد؟

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ماتیک

ماتیک طی هفت روز گذشته 35 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و به جایگاه دهمین رمز ارز برتر بازار رسید. با این حال به‌نظر روند صعودی این رمز ارز طی شبانه‌روز اخیر متوقف شده و MATIC با افت قیمت 0.6 درصدی مواجه شده است. در ادامه قصد داریم تا روند این رمز ارز را بررسی کنیم. با ما در تحلیل تکنیکال ماتیک همراه باشید.

تحلیل ماتیک

دو خبر مهم ازجمله همکاری متا با پالیگان برای خرید و فروش توکن‌های  NFT در اینستاگرام و خبر استفاده‌ی بانک JP Morgan از شبکه‌ی بلاکچینی پالیگان منجر به افزایش قابل‌توجه حجم معاملات ماتیک گردید. به‌دنبال افزایش حجم معاملات، ماتیک طی جهشی 40 درصدی از سطح قیمت 0.87 به 1.3 دلار رسید.

نمودار ماتیک در تایم فریم روزانه
نمودار ماتیک در تایم فریم روزانه

با این حال کندل‌های روزانه‌ی ماتیک طی سه روز گذشته از سطوح قیمت بالاتر ریجکت شدند که بیان‌گر پایان حرکت صعودی این رمز ارز است. بنابراین احتمالا روند نزولی جدید MATIC از خط روند الگویی که ذکر کردیم آغاز خواهد شد.

شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش ماتیک در ایران

در شرایط ایده‌آل، احتمالا شاهد ریزش قیمت 20 درصدی ماتیک و سقوط آن به سطح حمایت 0.95 دلار خواهیم بود. درصورت رخ دادن چنین اتفاقی، گاوها مجددا دست به خرید در سطوح پایین‌تر زده و از این فرصت برای انباشت ماتیک استفاده خواهند کرد. از سوی دیگر شکست در زیر خط روند پایین این نظریه‌ی صعودی را تضعیف خواهد کرد.

بررسی اندیکاتورهای ماتیک

اندیکاتور RSI رمز ارز ماتیک از شیب منطقه‌ی خرید بیش‌ازحد بازگشته که نشان‌دهنده‌ی اصلاح قیمتِ قبل از تثبیت است.

همچنین طی افزایش قیمت اخیر، تمامی میانگین‌های متحرک مهم (20، 50، 100 و 200 روزه) پس گرفته شدند که بیان‌گر چشم‌انداز صعودی ماتیک است. علاوه بر این، یک کراس اوور طلایی بین میانگین‌های متحرک 50 و 200 روزه سیگنال خریدی قوی ارسال خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای اندیکاتور میانگین متحرک، کشف‌های سیگنال‌های کراس اوور است. شما نیز می‌توانید با مطالعه‌ مقاله‌ی «میانگین متحرک چیست؟» این سیگنال‌ها را کشف کرده و از آنها در ترید خود استفاده کنید.

سخن پایانی

ریزش قیمت ماتیک فرصت خرید جذابی در اختیار سرمایه‌گذاران و نهنگ‌ها قرار خواهد داد و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به ماتیک چیست؟ لطفا تحلیل و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان تحلیل تکنیکال ماتیک همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: CoinGape

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.