دوج کوین یا شیبااینو یا پپه؛ کدام برنده می‌شود؟ (تحلیل تکنیکال)

دوج پپه شیب

طی چند روز گذشته، قیمت میم‌کوین‌ها به شکلی شگفت‌انگیزی در حال افزایش بوده اند.



توکن‌هایی مانند شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، دوج‌کوین (DOGE)، و داگویفهت (WIF) شاهد افزایش‌های باورنکردنی در قیمت خود بوده‌اند.

خلاصه تحلیل

  • میم‌کوین‌ها از جمله شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، دوج‌کوین (DOGE)، و داگویفهت (WIF) افزایش‌های قابل توجهی را ثبت کردند.
  • گرفتن سود می‌تواند شیبا اینو (SHIB) را به 0.000018 دلار برساند در حالی که پپه (PEPE) نشانه‌ای از کاهش زیر 0.0000040 دلار را داد.
  • شاخص AO حاکی از احتمال کاهش روند دوج‌کوین (DOGE) است اما احتمال ندارد که داگویفهت (WIF) زیر 1 دلار برود.

عملکرد منحصر به فرد میم‌کوین‌ها

در حالی که این چهار کوین موج صعودی بازار را رهبری کرده‌اند، عملکرد آنها متفاوت بوده است. برای مثال، قیمت SHIB طی هفت روز گذشته 126.12 درصد افزایش یافته است. DOGE، از سوی دیگر، با افزایش 64.23 درصدی روبرو بوده است. عملکرد PEPE با افزایش 204.18 درصدی بهتر بوده است و در نهایت، قیمت WIF با افزایش 422.67 درصدی، بهترین میم‌کوین بازار شناخته شده است.

شیبا اینو در مقابل پپه

Coin Edition نگاهی به عملکرد قیمت SHIB/USD و PEPE/USD در بازه زمانی ۴ ساعته داشته است. بر اساس تحلیل ما، هر دو میم‌کوین ساختار مشابهی را به اشتراک گذاشتند. همچنین قابل ذکر است که PEPE و SHIB در حدود همان دوره اما با کمی تفاوت، از حالت انباشت خارج شدند.

در حالی که PEPE توانست در ۲۵ فوریه (۶ اسفند) از این حالت خارج شود، SHIB سه روز بعدتر موفق به انجام این کار شد. علاوه بر این، اندیکاتور Supertrend سیگنال خرید برای SHIB را نشان می‌دهد که نشان دهنده این است که همچنان پتانسیل یک روند صعودی دارد.

اما به نظر می‌رسید که عملکرد قیمت SHIB در حال بازگشت باشد زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داد که این توکن بیش از حد خریداری شده است. مورد مشابهی نیز برای PEPE رخ داد که قیمت آن نیز کاهش یافت.

نمودار قیمت شیبا اینو در مقابل پپه
نمودار قیمت شیبا اینو در مقابل پپه

برای مدتی، رالی SHIB ممکن است کند شود. از دیدگاه خرسی، قیمت می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار کاهش یابد زیرا معامله‌گران ممکن است در روزهای آینده سود خود را برداشت کنند. PEPE نیز با سرنوشت مشابهی روبرو شد با نشانه‌هایی که ممکن است زیر ۰.۰۰۰۰۰۴۰ دلار افت کند.

با این حال، بازگشتی صعودی می‌تواند قیمت‌ها را بسیار بالاتر ببرد. در یک مورد بسیار صعودی، SHIB می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار برسد در حالی که PEPE ممکن است به سمت ۰.۰۰۰۰۶۰ دلار رالی کند.

Dogecoin (DOGE) در مقابل dogwifhat (WIF)

قیمت DOGE در زمان انتشار از ۰.۱۵ دلار به ۰.۱۳ دلار کاهش یافت. قیمت WIF نیز از ۱.۷۰ دلار کاهش یافت. اما برخلاف SHIB و PEPE، عملکرد قیمت DOGE و WIF متفاوت بود. برای WIF، افزایش شگفت‌انگیز آن به این معنا بود که گاوها مدتی خرس‌ها را از صحنه دور نگه داشته‌اند.

با این حال، گاوهای Dogecoin، با وجود اینکه در کنترل بودند، همچنان خرس‌ها در گوشه‌ای کمین کرده‌اند. با استفاده از فیبوناچی، قیمت DOGE ممکن است عقب‌نشینی کند. برای مثال، سطح ۰.۳۸۲ فیبوناچی حدود ۰.۱۲ دلار بود که نشان می‌دهد این میم‌کوین می‌تواند یک کاهش ۷.۶۹ درصدی را تجربه کند.

DOGE/USD در مقابل WIF/USD
DOGE/USD در مقابل WIF/USD

این کاهش بالقوه همچنین در اندیکاتور فوق‌العاده (AO) آشکار بود. در زمان نگارش، AO میله‌های قرمزی را نمایش می‌دهد که نشان دهنده یک حرکت نزولی احتمالی است. اگر این کاهش منجر به کاهش قیمت Dogecoin شود، WIF نیز ممکن است تأثیر بپذیرد. با این حال، بعید است که WIF در کوتاه مدت زیر ۱ دلار کاهش یابد.

منبع: Coin Edition

سوالات متداول

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.