آلیشر مورگنشترن؛ رپر مشهور روسی سفیر رسمی تون کوین شد

رپر مشهور روسی سفیر رسمی تون کوین شد

آلیشر مورگنشترن (Alisher Morgenshtern)، یکی از بزرگ‌ ترین ستاره ‌های رپ روسیه با آهنگ جدیدش و تبلیغ در شبکه ‌های اجتماعی، حمایت خود را از ارز دیجیتال جدید، تون کوین اعلام کرده است. وی به طور رسمی به یکی از بزرگ ‌ترین شخصیت های رسانه ای در تاریخ کشور روسیه تبدیل شده است.

به گزارش توکن باز، به نقل از یوتودی، موسیقیدان، ترانه ‌سرا و رپر مشهور روسی، آلیشر مورگنشترن (Alisher Morgenshtern) طی حمایت خود از رمز ارز جدید تون کوین (TON coin) رسماً به سفیر پروژه تون کوین تبدیل شد.

آلیشر مورگنشترن، این هنرمند معروف بارها در شبکه ‌های اجتماعی مختلف از جمله تلگرام و اینستاگرام، از این ارز دیجیتال جدید نام برده است. همچنین این خواننده مشهور در آهنگ جدید منتشر شده خود به نام (Why) اشاره می‌کند که تمام بیت کوین‌ های خود را فروخته و تون کوین خریده است.  

مورگنشترن تاکنون حدود 10 میلیون دلار از سرمایه خود را به خرید این رمز ارز جدید، تون کوین (TON coin) اختصاص داده است و در ادامه صحبت های خود اعلام کرده که در آینده به‌ صورت فعال از این پروژه حمایت خواهد کرد. جالب است بدانید که یک روز قبل از انتشار آهنگ، آلیشر مورگنشترن از مشترکان خود دعوت کرد تا حدس بزنند که او چگونه 10 میلیون دلار را با یک بار واریز خرج کرده است.

تنها تعداد کمی از آنها تصور می کنند که این ستاره محبوب روسیه پول خود را برای ارزهای دیجیتال خرج کرده است. روز بعد، مورگنشترن پستی منتشر کرد و طی آن به مشترکین خود در مورد تون کوین (Toncoin) و علت سرمایه گذاری اش بر روی این ارز دیجیتال گفت.

منبع: یوتودی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.