توکن WEN پس از ایردراپش سقوط کرد!

سقوط توکن wen

معامله‌گران شاهد سقوط حدود ۲۳ درصدی قیمت ون (WEN) بلافاصله پس از پایان کمپین ایردراپ بوده‌اند. حدود ۳۵ میلیون دلار از توکن ون نیز سوزانده شده است.



راه‌اندازی توکن میم ون (WEN) متعلق به سولانا یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های رمزارزی چند روز اخیر بوده است، اما ایردراپ آن تا صبح دوشنبه به پایان رسیده و صدها میلیارد توکن کلیم نشده سوزانده شده‌اند که به طور قابل توجهی منجر به کاهش عرضه WEN شده است.

فروش دسته جمعی WEN

دارندگان WEN که توکن‌ها را Claim کرده یا از صرافی‌ها خریداری نموده‌اند، پس از پایان کلیم توکن‌ها، شروع به دامپ کردن آن‌ها به صورت دسته‌جمعی کردند که این امر منجر به سقوط قیمت پس از یک آخر هفته با سودهای قابل توجهی شد که به اوج خود در اوایل صبح دوشنبه رسید.

Claim توکن WEN به صورت رسمی به پایان رسید

طی دوران رشد Wen، ما WEN را از طریق کلیم به جامعه عرضه می‌کردیم. اکنون، هیچ گونه عرضه جدیدی وجود ندارد و بیش از ۱/۴ کل عرضه برای همیشه سوزانده خواهد شد.

ما هیجان‌زده‌ایم که فرهنگ wen را جاودانه کنیم…

WEN (@wenwencoin) ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ توییت اکانت WEN

قیمت توکن در صبح دوشنبه، بر اساس داده‌های از Coinstats، ۲۲ درصد در یک ساعت کاهش یافت، با بزرگترین سقوط در دقایقی پس از آنکه خالقان پروژه بیش از ۲۷۱ میلیارد توکن – یا به ارزش ۳۵ میلیون دلار در آن زمان – را سوزاندند.

این بیش از ۲۷ درصد از کل عرضه توکن را تشکیل می‌دهد که نزدیک به ۳۹ درصد از کل سهم ایردراپ است که پیش از مهلت تعیین شده کلیم نشده بود.

کلیم ایردراپ WEN در روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی (ET) به پایان رسید، همانطور که برنامه‌ریزی شده بود، به این معنی که هر توکنی که توسط کاربران واجد شرایط سولانا کلیم نشده بود، برای همیشه از چرخه معاملاتی خارج شد.

چرا WENهای کلیم نشده سوزانده شد؟

کاهش عرضه یک توکن اغلب به عنوان اقدامی برای افزایش قیمت دیده می‌شود، زیرا تعداد توکن‌های در گردش کاهش می‌یابد و در نتیجه، عرضه موجود در بازار کمتر می‌شود.

در این مورد، قیمت در طی چند ساعت گذشته به شدت بین سوزاندن توکن‌ها و فروش توسط نهنگ‌های WEN در میان هیاهوی بازار نوسان داشته است.

در قیمت فعلی ۰.۰۰۰۱۳۹۸ دلار، قیمت WEN هم‌اکنون نسبت به روز ثابت است و قیمت آن نیز تقریباً نسبت به پایان روز جمعه، زمانی که راه‌اندازی شد، ثابت است.

WEN اکنون پس از ثبت بیشترین قیمت خود در تاریخ، ۰.۰۰۰۱۸۰۸ دلار در اوایل صبح دوشنبه، ۲۳ درصد کاهش یافته است.

در میان هیجان WEN و افزایش حجم معاملات DeFi سولانا پیش از ایردراپ توکن Jupiter (JUP) در روز چهارشنبه، قیمت SOL امروز تقریباً ۸ درصد افزایش یافته و به بیش از ۱۰۱ دلار رسیده است.

منبع:  BitcoinWorld

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.