کوینبیس و بایننس به زودی این ارزهای دیجیتال ارزان را لیست می‌کنند

بایننس و کوینبیس

لیست شدن یک ارز دیجیتال در صرافی‌های بزرگ مانند کوینبیس و بایننس، یکی از اتفاقاتی است که تریدرهای حرفه‌ای آن را دنبال می‌کنند. علت این موضوع را می‌توان در افزایش تقاضا در آن ارز و به دنبال آن افزایش قیمت دید. همچنین لیست شدن یک ارز دیجیتال در صرافی‌های بزرگ یکی از نشانه‌های اعتبار آن پروژه تلقی می‌شود.

بایننس کدام ارز دیجیتال را لیست خواهد کرد؟

بر اساس اعلامیه صرافی جهانی برتر ارزهای دیجیتال، بایننس، در شرف لیست کردن یک پروژه آلت‌کوین مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای است.



در اعلامیه جدید، بایننس اظهار داشت که Fusionist (ACE) را به پلتفرم Launchpool خود اضافه خواهد کرد، که به کاربران امکان می‌دهد ارزها را برای دریافت ارزهای جدید استیک کنند.

ACE چیست؟

ACE توکن بومی Endurance است، یک بلاک‌چین بازی و شبکه اجتماعی غیرمتمرکز، که Fusionist، یک بازی AAA وب ۳، از آن به عنوان شبکه اصلی خود استفاده خواهد کرد.

بایننس اعلام کرده است که استیک ACE از چهارشنبه آغاز خواهد شد و معاملات باز این آلت‌کوین ممکن است از ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) آغاز شود.

معامله‌گرها باید نسبت به ریسک آگاه باشند

بایننس اعلام کرده است که، هنگامی که ACE برای معاملات باز عرضه شود، یک تگ seed به ACE متصل خواهد کرد. توکن‌های دارای تگ seed، کاربران را ملزم می‌کنند تا هر ۹۰ روز یک بار آزمون‌هایی را بگذرانند تا از آگاهی آن‌ها نسبت به ریسک‌ها قبل از معامله توکن‌ها اطمینان حاصل شود.

کاربران قادر خواهند بود ارزهای BNB و FDUSD خود را در استخرهای جداگانه‌ای برای فارم توکن‌های ACE از ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) استیک کنند.

بایننس اعلام کرده است که ACE چهلمین پروژه‌ای است که به پلتفرم Launchpool اضافه می‌کند.

چه تعداد توکن ACE عرضه خواهد شد؟

بر اساس اعلام بایننس، کل عرضه توکن برای ACE ۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰ واحد است. پاداش‌های استخر پرتاب مجموعاً ۱۰,۲۹۰,۰۰۰ ACE یا ۷% از کل عرضه توکن خواهد بود. عرضه اولیه در گردش ACE ۲۱,۹۶۹,۵۲۰ واحد یا ۱۴.۹۵% از کل عرضه توکن است.

کوینبیس کدام ارز دیجیتال را لیست می‌کند؟

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، کوین‌بیس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده، آلت‌کوین Bonk (BONK) را به برنامه بررسی خود برای لیست کردن در آینده افزوده است.

BONK چیست؟

BONK اولین بار در دسامبر ۲۰۲۲ به آدرس‌های کیف پول منتخب Solana ارسال شد و محبوبیت آن به شدت افزایش یافته است. BONK در حال حاضر محبوب‌ترین ارز دیجیتال با موضوع سگ در بلاک‌چین Solana است. این Memecoin به عنوان جایگزینی برای آلت‌کوین‌های با موضوع سگ در دیگر بلاک‌چین‌ها در شبکه Solana راه‌اندازی شده است.



BONK، که برای مدتی عملکرد قابل توجهی داشته است، اکنون ارزش بازار چشمگیری برابر با ۷۶۳ میلیون دلار دارد و هنوز در بایننس لیست نشده است.

BONK فعلا در برنامه بررسی قرار دارد

پس از اینکه کوین‌بیس BONK را در برنامه لیست کردن خود قرار داد، افزایش ناگهانی در قیمت BONK رخ داد. با این حال، افزودن یک آلت‌کوین به راهنمای کوین‌بیس تضمینی برای لیست شدن آن نیست.

در حال حاضر، ۶۰% از کل حداکثر عرضه BONK در گردش است. قیمت BONK با ۲۰% کاهش نسبت به بالاترین قیمت خود معامله می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.