آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی او ام پی فینکس

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی او ام پی فینکس

برای ثبت معاملات خرید و فروش در صرافی او ام پی فینکس ابتدا می‌بایست از طریق وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس ثبت نام کنید. برای آشنایی با مراحل ثبت نام و احراز هویت در او ام پی فینکس می‌توانید به مطلب نحوه  ثبت نام و احراز هویت در صرافی او ام پی فینکس مراجعه کنید.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی او ام پی فینکس، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی او ام پی فینکس تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به دو روش «معامله سریع» و «معامله در بازار» به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در او ام پی فینکس بپردازید.

آموزش معامله سریع

در مرحله اول می‌بایست وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه داشبورد قسمت بالای صفحه سمت راست از منو «معاملات» گزینه «خرید و فروش سریع» را انتخاب کنید.

داشبورد صرافی او ام پی فینکس
انتخاب گزینه معامله سریع در داشبورد معاملاتی صرافی او ام پی فینکس

در صفحه جدید می‌بایست وارد قسمت «معامله سریع» شوید. برای مثال اگر قصد دارید با موجودی تومانی حساب خود به خرید دوج‌کوین بپردازید، می‌بایست در قسمت «پرداخت می‌کنم» گزینه تومان و در قسمت «دریافت می‌کنم» رمزارز دوج‌کوین را انتخاب کنید.

پس از آن می‌بایست مقدار تومانی معامله را مشخص کنید. همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، در ازای مبلغ تومانی که مشخص کردید، معادل آن به دوج‌کوین نیز به شما نشان داده می‌شود.

معامله سریع دوج کوین در او ام پی فینکس

در نهایت کافیست بر روی دکمه تبدیل بزنید تا موجودی تومانی انتخابی شما به صورت آنی و به قیمت لحظه‌ای بازار به دوج‌کوین تبدیل شود.

برعکس برای فروش دوج‌کوین در این مثال کافیست در قسمت «پرداخت می‌کنم» رمزارز دوج‌کوین و در قسمت «دریافت می‌کنم» گزینه تومان یا تتر را انتخاب کنید.

آموزش معامله در بازار

با ورود به بازار معاملات او ام پی فینکس نیز می‌توانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به صورت حرفه‌ای‌تر انجام دهید. کافیست در صفحه داشبورد در قسمت بالای صفحه سمت راست از منوی «معاملات» بر روی گزینه «معامله» کلیک کنید.

آموزش معامله در بازار او ام پی فینکس

به این ترتیب به بازار معامله حرفه‌ای در او ام پی فینکس هدایت خواهید شد. در این صفحه می‌توانید به راحتی بازار مورد نظر خود را انتخاب کنید و به چهار روش سفارش محدود (Limit)، سفارش بازار (Market)، سفارش حد ضرر (Stop Limit) و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (Stop Market) معاملات خرید یا فروش مورد نظرتان را در قیمت دلخواه خود ثبت کنید.

انتخاب نوع معامله در بازار او ام پی فینکس

همچنین در این صفحه می‌توانید به صورت همزمان به نمودار قیمت لحظه‌ای رمزارز در تریدینگ ویو و در بازار او ام پی فینکس در تایم فریم‌های گوناگون دسترسی داشته باشید. امکان استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال نیز در همین صفحه برای شما فراهم شده است.

در نهایت پس از تکمیل معامله خرید یا فروش مورد نظرتان می‌توانید جزئیات دقیق دارایی‌هایتان را مشاهده کنید. کافیست در صفحه داشبورد در قسمت بالای صفحه سمت چپ بر روی آیکون کیف پول بزنید و گزینه «کیف پول‌های من» را انتخاب کنید.

کیف پول من و مشاهده دارایی ها

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، جزئیات دقیق دارایی رمزارزی و تومانی حساب کاربری‌تان در این صفحه قابل مشاهده است.

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی صرافی او ام پی فینکس در توکن باز نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

سوالات متداول

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.