تحلیل آنچین؛ نهنگ‌ها در حال انباشت شیبا اینو (SHIB) هستند

تحلیل قیمت شیبا

شیبا اینو، یکی از آلت‌کوین‌های شناخته شده در بازار ارزهای دیجیتال، طی یک هفته گذشته افزایش قیمت چشمگیری داشته است. این افزایش ارزش عمدتاً به دلیل فعالیت‌های نهنگ‌ها بوده است که بازدهی این میم‌کوین را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است.

شیبا اینو در مسیر رشد

شیبا اینو با افزایش فوق‌العاده قیمت، خود را در میان آلت‌کوین‌های متعدد، متمایز کرده است. طرفداران و سرمایه‌گذاران شیبا اینو که به دقت تحولات بازار را زیر نظر گرفته‌اند، شاهد افزایش سریع ارزش این دارایی بوده‌اند.

همان‌طور که داده‌های آن‌چین از پلتفرم اطلاعاتی بازار Santiment نشان می‌دهد، هولدرهای بزرگ مقادیر عظیمی از SHIB را انباشت نموده‌اند. از ابتدای ژوئن (تیر)، آدرس‌هایی که بین 10 میلیون تا 100 میلیارد توکن SHIB (نهنگ‌های شیبا اینو) نگهداری می‌کنند، در مجموع 1.11 تریلیون SHIB خریداری کرده‌اند.

نمودار کیف‌پول نهنگ‌های شیبا‌ اینو
نمودار کیف‌پول نهنگ‌های شیبا‌ اینو. منبع: Santiment

نهنگ‌ها در حال انباشت SHIB

فعالیت نهنگ‌ها به مشارکت سرمایه‌گذاران بزرگی اشاره دارد که مقادیر زیادی از SHIB را در اختیار دارند. اقدامات آنها مانند خرید و معامله کوین، به افزایش قیمت و افکار مثبت بازار در مورد این میم‌کوین کمک می‌کند.


تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال کاردانو؛ 10 برابر درصد سود در انتظار ADA؟


علاوه بر این، داده‌های Santiment نشان می‌دهد که طی دو تا سه ماه گذشته، کیف پول‌های عظیم شیبا اینو متعلق به دسته‌های “کوسه” و “دلفین”، SHIB به ارزش بیش از 9 میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

تا روز جمعه هفته گذشته، این سرمایه‌گذاران عمده 32.49 تریلیون دلار اوراق بهادار SHIB در اختیار داشته‌اند. این گروه در مجموع دارای به ارزش 266 میلیون دلار SHIB هستند.

نمودار ارزش بازار شیبا اینو
نمودار ارزش بازار شیبا اینو. 5 میلیارد دلار

عملکرد معاملاتی فعلی و موقعیت بازار شیبا اینو

بر اساس داده‌های CoinGecko، در زمان نگارش این مطلب، SHIB  در حال معامله به قیمت 0.00000848 دلار بود که نشان دهنده افزایش 3.8٪ در 24 ساعت گذشته و 8.0٪ افزایش نسبت به هفته گذشته است.

تا زمان نگارش این مقاله، شیبا اینو توسط CoinGecko به عنوان 15مین ارز دیجیتال بزرگ از لحاظ ارزش بازاری، با ارزشی نزدیک به 5 میلیارد دلار رتبه‌بندی شده است.

شیباریوم چیست؟

این افزایش فعالیت نهنگ‌ها قبل از راه‌اندازی شیباریوم در حال رخ دادن است که رویداد مهمی برای اکوسیستم شیبا اینو محسوب می‌شود.

طرفداران ارزهای دیجیتال بسیار در انتظار راه‌اندازی شیباریوم هستند، سرمایه‌گذاران و تریدرها هر دو هیجان زیادی در مورد راه‌اندازی آتی شیباریوم نشان داده‌اند.


تحلیل آن‌چین بیت‌کوین؛ چرا اکثر بازار در حال فروش بیت کوین هستند؟


شیباریوم که یک راه حل لایه دوم را برای بهبود مقیاس پذیری و کارایی کلی شبکه ارائه می‌دهد، پیشرفت مهمی برای اکوسیستم SHIB محسوب می‌شود.

تقاضای رو به رشد برای کوین SHIB اهمیت زیرساختی قدرتمند را افزایش داده است که بتواند حجم بالایی از تراکنش‌ها را به سرعت و به صورت کارآمد پردازش کند. 

شیباریوم در حال حاضر تنها روی تست‌نت در دسترس است، اما معرفی آن علاقه زیادی را برانگیخته و عامل مهمی در افزایش تقاضا برای این میم‌کوین بوده است.

منبع: NewsBTC

پرسش و پاسخ

آیا زمان برای خرید شیبا مناسب است؟

به طور کلی بازارهای ارز دیجیتال بسیار پر ریسک هستند، و شما همیشه باید مدیریت ریسک و سرمایه را درنظر بگیرید. در زمان نگارش این مقاله بازار در حالت بی‌تصمیمی قرار گرفته است. الایحال انباشت SHIB توسط نهنگ‌ها و به روزرسانی‌های مرتبط با شبکه آن می‌تواند در کوتاه مدت مثبت باشد.

علت خریدهای بزرگ توسط نهنگ‌ها چیست؟

این افزایش فعالیت نهنگ‌ها قبل از راه‌اندازی شیباریوم در حال رخ دادن است که رویداد مهمی برای اکوسیستم شیبا اینو محسوب می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.