برای ثبت نام در صرافی نوبیتکس چه مدارکی لازم است؟

اخبار صرافی نوبیتکس

اولین قدم برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی امن و معتبر است. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم صرافی‌های مختلف را با دقت بررسی کنید و صرافی مناسب خود را پیدا کنید. یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی که احتمالا در بررسی‌هایتان توجه شما را به خود جلب می‌کند صرافی نوبیتکس است.

ما در توکن باز این صرافی را بررسی کرده‌ایم و مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در انتخاب صرافی به یاری‌تان خواهند آمد را آورده‌ایم. همانطور که در تصویر زیر دیده می‌شود در این صفحه به معرفی مدل کسب و کار صرافی نوبیتکس، مقدار کارمزد تتری و بازاری، شبکه‌های قابل پشتیبانی و موارد دیگر پرداخته‌ایم:

صفحه بررسی صرافی نوبیتکس
صفحه بررسی صرافی نوبیتکس منبع: توکن باز

اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی نوبیتکس را دارید ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافی است آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یه رمزارز عبور مناسب و امن را انتخاب کنید.

پس از اینکه ثبت نام در نوبیتکس را به اتمام رساندید لازم است احراز هویت کنید. برای انجام احراز هویت ۴ مرحله پیش رو دارید:

  • تایید شماره تلفن همراه
  • آپلود تصویر کارت ملی
  • ثبت اطلاعات بانکی
  • ثبت آدرس و شماره تلفن ثابت

پس از طی بازه زمانی چند ساعت الی چند روزه احراز هویت شما کامل می‌شود و قابلیت خرید وفروش ارزهای دیجیتال در صرافی نوبیتکس برای شما فعال می‌شود.

برای مطالعه کامل نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی نوبیتکس از لینک زیر استفاده کنید.

در توکن باز بخوانید؛ آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی نوبیتکس

از امکانات خوب صرافی نوبیتکس داشتن اپلیکیشن اختصاصی است. برنامه موبایلی صرافی نوبیتکس برای گوشی‌های دارایی سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است.

اپلیکیشن نوبیتکس نسخه اندروید قابل دانلود به صورت مستقیم و نسخه وب، سیپ اپ، سیبچه، اناردونی وو آی اپس است.

اپلیکیشن نوبیتکس نسخه آیفون نیز قابل دریافت به صورت مستقیم از سایت نوبیتکس، گوگل پلی، بازار و مایکت است. برای دانلود اپلیکیشن نوبیتکس می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود نوبیتکس برای اندروید و آیفون

جهت ثبت نام در سایت نوبیتکس کلیک کنید

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.