جدیدترین ایردراپ های ارز دیجیتال؛ احتمال ایردراپ این 10 پروژه وجود دارد

جدیدترین ایردراپ های ارز دیجیتال

همانطور که می‌دانید، پروژه‌های بسیار زیادی بخشی از عرضه‌ی خود را در قالب ایردراپ به کاربران اهدا می‌کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی 10 ایردراپ احتمالی و فوق‌العاده‌ی ارز دیجیتال پرداخته تا شما عزیزان این ارزها را به‌طور رایگان دریافت کنید. با ما در مطلب «معرفی 10 ایردراپ احتمالی ارز دیجیتال» همراه باشید.

ایردراپ STARKWARE

پروژه‌ی STARKWARE یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه 2 اتریوم بوده که از سوی dYdX، Sorare، Immutable و … استفاده می‌شود. این پروژه تحت حمایت چند شرکت ازجمله Sequoia Capital و … قرار دارد.

ایردراپ رایگان SynFutures

پروژه SynFutures یک صرافی ارز دیجیتال بوده و تمرکز آنها روی ایجاد بازارهای آزاد و غیرمتمرکز مشتقات ارز دیجیتال است. این صرافی یکی از برترین صرافی‌های نسل جدید است. صرافی SynFutures نیز تحت حمایت شرکت‌های زیادی ازجمله Polychain Capital قرار دارد.

Ape Board

پلتفرم Ape Board یک داشبورد غیرمتمرکز و چندزنجیره‌ای است. کاربران می‌توانند با استفاده از این داشبود، سبدهای سرمایه‌گذاری DeFi و NFT را دنبال کنند. این پروژه به‌تازگی از سوی Nansen خریداری شده و تحت حمایت شرکت‌هایی ازجمله LongHash قرار دارد.

Shell Protocol

پروژه‌ی Shell Protocol اکوسیستمی برای ابزارهای مالی همچون AMM، استخرهای اعتباری، استیبل‌کوین‌های الگوریتمی و بازارهای NFT است. این پروتکل نیز تحت حمایت شرکت‌های Divergence Ventures و … قرار دارد.

Phantom

فانتوم یک کیف پول ارز دیجیتال است که به کاربران امکان دسترسی به اکوسیستم سولانا را با بهره‌گیری از برنامه‌های حمایتی چندزنجیره‌ای می‌دهد. این کیف‌پول نیز تحت حمایت شرکت‌های بزرگی همچون a16z، Paradigm و … قرار دارد.

Streamflow

پروژه‌ی Streamflow روی شبکه‎‌ی سولانا راه‌اندازی شده و پلتفرمی برای توزیع توکن است. این پلتفرم نیز تحت‌حمایت شرکت‌های Jump Crypto، Solana Ventures و … قرار دارد.

ACROSS

پروژه‌ی ACROSS یک بریج بین‌ زنجیره‌ای است که با استفاده از اوراکل UMA Optimistic، سرعت تراکنش‌های بین لایه 2 و لایه 1 را افزایش می‌دهد. تاکنون شرکت‌های زیادی همچون Arbitrum، Polygon Networks و … روی این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

Connext

کانکست پروتکلی با قابلیت همکاری است که امکان ارسال ارزش و قراردادها را بین زنجیره‌های اتریوم و لایه 2 فراهم می‌کند. این پروتکل نیز تحت حمایت Coinbase Ventures و دیگر شرکت‌ها قرار دارد.

Dialect

پروژه Dialect پلتفرمی مبتنی بر شبکه‌ی سولانا بوده و هدف آن، برطرف کردن مشکلات استفاده از Web3 و ایجاد امکان پیام‌رسانی هوشمند است. این پروژه نیز تحت حمایت Solana Ventures و دیگر شرکت‌ها قرار دارد.

ZigZag

پروژه‌ی ZigZag یک صرافی غیرمتمرکز غیرحضانتی است که از ZK Rollups استفاده می‌کند. رمز ارز بومی این صرافی نیز ZigZag نام داشته و برای پرداخت کارمزد و … استفاده می‌شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله به معرفی ایردراپ‌های احتمالی پروژه‌ها پرداختیم. این نوشته صرفا اطلاع‌رسانی بوده و پیشنهادی برای خرید و فروش این ارزهای دیجیتال نیست. توجه داشته باشید که هنوز تاریخ دقیقی برای این ایردراپ‌ها در نظر گرفته نشده است. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این ایردراپ‌ها چیست؟ آیا در آنها شرکت می‌کنید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «معرفی 10 ایردراپ احتمالی ارز دیجیتال» همراه ما بودید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.