محبوبیت شیبا اینو (Shiba Inu) نزد نهنگ های اتریوم و جهش 40 درصدی آن پس از سقوط اخیرش

محبوبیت شیبا اینو (Shiba Inu) و جهش 40 درصدی آن

شیبا اینو (Shiba Inu)، میم کوین محبوب بازار ارزهای دیجیتال با رشد چشمگیری که پیدا کرده، طی یک جهش شگفت انگیز توانسته است از پایین ترین رنج قیمتی خود که در 22 ژانویه (2 بهمن) داشته است، 40 درصد رشد کند.

به گزارش توکن باز به نقل از یوتودی، داده ‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، نشان می ‌دهد که در حال حاضر توکن محبوب شیبا اینو (SHIB) با سبقت گرفتن از پالیگان (Polygon) توانسته است به چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود. شایان ذکر است که با تمامی این شرایط به وجود آمده توکن شیبا اینو همچنان 73.37 درصد پایین تر از رکورد تاریخی خود است و لازم به ذکر است که تنها 39 درصد از دارندگان این توکن محبوب در سود هستند.

همچنین جالب است بدانید که با بررسی داده های ویل استاتس متوجه شدیم که در حال حاضر FTT، توکن بومی صرافی  FTX محبوب‌ ترین ارز دیجیتال نزد نهنگ‌ های اتریوم است و آنها 1.5 میلیارد دلار از آن را در اختیار دارند. همچنین در این میان شیبا اینو با 1.2 میلیارد دلار ارزش، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

بر طبق اطلاعات جدید به دست آمده، توکن‌های FTT و شیبا اینو (Shiba Inu)، به ترتیب سهمی 15.71 و 12.93 درصدی از مجموع دارایی توکن‌ های ERC-20 نهنگ‌ های بزرگ اتریوم را به خود اختصاص داده ‌اند. میم کوین محبوب شیبا اینو با روند صعودی و رشد چشمگیری که در پیش گرفته است، دوباره در حال نزدیک شدن به جایگاه اول در میان توکن‌ های ERC-20 موجود در 1000 آدرس بزرگ شبکه اتریوم (Ethereum) است.

شما نیز می‌توانید برای خرید میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) به صرافی‌های لیست شده در سایت توکن باز مراجعه کنید.

منبع: یوتودی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.