تحلیل تکنیکال امروز یونی سواپ 13 دی 1400؛ یونی سواپ با یک تصمیم سخت رو به رو است

kar0 5
  • اگر گاوها و خریداران یونی سواپ با هم متحد شوند، قیمت یونی سواپ می تواند تا 22.44 دلار که یک افزایش 20 درصدی است را تجربه نماید.
  • ابزار های موجود دسته ای از مقاومت های قدرتمندی را در 18.73 دلار تا 21.89 دلار را نشان می دهد که تمایل به خرید را کاهش می دهد.
  • شکست کف حمایتی 13.88 دلاری باعث ریزش بیشتر و باطل شدن روند صعودی می شود.

قیمت یونی سواپ از یک مانع و مقاومت مهم خارج شده است که نشان می دهد، روند صعودی محتمل تر می باشد. با این حال، این روند با مقاومت های مهمی روبرو است، که نشان می دهد وضعیت صعودی برای یونی سواپ محدود شده است.

قیمت یونی سواپ با یک تصمیم سخت روبرو است

قیمت یونی سواپ کف حمایتی 13.88 دلاری را بیش از پنج بار در طول هفت ماه اخیر تست کرده است و حتی یک بار آن را از دست نداده است. آخرین باری که این یونی سواپ با این خط برخورد داشته است، توانست در طول یک هفته افزایش قیمت 43 درصدی را تجربه نماید.

از زمان این افزایش قیمت برای یونی سواپ، یونی سواپ 9 درصد از ارزش خود را از دست داده و به محدوده 18.37 دلار کاهش یافته است. در حین معامله، قیمت یونی سواپ با میانگین متحرک ساده 50 روزانه (SMA) روبرو می شود و باید این محدوده را رد نماید تا شانسی برای صعود داشته باشد. رد کردن این مانع به یونی سواپ اجازه می‌ دهد تا 20 درصد افزایش داشته و به جایی که SMA 50 و 100 روزه وجود دارد، در قیمت 22.44 دلار برسد.

به دلیل برخورد SMA ها با یکدیگر، قیمت یونی سواپ بعید است که شاهد حرکتی فراتر از 22.44 دلار باشد. با این حال، تحت شرایط خاص، افزایش قابل توجهی در فشار خرید می تواند این سد مقاومتی را شکسته و به این این ارز دیجیتال اجازه دهد تا سد مقاومتی 27.49 دلار را برای بار دیگر آزمایش کند.

فشار در محدوده 22.44 دلاری به وضوح در مدل (GIOM) دیده می شود. نزدیک به 35000 آدرس که نزدیک به 220.3 میلیون UNI را با قیمت متوسط ​​20.52 دلار خریداری کرده اند، در زیر این محدوده منتظر هستند. بنابراین، هرگونه جهش کوتاه مدت در فشار خرید که قیمت یونی سواپ را برای آزمایش مجدد این حمایت سوق دهد، احتمالا با یک فشار فروش قوی از سوی این هولدرها که سعی در شکستن قیمت دارند، پاسخ داده می شود.

بنابراین، اگر خوشبینانه به یونی سواپ نگاه بی اندازیم، سرمایه گذاران می توانند انتظار رشد 20 درصدی را داشته و قیمت یونی به 22.44 دلار رسیده و برای بار دیگر در این محدوده که محدوده ای با فشار فروش بالا است قرار گیرد.

اگر بخواهیم به دنبال حمایت بیشتر برای یونی سواپ بگردیم، می توان به آدرس های فعال روزانه که زیر میانگین 30 روزه 1391 قرار دارند، اشاره نماییم. یونی سواپ از جولای 2021 شاهد کاهش تعداد DAA بوده است که نشان می دهد سرمایه گذاران در سطوح فعلی علاقه ای به این کوین ندارند.

تحلیل یونی سواپ

در حالی که همه چیز برای قیمت یونی سواپ از دیدگاه کوتاه‌ مدت بررسی می‌ شود، افزایش فشار فروش می تواند باعث شود که یونی سواپ برای بار دیگر محدوده 13.88 دلار را تست کند. اگر این افزایش در قیمت یونی سواپ باعث شود که کندل روزانه زیر این محدوده مهم بسته شود، می توانیم انتظار داشته باشیم که سناریو صعودی باطل شده است. در این شرایط، این ارز دیجیتال می تواند ریزش بیشتری کرده و پس از سقوط 29 درصدی، کف حمایتی 9.86 دلاری را دوباره آزمایش کند.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید یونی سواپ را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال ، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.