نهنگ های شیبا اینو میانگین موجودی کیف پول های خود را ۲۸٪ افزایش دادند!

no1117shiba inu

به گزارش توکن باز، به نقل از یوتودی از روز گذشته تا الان، میانگین موجودی شیبا اینو از سوی نهاد های بزرگ با 2.37 درصد افزایش به 2.635 میلیارد رسید و همچنین آدرس های فعال نیز دچار رشد 100 درصدی شده است.

با وجود آشوب های زیاد موجود در بازار کریپتو، نهنگ‌های شیبا اینو همچنان توکن های بیشتری را در کیف پول های خود ذخیره میکنند. میانگین ذخایر شیبا اینو، در کیف پول نهنگ ها با افزایش 28 درصدی به 2.6 میلیارد توکن رسیده است.

شایان ذکر است که به علت فروش ارز های دیجیتال بزرگتری مانند بیت کوین و اتریوم در روزهای گذشته روند صعودی و روبه رشد قیمت شیبا اینو کاهش یافته و متوقف شده است، طوریکه در طی این دو روز شاهد 13 درصد کاهش قیمت بوده ایم.

تجزیه و تحلیل های WhaleStats بیانگر این است که شیبا اینو از نظر ارزش دلار بالاترین و بزرگترین جایگاه توکنی دربین نهنگ های اتریوم را دارد. درنتیجه نهنگ ها پس از اتریوم بیشتر از هر توکن دیگری، شیبا اینو را در کیف پول های خود نگه می دارند.

همچنین بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از همین منبع، تعداد کسانی که شیبا اینو را در کیف پول‌های خود ذخیره می‌کنند همچنان روبه افزایش است؛ در حال حاضر این مقدار در سطح 1097907 واحد جای دارد.

جالب است بدانید که بررسی و تجزیه تحلیل اطلاعات به‌دست‌آمده از صرافی‌های بزرگ، بیانگر افزایش ده‌ درصدی در تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو می‌باشد، منظور از این تراکنش‌های بزرگ، تراکنش‌هایی است که در آنها بیشتر از صدهزار دلار جابه‌جا شود.

منبع: یو تودی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.