پتانسیل رشد شدید آربیتروم و آوالانچ

آربیتروم و آوالانچ

تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال با توجه به انتظار یک رشد قیمت عظیم در آینده، بازار را به دقت بررسی کرده‌اند. پس از پیگیری‌های مداوم، کارشناسان مهم‌ترین ارزهای دیجیتال را انتخاب کرده‌اند که پتانسیل بازدهی بیش از ۱۰ برابر در آینده را دارند. این ارزهای دیجیتال شامل آوالانچ (AVAX)، و آربیتروم (ARB) هستند.



بیایید عملکرد AVAX، و ARB در سال ۲۰۲۳ را با هم مقایسه کنیم و مشخص کنیم کدام توکن بهترین فرصت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال را فراهم می‌کند!

تحلیلگران ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند AVAX تا سال ۲۰۲۴ با ۱۳۴٪ افزایش همراه باشد

آوالانچ سال ۲۰۲۳ را با امیدواری آغاز کرد و در فوریه به اوج ۲۲.۷۱ دلار رسید. با این حال، عدم قطعیت‌های ناشی از مقررات منجر به کاهش ۶۱٪ ارزش آوالانچ تا اکتبر (مهر) شد. در میان این چالش‌ها، خبر گسترش قراردادهای آتی دائمی (پرپچوال فیوچرز) AVAX توسط کوین‌بیس امیدواری را به جامعه برگرداند.

علیرغم شروع ناامیدکننده، حرکت راهبردی کوین‌بیس در نوامبر (آبان) نشانه‌ای از برگشت احتمالی آوالانچ است. در یک پیشرفت قابل توجه، کوین‌بیس اعلام کرد قصد دارد پیشنهادهای قرارداد پرپچوال فیوچرز خود را با افزودن قراردادهای AVAX در کنار سولانا (SOL) گسترش دهد.

با توجه به چالش‌های نظارتی AVAX، حرکت راهبردی کوین‌بیس و انتظار یک رشد قیمت عظیم در آینده، تحلیلگران پیش‌بینی قیمت بسیار خوش‌بینانه‌ای برای AVAX در سال ۲۰۲۴ ارائه می‌دهند. پیش‌بینی می‌شود AVAX با افزایش قابل توجه ۱۳۴٪ به ۲۰.۴۵ دلار تا پایان ۲۰۲۴ برسد.

اما در سناریوی بدبینانه انتظار می‌رود آوالانچ در سال ۲۰۲۴ در محدوده ۱۶.۲۶ دلار با ثابت باقی بماند که نشان‌دهنده تأثیر احساسات بازار است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت ARB تا سال ۲۰۲۴ از مرز ۱.۹ دلار عبور کند

آربیتروم مسیر خود را در مارس ۲۰۲۳ (فروردین 1402) پس از عرضه توکن ARB آغاز کرد و شروع قابل توجهی داشت که در آن به اوج ۱.۸۰۱۱ دلار در آوریل (اردیبهشت) رسید.

افت قیمت بعدی منعکس‌کننده روندهای گسترده‌تر بازار بود، به‌طوری‌که کاهش ۵۷٪ به دلیل مشکلات فنی و حاکمیتی نسبت داده شد. با این حال، توسعه‌های اخیر اهمیت آربیتروم را در فضای Layer 2 مشخص می‌کند.

نوامبر برای آربیتروم برگشت مثبتی به همراه داشت زیرا گزارش کوین‌گکو آن را به عنوان بزرگ‌ترین راه حل Layer 2 معرفی کرد. با کل ارزش قفل‌شده(TVL)  ۱.۷۹ میلیارد دلار در اکتبر، آربیتروم ۴۱.۲٪ از سهم بازار ۱۰ راه حل برتر L2 را تصاحب کرد. این شناخت برای آربیتروم لحظه‌ای حیاتی است، به ویژه در مقایسه با دیگر راه حل‌های L2 مانند پالی‌گان.

با توجه به موقعیت تأثیرگذار آربیتروم در اکوسیستم Layer 2 پیش‌بینی می‌شود قیمت از مرز 1.9 دلار فراتر رود و به 1.96 دلار تا پایان سال 2024 برسد.

در سناریوی بدبینانه، انتظار می‌رود ARB در سال 2024 در محدوده 1.42 دلار ثابت باقی بماند.

منبع: NewsBTC

توجه: مقاله‌ای که مطالعه کردید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.