انفجار قیمت ارز SNM؛ رشد قیمت 30 برابری SONM تنها در 24 ساعت

انفجار قیمت ارز SNM؛ رشد قیمت 30 برابری SONM تنها در 24 ساعت

ارز دیجیتال SONM تنها طی شبانه‌روز اخیر بیش از 3000 درصد رشد قیمت را تجربه کرده و قیمت آن 30 برابر شده است! این رمز ارز طی 7 روز نیز رشد 4195 درصدی را تجربه کرده و بهترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند. با ما در خبر انفجار قیمت ارز SNM همراه باشید.

انفجار قیمت ارز SNM

همانطور که اشاره کردیم، رمز ارز SNM طی شبانه‌روز جاری با رشد 3000 درصدی مواجه شده و قیمت آن طی 24 ساعت 30 برابر شده است.

نمودار ارز دیجیتال SNM در تایم فریم ساعتی
نمودار ارز دیجیتال SNM در تایم فریم ساعتی

خریداران SNM اوج قیمت این ارز را یک ساعت قبل در سطح 10.91 دلار ثبت کردند اما حالا این ارز دیجیتال با مقداری کاهش قیمت مواجه شده و در محدوده‌ی 7.12 دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که  Sonm در آغاز روز ارزشی معادل 0.2 دلار داشته و در همین روز سطح قیمت 10.91 دلار را نیز به چشم دیده است.

شناسایی بهترین قیمت خرید ارز دیجیتال SNM

به‌دنبال این افزایش قیمت SNM به لیست صد ارز برتر بازار راه پیدا کرده و حالا در جایگاه نودونهمین ارز برتر بازار قرار دارد. ارزش کل بازار Sonm به 328 میلیون دلار رسیده و حجم معاملات آن از 565 میلیون دلار فراتر رفته است!

ارز Sonm چیست؟

رمز ارز Sonm پروتکلی مبتنی بر بایننس اسمارت چین است که خدمات ابری را برای رایانه‌های شخصی یا سرورها به ارمغان آورده است. در واقع هدف اصلی Sonm ارائه کردن قدرت محاسباتی مقرون‌به‌صرفه برای مصرف‌کنندگان است.

در بلاگ توکن باز بخوانید؛ تحلیل قیمت توکن SNM

در نهایت Sonm یک سرویس ابری غیرمتمرکز برای ارائه‌ی خدمات به افراد و مشاغل مختلف است. این سرویس از امنیت بالایی برخوردار است.

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید، احتمال سقوط سریع دارایی‌ها پس از انفجار قیمت وجود داشته و بهتر است مراتب احتیاط را رعایت کنید. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به  SNM چیست؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: CoinMarketCap

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.