تحلیل تکنیکال امروز الگورند 20 آذر1400؛ الگورند در یک روند نزولی قرار دارد!

a
  • با توجه به شرایط موجود، به نظر می رسد که قیمت الگورند قصد دارد با یک بازگشت مجدد محدوده حمایتی 200-DMA را برای بار دیگر تست کند.
  • ظهور خرس ها در بازار و RSI منفی، فروشندگان الگورند را امیدوار نگه می دارد.
  • بسته شدن الگورند بالای 1.82 دلار برای معکوس کردن روند فعلی (نزولی) در کوتاه مدت بسیار مهم است.

این شنبه قیمت ارز دیجیتال الگورند از کم ترین سطح هفتگی خود، یعنی 1.42 دلار بازگشت، باید بدانیم که این بازگشت فاقد سیگنال روند صعودی است. ضمن آنکه این ارز دیجیتال صرفا روند بیت کوین را که پرچم زده است را دنبال کرده و از آن الگو برداری می کند.

قیمت الگو در طی این هفته یک روندی نزولی داشته است و در روز دوشنبه به کمترین مقدار خود، یعنی زیر 2 دلار رسید. از آن زمان، اکثر آلت کوین ها تقریبا 15 درصد از قیمت خود را از دست داده است.

گاوهای بازار در حال حاضر به دنبال پیدا کردن پا و ستون های خود هستند؛ چرا که قیمت الگورند 2.64 درصد در روز جهش پیدا کرده و در حال حاضر در محدوده نزدیک به 1.50 دلار معامله می شود.

تا زمانی که قیمت الگورند زیر محدوده 2 دلار باقی مانده است، سناریو نزولی برای ارز دیجیتال Algorand محتمل تر است.

با توجه به ابزار های تحلیل تکنیکال قیمت الگورند روند نزولی خود را ادامه می دهد

فروشندگان الگورند این شنبه فرصتی برای نفس کشیدن پیدا کرده و مدت زمان کوتاهی را قبل از سرگیری روند نزولی در دست دارند.

در همین حال، گاو های ارز دیجیتال ALGO برای بار آخر شانس خود را امتحان کرده و پا به عرصه می گذارند. با اینکه با وجود شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) که هنوز در زیر خط مرکزی کمین کرده است، به احتمال زیاد این جهش صعودی کوتاه مدت خواهد بود.

با توجه بیشتر به روند نزولی، میانگین متحرک 50 روزه (DMA) در آستانه نفوذ به میانگین متحرکت 100 روزه از بالا است.

اگر این تقاطع نزولی رخ دهد، سیگنال منفی برای معامله گران الگورند ارسال خواهد شد که باعث کاهش دوباره به سمت 200-DMA می شود که منطقه بسیار مهمی در 1.36 دلار می باشد.

اگر محدوده ذکر شده نیز با شکست رو به رو شود، خرس های الگورند قدرت بیشتری گرفته و به دنبال کاهش قیمت تا 1.21 دلار خواهند بود که قبلا در 4 دسامبر تجربه شده است. پایین تر از این سطح روانشناختی 1 دلار ظاهر خواهد شد.

تحلیل الگورند
تحلیل الگورند

از طرف دیگر، سناریو صعودی می تواند با یک مانع و مقاومت قوی در بالای محدوده 1.63 دلاری در روز جمعه رو به رو شود، که بالاتر از آن، میانگین متحرک 21 روزه روند نزولی در 1.73 دلار بررسی می کند. تنها با ورود به منطقه بالای مقاومت 1.82 دلار می توان گفت که روند نزولی به اتمام رسیده و می توانیم شاهد رشد این ارز دیجیتال باشیم.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید الگورند را دارید، می توانید از وبسایت توکن باز بهترین قیمت الگورند را پیدا کرده و اقدام به خرید کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.