تحلیل تکنیکال؛ رشد ۷۳ درصدی SUI در سه روز!

تحلیل sui

سویی (SUI) در اواخر دسامبر و اوایل ژانویه (دی) زیر یک نوار مقاومتی نزدیک به 1 دلار گیر کرده بود. در طی چهار روز گذشته معاملات، خریداران این مقاومت را کاملاً شکستند.

تحلیل تکنیکال SUI

تحلیل تکنیکال این توکن نشان داد که گرایش بازه زمانی بلندمدت به شدت صعودی است. از طرف دیگر، سودهای بزرگ چند روز گذشته می‌تواند منجر به یک ریزش عمده شود.



تقاضا در بازار اسپات در روزهای اخیر ضعیف بود، که مسیری را برای فروشندگان و سودبرداران برای هدایت قیمت‌ها به سمت حمایت 1 دلاری باز کرد.

سطوح فیبوناچی با توجه به نوسانات قیمت SUI کمک محدودی دارند

نمودار قیمت روزانه SUI/USDT
نمودار قیمت روزانه SUI/USDT

در زمان نگارش، SUI با نرخ 1.2844 دلار معامله می‌شود. این توکن سطح مقاومتی 1.245 دلاری از ماه می (اردیبهشت) 2023 را در نمودار یک روزه شکسته بود، که بسیار امیدوارکننده است. OBV نیز در شش هفته گذشته در یک روند صعودی قوی قرار دارد.

با این حال، RSI در 75 قرار داشت و شرایط اشباع خرید را نشان می‌داد. اگرچه این به معنای فوریت بازگشت نیست، اما نشان می‌دهد که شرایط بازار بیش از حد گرم شده و بازگشت امکان‌پذیر است.

سطوح فیبوناچی نشان می‌دهند که سطوح حمایت 1.02 و 0.94 دلار کلیدی هستند. به ویژه، سطح 0.94 دلار که در ژوئن (تیر) 2023 یک منطقه حمایت سابق بود، یک ماه پیش به عنوان مقاومت عمل کرده بود.

با این حال، سطح روانی 1 دلار یک سطح حیاتی برای دفاع گاوها است و بازگشت به 0.94 دلار ممکن است رخ ندهد.

تقاضا برای SUI کاهش یافته است

نمودار ۱ ساعته میانگین قیمت SUI/USD. منبع: Coinalyze
نمودار ۱ ساعته میانگین قیمت SUI/USD. منبع: Coinalyze

تحلیل AMBCrypto از داده‌های Coinalyze نشان می‌دهد که روحیه بازار در 24 ساعت گذشته به طور ضعیفی خرسی بوده است. حجم معاملات باز (Open Interest) از 185 میلیون دلار در 13 ژانویه (23 دی) به 157.4 میلیون دلار در بیش از 24 ساعت بعد کاهش یافته است.

قیمت در محدوده 1.25-1.3 دلار رکود داشته است. این دو نکته به احتیاط معامله‌گران فیوچرز اشاره دارد که منتظر حرکت بعدی برای ورود به بازار هستند.

CVD اسپات در 11 ژانویه (21 دی) یک حرکت بزرگ به سمت بالا داشت، وقتی قیمت‌ها بالای 1 دلار افزایش یافتند. از آن زمان، این شاخص به صورت افقی روند داشته است.

به نظر می‌رسد خریداران و فروشندگان بر اساس CVD اسپات قدرت مساوی دارند، که به این معنی است که نوسان احتمالی است. عدم تقاضای بیشتر می‌تواند تعادل را به نفع فروشندگان تغییر دهد.

منبع: AMBCrypto

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.