تحلیل تکنیکال امروز بیت کوین 4 آذر1400؛ پیش بینی های PlanB

kar0 5

تحلیل گر PlanB بیان می کند که بیت کوین (BTC) احتمالا نظریه پیش بینی شده برای بسته شدن کندل ماهانه در نوامبر را، از دست خواهد داد. در به‌ روزرسانی پیام توییتر 25 نوامبر، “بدترین سناریو” پیش بینی قیمت برای پایان ماه، برای اولین بار آماده شکست است.

اولین مدل برای از دست دادن احتمالی کف بیت کوین

قیمت بیت کوین در محدوده 40000 دلار، در قیمتی قرار دارد که بسیار پایین تر از قیمت پیش بینی شده برای پایان ماه نوامبر بوده است. پلن بی که قبلا پیش بینی کرده بود قیمت بیت کوین در ماه نوامبر به رقم های بالایی دست پیدا خواهد کرد، هم اکنون برای بار دیگر توییت زده و بیان کرده است که دستیابی به قیمت 98 هزار دلار با شرایط فعلی بازار، کمی دشوار بوده و بعید است.

او در توییتر خود بیان کرده است: « مدل کف 98 هزار دلاری که قرار بود در نوامبر ماه بسته شود، احتمالا اولین خطا بعد از ماه های اگوست، سپتامبر و اکتبر خواهد بود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

در یک مجموعه پادکست که توسط Saifedean Ammous نویسنده استاندارد بیت کوین و استاندارد فیات در 11 نوامبر ایجاد شد، پلن بی اعتماد قبلی خود را به مدل کف، در ماهیت ریاضی آن توضیح داد. او گفت:

اگر ما در پایان ماه نوامبر به قیمت 98000 دلار نرسیم، این اولین شاخص خاص و متفاوت در کل تاریخ بیت کوین خواهد بود.

این سری به درستی ( تقریبا با توجه به نتایج موجود ) قیمت پایانی ماهانه 47000 دلار، 43000 دلار و 63000 دلار را برای ماه های آگوست، سپتامبر و اکتبر پیش بینی کرده بود.

با تشکر از 200٪ سود سالانه

همچنین وی خاطر نشان کرد که با وجود سنت شکنی بیت کوین و سردرگمی های مکرر، پایین آمدن مدل قیمت کف هیچ تاثیری بر سری مدل های اصلی سهام پلن B نخواهد داشت.

Stock-to-flow (S2F) در حال حاضر به شکل میانگین، هاوینگ بیت کوین، ​​​​قیمت بیت کوین در بازار دلار را چیزی در حدود 100000 دلار می طلبد که Q4 2021 به عنوان یک بازه زمانی مناسب برای نمایش این سطح، برای اولین بار در نظر گرفته شده است.

در مدل خواهر آن، stock to follow s2fx با میانگین قیمتی 288000 هزار دلار بالا می رود که مدل مذکور در هفته‌ های اخیر به خاطر عملکرد ضعیف بیت کوین، شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است.

با این حال، PlanB در صحبت با Ammous بیان کرده است که شکاف بین قیمت لحظه ای و قیمت مدل S2F هنوز آن را باطل نکرده است و جای امید وجود دارد.

این مدل از راه های انحراف استاندارد برای پیش بینی و ردیابی پیشرفت استفاده می کند و حداقل تا به امروز در این ماه، بیت کوین در محدوده قابل قبولی باقی مانده است.

تحلیل بیت کوین

بنابر گزارش های منتشر شده از سوی کوین تلگراف، تعداد زیادی از شاخص ها و اندیکاتور ها خبر از روند صعودی برای بازار می دهند. فاز فعلی برای قیمت بیت کوین، روند رنج زدن و تثبیت است تا آماده شدن برای سقوط!

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.