تحلیل تکنیکال امروز کاردانو 10 آذر1400؛ کاردانو در حال آماده سازی خود برای رشد 100 درصدی

kar0
  • قیمت کاردانو به دلیل چرخه زمانی ابزار GANN، در حال معکوس شدن است.
  • به دلیل افزایش زمان فروش و عرضه، احتمال برگشت قیمت پیش بینی شده است.
  • یک بازگشت قیمتی و ورود به ناحیه قیمتی 3 دلاری، دور از انتظار نیست.

روندی که قیمت کاردانو در پیش گرفته است یکی از مایوس کننده ترین و ناامید کننده ترین حرکاتی بوده است که بازار در طی ماه اخیر به خود دیده است. اما ارزش کاردانو در حال تغییر است.

قیمت کاردانو آماده جهش به 3 دلار است؛ ابزار Gann قصد شوکه کردن معامله گران را دارد.

به جرات می توان گفت که ارز دیجیتال کاردانو در طی سه ماه گذشته یک بازنده ثابت و تمام عیار برای معامله گران و تمام بازار بوده است. از هفته سوم ماه سپتامبر که آن را پشت سر گذاشتیم، کاردانو قیمت های پایین و پایین تری را تجربه کرده است. از سیزده کندل هفتگی گذشته، فقط یک کندل هفتگی بالاتر از قیمت باز شدن اش، بسته شده است.

برای بزرگ جلوه دادن این ریزش و روند نزولی، آن کندل صعودی که قبل تر بیان کردیم، صرفا 20 درصد رشد از خود نشان داد. اما در ادامه ریزش بازار، صرفا سود 3 درصدی را در آخر هفته تحویل بازار داد. اما در حال حاضر که کاردانو بیش از 50 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش قیمتی داشته است، این ارز دیجیتال آماده بازگشت به اوج است.

در تحلیل گان، مهم ترین چرخه زمانی، چرخه 90 روزه گان است. براساس قوانین گان، هر ابزاری که در یک بازه زمانی 90 روزه با فشار فروش (یا خرید) مداوم مواجه شود، احتمال بسیار بالایی برای کاهش فشار مذکور و شروع روند معکوس وجود دارد. ارز دیجیتال کاردانو به شکل کامل برای یک برگشت به صعودی آماده شده است.

زمان بندی که برای چرخه 90 روزه شده بود، نمی توانست با قیمت بهتری از این رخ دهد. پایین ترین نوسانی که کاردانو اخیرا تجربه کرده است، قیمت 1.41 دلار است که در محدوده کنترل حجم در 2021 وجود دارد. علاوه بر این، بالاتر از ابر قرار دارد که این موضوع و نقطه حمایتی را بیشتر تایید می کند.

تحلیل کاردانو

بسته شدن کندل روزانه

بسته شدن کندل روزانه بالاتر از Tenkan-Sen در قیمت 1.63 دلار، پتانسیل این را دارد که باعث افزایش قیمت و شکل گیری روند صعودی با قدرت بیشتری شود. اولین مقاومت جدی که کاردانو با آن رو به رو است، در محدوده Kijun-Sen با قیمت 1.90 دلار می باشد. اما به احتمال زیاد، این ارز دیجیتال در Senkou Span B (2.17 دلار) فشار فروش بیشتری را از جانب معامله گران تجربه نماید. ارز دیجیتال کاردانو بایستی در نهایت در قسمت بالای ابر و گره موجود برای حجم بالا، در قیمت 2.15 بسته شود تا به سمت ATH جدید حرکت کند.

در صورت مشاهده هر گونه تغییر روند در جهت نزولی و شکل گیری بازار خرسی، نقطه 1.2 دلار محدوده ای است که می توان تا آن انتظار ریزش را داشت.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید کاردانو در بهترین قیمت را دارید، می توانید از خدمات وبسایت توکن باز بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.