تحلیل تکنیکال امروز کاردانو 23 دی 1400؛ کاردانو در حال افزایش قیمت

تحلیل کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو که آن را با عنوان ADA می شناسیم، بسیاری از توکن‌ های لایه 1 را دنبال کرد و طی ساعات آسیایی در معاملات روز پنج‌شنبه سود هایی را ثبت کرد.

  • کاردانو یا ADA بلافاصله بعد از شروع مجدد برداشت در کوین بیس، در روز چهارشنبه چیزی در حدود 7 درصد افزایش یافت. جالب است بدانید که معامله گران طی هفته گذشته با مشکلات برداشت مواجه شده بودند.
  • جو احساسی موجود در آسیا بعد از آن که بانک مرکزی هنگ کنگ در یک مقاله جدید بیان کرد که گوش باز را برای سهامداران و ذی‌نفعان ارزهای دیجیتال فراهم می کند، به جوی مثبت تبدیل شد.
تحلیل کاردانو
تحلیل کاردانو
  • بر اساس گزارش CoinGecko، کاردانو تا اواسط همان روز به وقت هنگ کنگ، با 6 درصد افزایش در کندل 24 ساعته با قیمت 1.30 دلار معامله می شد.
  • توکن های لایه‌ 1 دیگر مانند سولانا (SOL) نیز در 24 ساعت گذشته تا 10 درصد سود داشته است.
  • لایه ی 1 به بلاک چین های منفرد همانند اتریوم یا سولانا می گویند که توسعه دهندگان می توانند برنامه ها و سرویس های خود را روی آنها ایجاد کنند.

گزارش‌ هایی مبنی بر مشکلات معامله‌ گران کاردانو

  • هفته گذشته گزارش‌ هایی مبنی بر اینکه معامله‌ گران کاردانو با مشکلاتی در برداشت توکن‌ های خود از کوین‌ بیس مواجه شده‌ اند منتشر شد که باعث شد بازار را وحشت زده شده و کاردانو را از 1.60 دلار در اواخر دسامبر به 1.11 دلار کاهش پیدا کند.
  • همچنین معامله‌ گران از اینکه به نظر می‌ رسد HKMA ، ذهنی باز نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال دارد، خیالشان راحت می شود. چرا که مدیر اجرایی آن بازخورد سهامداران را برای ایجاد یک «رژیم نظارتی مبتنی بر ریسک، عمل‌ گرایانه و چابک» پیش بینی می کند. جالب است که بدانید تنظیم کننده های هنگ کنگ قبلا مخالفان و دشمنان کریپتو تلقی می شدند.
  • مارس ژنگ، یک شرکای مستقر در شانگهای در Bizantine Capital چین می باشد که در اظهار نظری به CoinDesk به ارتباط مداوم بین بازار سهام صعودی و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال اشاره کرده است.
  • ژنگ در ادامه بیان کرد که این امر فراتر از توکن های لایه 1 به بازار های بیت کوین و اتر گسترش خواهد یافت و افزود که صندوق در حال بررسی ورود مجدد بر اساس حجم خرید دارایی های مذکور است.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید کاردانو را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال ، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.