تحلیل تکنیکال امروز کاردانو 13 بهمن 1400؛ کاردانو در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو

تحلیل کاردانو

قیمت کاردانو در طی یک روند صعودی به محدوده 1.26 دلار رسید و بدین ترتیب ADA ضرر های اخیر خود را جبران کرد.

  • قیمت کاردانو با یک افزایش 20 درصدی در طی دوره ده روزه گذشته، شاهد یک نرخ رشد صعودی قابل توجهی بوده است.
  • آنچه از داده های فنی و تحلیل بدست آمده و نشان می دهد؛ این روند صعودی در یک سقف قیمتی به میزان 1.26 دلار محدود شده و متوقف خواهد شد.
  • اگر این قیمت به زیر یک دلار برسد، تمام پیش بینی ها مبنی بر رشد صعودی قیمت منتفی خواهد بود و مقدار زیان بالاتر خواهد رفت.

قیمت فعلی کاردانو و روند آن، نشان دهنده یک چشم انداز صعودی و رو به رشد برای این ارز است اما موضوعی که وجود دارد به موانع موجود بر سر راه این مسیر بر می گردد و سبب محدود شدن این روند صعودی خواهد شد. بنابراین سرمایه گذاران باید در مورد این روند صعودی احتیاط بیشتری کرده و رالی آن را به شدن زیر نظر داشته باشند.

قیمت کاردانو رو به جلو حرکت خواهد کرد

قیمت کاردانو بین تاریخ 20 ژانویه تا 22 ژانویه، یک سقوط تاریخی با شیب تند و تیز را تجربه کرد که مشابه اتفاق رخ داده در بیت کوین بود. این سقوط به میزان 45 درصد از ارزش آن روز کاردانو بود و زیان سنگینی بود. با اینکه کاردانو به پایین تر از سطح روانی یک دلار سقوط کرد، اما کندل در آن ناحیه ایجاد نکرد و به سرعت توانست این شرایط را بهبود ببخشد و حدودا 20 درصد از این زیان را تا به امروز جبران کرده است و نشانه هایی مبنی بر ادامه این روند وجود دارد.

این روند صعودی قابل پیش بینی در قیمت کاردانو، یک رشد چشمگیر است اما قطعا با یک سری از موانع متعدد روبرو خواهد شد. دلیل توقف قیمت کاردانو در مقدار 1.26 دلار نیز به میانگین متحرک 50 روزه (SMA) ارتباط دارد.

تحلیل کاردانو

نظریه پشتیبان این تئوری برای قیمت کاردانو، داده های به دست آمده از مدل IntoTheBlock’s Global In/Out of the Money (GIOM) است. این شاخص زنجیره ای حکایت از این موضوع دارد که چیزی نزدیک به 6.2 میلیارد دلار از سرمایه 484540 آدرس، صرف خرید کاردانو شده است و دیگر به شرایط “out of money” رسیده اند. این شرایط حاکی از غلبه زودرس خرس ها برای فروش بیشتر بر خریداران است و نهایتا قیمت را پایین تر خواهد کشید و هر فشار خریدی در این ناحیه کوتاه مدت خواهد بود.

قیمت کاردانو

افزون بر این موضوع که روند صعودی شکل گرفته، یک روند کوتاه مدت خواهد بود، تعداد آدرس ها نیز از 73780  به 63310 در ماه گذشته رسیده است که این کاهش 14 درصدی نشان دهنده عدم علاقه سرمایه گذاران به آدا در این منطقه قیمتی و سطوح فعلی آن است.

خرید کاردانو

علاوه بر این موضوع و صرف نظر از چشم اندازی که برای این روند صعودی ترسیم شده است، قیمت کاردانو به مقاومت های متعددی روبرو است، عدم عبور از هر یک از این موانع می تواند قیمت کاردانو را به زیر یک دلار نیز برساند. تشکیل یک کندل در این منطقه (زیر مقاومت) به معنای پایین تر رفتن و ابطال نظریه صعود خواهد بود. 

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید کاردانو را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.