تحلیل تکنیکال امروز لایت کوین 5 آبان 1400؛ گاوهای سردرگم در لایت کوین

lit
  • قیمت لایت کوین در یکی از بهترین شرایط ورود ابر ایچیموکو در بازار گاوی قرار دارد.
  • Markey منتظر خریداران برای استفاده از شرایط صعودی بازار است..
  • شکست گاوها در وارد شدن به این رمز ارز و تجمع آنها در رمز ارز بیت کوین می تواند خبر از ناکامی لایت کوین بدهد.

قیمت لایت کوین از زمان جهش اخیر به بالای ابر، وارد یک منطقه متراکم قابل اعتماد شده است. منطقه مربوط به معاملات در محدوده Tenkan-Sen در قیمت بالاتر از 196 دلار و Senkou Span B در زیر 188 دلار محدود شده است. بنابراین، لایت کوین شرایط اصلی برای وارد شدن به یک روند صعودی را دارد؛ اما از رفتار گاوها می توان نتیجه گرفت که فعلا قادر به انجام به فرآیند نبوده و یا تمایلی به افزایش قیمت لایت کوین ندارند.

توقف قیمت لایت کوین بعد از رسیدن به شرایط صعودی

قیمت لایت کوین یک منبع و نشانه ای از ضعف و نا امیدی گاوها می باشد. ورود ایده آل گاو ها به ایچیموکو ایجاد شده در 20 اکتبر نشان داد که گاوها نمی توانند یک روند صعودی جدی را شکل دهند. تثبیت اخیر قیمت ریپل می تواند به عنوان نشانه ای از ضعف و شواهدی از تله گاوی باشد که در حال توسعه می باشد. اما تکنیکال همچنان به نفع بخش صعودی بودن بازار می باشد و بدون همراهی گاوها از روند صعودی خبر میدهد.

خریداران ممکن است زمانی که قیمت لایت کوین در محدوده 200 دلار بسته می شود، وارد ارز دیجیتال بیت کوین شوند تا آن را به سقف قیمتی خود نزدیک تر نمایند. بنابراین حد سود پیش بینی شده برای لایت کوین 240 دلار است. حتی نوسان گیر ها نیز به این رقم رضایت می دهند چرا که همه آنها در یک محدوده ثابت که در حال رنج زدن بود، در بهترین قیمت لایت کوین وارد آن شده اند.

تحلیل لایت کوین
تحلیل تکنیکال لایت کوین 5 آبان 1400

با این حال، شکست یا ناتوانی گاوها در ایجاد یک روند صعودی، می‌تواند در افزایش فشار فروش و قدرت گرفتن خرس ها تاثیر گذار باشد. بسته شدن کندل، روزانه زیر 170 دلار باعث افزایش فشار فروش و نزول قیمت تا 100 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.