تحلیل تکنیکال امروز سیف مون 26 آبان 1400؛ سیف مون در سلطه خرس ها

s
  • قیمت safemoon در حال حاضر در یک کانال نزولی و زیر خط روند نزولی در حال کاهش است.
  • خرس های safemoon در حال فرمان روایی و تعیین قیمت هستند و قیمت safemoon را در مناطق حمایتی تحت فشار قرار می دهند.
  • انتظار داشته باشید که قیمت SafeMoon با بازگشت به قیمت 0.000001 کاهش یابد.

قیمت SafeMoon توسط روند نزولی تحت فشار قرار گرفته است چرا که خط روند نزولی این ارز دیجیتال را در کف حمایتی موقت در 0.00000289 دلار فشرده کرده است. در حالی که خرس‌ ها در محدوده خط روند نزولی به فروش خود ادامه می‌دهند، انتظار داشته باشید حرکتی که علیه گاو ها در نظر دارند انجام دهند، بسیار بزرگ باشد. در این صورت باید شاهد شکستی در پایین‌ تر از کف بوده و ادامه روند نزولی تا 0.000001 دلار را در انتظار داشته باشیم.

قیمت safemoon تحت محاصره خرس ها

بعد از صعود ابتدای ماه نوامبر، قیمت safemoon در روند نزولی قرار گرفته و در حال کاهش است. از زمانی که SafeMoon به قیمت 0.000007 دلار رسیده است، تا به امروز ریزش 45 درصدی را تجربه کرده است. شکست سطح حمایتی فعلی می تواند باعث ریزش 40 درصدی دیگر برای این رمز ارز را مهیا سازد. روند نزولی در SafeMoon به این دلیل است که خرس‌ ها پوزیشن شورت در این رمز ارز گرفته اند و اگر بخواهیم یک دلیل دیگر برای آن بیان کنیم، می توان به این اشاره کرد که شاخص دلار با افزایش 3 درصدی در ماه نوامبر به بالاترین سطح سال رسیده است.

بنابراین، قیمت SafeMoon در جفت ارز دلاری خود، دارای دو عنصر است که در برابر هر گونه افزایش احتمالی مستعد هستند. انتظار داشته باشید که مثلث نزولی که با کف 0.00000100 دلار تشکیل شده با خط روند نزولی که برای آن نیز وجود دارد، در یک حرکت ناگهانی که به نفع خرس ها می باشد، به قیمت 0.00000200 کاهش یابد. در آخرین حرکتی که در روند نزولی شکل می گیرد، خرس‌ ها قیمت سیف مون را به سطح 0.00000100 دلاری می کشانند که از آوریل، آن حمایت را حفظ کرده و در ماه‌ های آگوست و سپتامبر مورد آزمایش قرار گرفته است.

تحلیل safemoon
تحلیل تکنیکال امروز safemoon 26 آبان 1400

با توجه به هر آنچه که بیان شد، انتظار داشته باشید که گاو ها در قیمت 0.00000100 دلار آماده باشند تا قیمت این ارز دیجیتال را در تحت حمایت خوبی قرار دهند. سطح حمایتی بعدی برای ارز دیجیتال سیف مون که بسیار نزدیک به 0.00000050 دلار است، پایین ترین سطح حمایتی برای Safemoon به شمار می آید. از آنجایی که این دو سطح بسیار نزدیک به یکدیگر هستند، انتظار افزایش حجم قابل توجهی در سمت خریداران را داشته باشید که منجر به افزایش قیمت خواهد شد.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید safemoon در بهترین قیمت را دارید، می توانید از آپشن های موجود در وبسایت توکن باز استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.