تحلیل تکنیکال سولانا امروز 16 آبان 1400؛ سردرگمی گاوهای سولانا

kar0 3
  • با توجه به اندیکاتور MRI، یک سیگنال قوی فروش به معامله گران ارسال می شود که ممکن است باعث اصلاح جزئی در بازار شود.
  • در یک سناریو دیگر، سولانا می تواند سطح حمایتی 216.9 دلار را قبل از رشد 88 درصدی و دست یافتن به قیمت 407 دلار، تجربه کند.
  • بسته شدن کندل زیر 204 دلار، احتمال روند صعودی را باطل می کند.

به نظر می رسد قیمت سولانا پس از عبور از یک مقاومت مهم، بلا تکلیف شده است. این فرآیند نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بین خریداران است. اگر این سردرگمی بین خریداران و گاو های بازار حل شود، باید منتظر انفجار قیمتی سولانا باشیم.

سولانا در انتظار تصمیم خریداران

قیمت ارز دیجیتال سولانا از 9 سپتامبر تا 2 نوامبر تقریبا 3 بار به نقطه مقاومتی 216 دلار برخورد کرده بود که آخرین بار موفق به شکستن آن شد. بین این دو تاریخ سولانا نوسانات بسیاری را تجربه کرد و در نهایت به دلیل تشکیل الگوی فنجان و دسته، توانست رکورد خود را بشکند.

این الگوی تکنیکال، یک صعود 88 درصدی را تا 407 دلار پیش‌ بینی می‌کند که با اضافه کردن فاصله پایین ترین نقطه و نقطه بالا که مقاومت 216 دلار محسوب می شود، به دست می‌آید.

در حالی که سناریو بیان شده سولانا را در بالاترین حد خود قرار می دهد، سرمایه گذاران باید بدانند و آگاه باشند که اندیکاتور MRI، یک پیکان زرد رو به پایین را نشان می دهد که خبر از ادامه روند صعودی می دهد، اما قبل از شروع روند صعودی باید انتظار یک اصلاح در بازار باشیم.

بنابراین، معامله گران و تریدر های این ارز دیجیتال، باید از شکل گیری یک اصلاح قوی در این ارز دیجیتال آگاه باشند. بدون در نظر گرفتن پولبک، قیمت سولانا یک پیت استاپ در 310 دلار تجربه خواهد کرد که این پیپ استاپ برابر است با 100% سطح فیبوناچی اکستنشن است. گذشت از این محدوده باعث رشد سولانا تا 407 دلار خواهد شد.

تحلیل سولانا
تحلیل تکنیکال سولانا امروز 16 آبان 1400

از سوی دیگر، اگر قیمت سولانا نتواند یک روند صعودی را آغاز کرده و رشد کند باید منتظر اصلاح آن تا قیمت 216 دلار باشیم. در صورت وقوع چنین سناریویی، خریداران شانس دیگری برای صعود خواهند داشت چرا که با پولبک به محدوده حمایتی می توانند خرید بیشتری انجام دهند.

اگر خرس های بازار با قدرت عرضه خود، به گاوهای بازار غلبه کنند، سناریوی روند صعودی باطل خواهد شد. در چنین حالتی قیمت سولانا می‌ تواند مقادیر پایین تری را تجربه کند و دوباره به کف حمایتی 178 یا 166 دلاری نیز برسد.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.