تحلیل تکنیکال امروز استلار 15 مهر 1400؛ رشد قیمت استلار بعد از قرارداد هایی که صورت گرفت

E0 Copy

تحلیل استلار : پس از انتشار اخباری مبتنی بر همکاری بین استلار و MoneyGram قیمت استلار در حدود 12 درصد رشد را تجربه کرد؛ مانی گرام طی اعلانیه ای، اعلام کرد که قصد همکاری با بنیاد استلار را برای ایجاد USDC در بلاکچین استلار را دارد .تا تراکنش های سریع تر و ارزان تری را رقم بزند.

سرویس پرداخت بین المللی moneygram برای بار دیگر تصمیم دارد تا قدمی موثر در حوزه بلاک چین بگذارد. این شرکت جدیدا یک قراردادی تازه با پلتفرم استلار در تاریخ 6 اکتبر 2021 ایجاد کرده است ،که منجر به ایجاد یک پل پرداختی می شود که پرداخت ها را ساده تر و سریع تر می نماید. این دو شرکت قصد دارند تا با استفاده از بلاک چین ،یک استیبل کوین ( ارز دیجیتال با ثبات ) ایجاد نمایند که به دلار آمریکا وابسته باشد.

این اطلاعیه که چند ساعت پیش منتشر شد، چشم انداز های بزرگ MoneyGram را برجسته تر می کند و اطمینان می دهد که این مشارکت، جریان توافق را متحول خواهد کرد.

Moneygram از بلاک چین خارج نشده است

همانطور که پیش تر بیان شد، MoneyGram از همکاری خود با استلار خبر داد که قرار است منجر به ساخت USDC بر روی بلاک چین شود و به عنوان ابزاری کارآمد در این حوزه استفاده شود. ایالات بانکی تگزاس به عنوان یک بانک تسویه بین Circle (ناشر USDC) و MoneyGram (ارائه دهنده خدمات حواله) عمل می کند.

این دومین تلاش Moneygram در استفاده از بلاک چین برای بهبود خدمات خود می باشد. شاید برایتان جالب باشد که استلار یک رقیب جدی برای ریپل به شمار می آید.

زیرا Jed McCaleb که بنیان گذار ریپل بود به دلیل تفاوت های مفهومی خود با شرکت، راه خود را از آن ها جدا کرد و زمان خود را به شکل کامل به ساخت یک پروژه شخصی اختصاص داد.

Stellar Lumens که این روزها آن را با نماد XLM و نام استلار می شناسیم، جهش مهمی را همگام با افزایش قیمت بیت کوین تجربه کرد توانست سود 12 درصدی را تجربه کند. XLM روز پیش کندل روزانه خود را با 0.31 دلار آغاز کرد و با 0.357 دلار در بالاترین سطح خود نیز بست.

تحلیل استلار
تحلیل استلار

در عین حال سهام شرکت Moneygram، محافظه کارتر بود. این شرکت نتوانسته بود که سقوط آزاد ارزش خود را از بالاترین میزان سالانه خود در ماه جولای متوقف نماید، به شکل عجیبی 0.9٪ رشد کرد! یعنی از 7.6 دلار به 7.69 دلار رسید.

تحلیل ارز دیجیتال استلار
تحلیل استلار

خداحافظ ریپل! سلام استلار!

این مشارکت و همکاری یک سیگنال واضح است که Moneygram می خواهد رو به جلو حرکت کرده و تجربه بدی را که با ریپل داشت از بین ببرد. در سال 2019، Moneygram و Ripple همکاری خود را با یکدیگر اعلام کردند. Moneygram از ریپل نت به عنوان بخشی از فرآیند تسویه مبادلات برای حواله های بین المللی استفاده می کند.

همچنین مشوق های مالی را در قالب XRP ( نماد توکن ریپل ) دریافت کرده و در مقابل به ریپل، قسمتی از سهام خالص شرکت را می دهد.

این همکاری نزدیک به دو سال به طول انجامید و در مارس 2021، پس از آنکه SEC رسماً یک روند قانونی را علیه ریپل آغاز و ریپل را متهم کرد، به پایان رسید.

رمز ارز ریپل در یک بیانیه ای رسمی ضمن اطمینان خاطر، عنوان کرد که تصمیم به جدایی از سوی دو شرکت انجام گرفته است. هر دو طرف نیز متعهد شدند که پس از روشن شدن اختلافات با SEC، در آینده روابط خود را بازبینی کنند.

ما به تمامی خدماتی که در طول این مدت زمان توانستیم ارائه بدیم و همچنین تاثیری که در عرضه این نوع از محصولات در بازار داشتیم، افتخار می کنیم. ما با هم، میلیاردها دلار را از طریق RippleNet و On-Demand Liquidity (ODL) پردازش کردیم. اما این فرآیند برای استلار بسیار مناسب بوده و اکنون که Stellar به جای ریپل وارد این بازی شده است، شاید Moneygram مایل نباشد تا منتظر Ripple بماند تا به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شرکت دوست دار بلاک چین برسد.

دیدگاه ونظرات

دیدگاه‌ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت cryptopotato.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در قبال تحلیل ارائه شده ندارد.

توجه داشته باشید که تمامی بازار های مالی ریسک از دست رفتن سرمایه را دارند .و بازار ارزهای دیجیتالی از این قاعده مستثنی نیست؛ همیشه قبل از وارد شدن و خرید و فروش در هر بازار سرمایه ای، به شکل کامل آموزش های لازم را ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.