بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری

بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری

منظور از NFT چیست؟ توکن چه می باشد؟ بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری چیست؟

اگر می خواهید که با بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری آشنا شوید با ما در وب سایت توکن باز همراه باشید تا معنا و مفهوم این واژه ها را برای شما بیان کنیم.

به صورت کلی منظور از توکن، دارایی هایی در بلاک چین است که قابل معامله باشند و امکان انتقال دیجیتالی آن بین اعضا وجود داشته باشد. به عبارت دیگر می توان گفت که توکن باعث ایجاد ارزشی می شود که یک سازمان آن را ارائه می دهد.

توکن ها در شبکه بلاک چین ایجاد می گردند و در آن نیز پشتیبانی می شوند و از دسته بندی ها و کاربرد های متفاوتی برخوردار هستند.

NFT نیز که مخفف عبارت (NON-FUNGIBLE TOKEN) است، به معنای آن دسته از توکن هایی می باشد که غیر قابل معاوضه باشند. توکن های NFT می توانند گواهی های دیجیتالی برای دارایی های دیجیتالی صادر کنند و به صورت آنلاین نیز خرید و فروش می شوند. توکن NFT با کمک گرفتن از ارز های رمز نگاری شده و توسط نرم افزار های زیر بنایی مانند رمز ارز ها کد گذاری می گردد.

بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری چیست؟

حال که با مفهوم توکن و NFT آشنا شدید، وقت آن رسیده که در رابطه با بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری صحبت کنیم. در این رابطه باید به توکن هایی به شرح زیر به عنوان بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری اشاره کرد:

کریپتوپانک ها:

از بهترین توکن هایی که در سال 2022 معرفی شدند، توکن کریپتوپانک است.  این توکن ها مجموعه ای متشکل از ده هزار کاراکتر به سبک پانک هستند و برای اولین بار در سال 2017 ایجاد شدند. پانک ها از شخصیت و ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند و پایه و اساس بازار NFT را تشکیل می دهند.

آرت بلاکس:

یکی دیگر از بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری را می توان توکن آرت بلاکس معرفی کرد. این نوع از توکن ها به وسیله هنرمندان و از طریق قرارداد های هوشمند بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شدند.

توکن آرت بلاکس برای اولین بار در سال 2020 اولین فروش بالای یک میلیارد خود را تجربه کرد و در حال حاضر نیز بیش از 41 آرت بلاک فروخته شده اند.

ان بی ای تاپ شات:

توکن NFT ان بی ای تاپ شات از دیگر توکن های NFT برگزیده است که در سال 2022 معرفی شد.  توکن های ان بی ای تاپ شات با بیش از ده میلیون تراکنش در بین پروژه های NFT پیشگام هستند.

راریبل:

راریبل از بازار های بزرگ مبتی بر اتریوم است و در آن کاربران و سرمایه گذاران می توانند آیتم های کلکسیونی و دارایی های دیجیتالی خود را خرید و فروش کنند. توکن اختصاصی راریبل را  RARI می نامند که از آن برای رای دادن به پیشنهادات و … استفاده می شود.

یکی از مهم ترین قابلیت های راریبل این است که این توکن باعث ایجاد یک روش جدید برای ضرب توکن های NFT شد که در آن NFT ها نه تنها در هنگام ایجاد بلکه در هنگام خرید نیز بر روی بلاکچین ساخته می شوند.

انجین:

پروژه انجین یک پلتفرم بلاک چینی و بین زنجیره ای را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد که از طریق آن می توان بازی ها را توسعه داد. این پلتفرم باعث تبدیل دارایی های درون بازی به NFT برای توسعه دهندگان شده است.

زمانی که یک توکن NFT در انجین ضرب می شود، مقدار مشخصی از توکن انجین به آن اختصاص پیدا می کند و از چرخه خارج می شود. اما از طرف دیگر دارندگان NFT ها می توانند دارایی های خود را از بین ببرند و با ذوب کردن آنها ارزش برابر آن را در قالب توکن های انجین دریافت کنند.

کلام پایانی:

بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری را در این مقاله شرح دادیم. اما امکان مطرح کردن همه این توکن ها در این مقاله وجود نداشت. پس به یاد داشته باشید که علاوه بر این توکن ها، انواع دیگری از توکن نیز وجود دارند که به عنوان بهترین توکن ها شناخته می شوند.

به عنوان مثال: شیبوشیز، میبیتس، دیسنترالند، بورد ایپ یاچ کلاپ، اکسی اینفینیتی و … نیز در لیست بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری قرار دارند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.