5 ارز دیجیتال هوش مصنوعی با احتمال بازدهی بالا در روزهای آینده

هوش مصنوعی

ارزش بازار کوین‌های هوش مصنوعی (AI) در 24 ساعت گذشته 2.84 درصد کاهش یافته است و تمام 5 پروژه ارز دیجیتال برتر هوش مصنوعی متحمل ضرر شده‌اند. با این حال، داده‌های تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که برخی از ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی به احتمال بالا در هفته‌های آینده افزایش قابل توجهی را تجربه خواهند کرد.

واچ لیست هفته؛ تحلیل تکنیکال بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها به سبک پرایس اکشن

5 پروژه برتر ارز دیجیتال هوش مصنوعی که در حال حاضر با ضرر مواجه هستند عبارتند از: The Graph (GRT)، Render Token (RNDR)، Injective (INJ)، SingularityNET (AGIX) و Oasis Network (ROSE). با وجود این ضررها، پتانسیل یک رالی در آینده نزدیک وجود دارد.

گراف (GRT)

نمودار قیمت گراف در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت گراف در تایم فریم روزانه منبع: بایننس

گراف (GRT) در روز گذشته بیش از 2 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. با این حال، اگر بتواند از خط میانگین متحرک نمایی 9 روزه (EMA9) فراتر رود، در روزهای آینده پتانسیل افزایش قیمت وجود دارد. اگر قیمت بالاتر از این اندیکاتور بسته شود، ممکن است به سطح مقاومت بعدی در حدود 0.1196 دلار برسد. از سوی دیگر، اگر زیر خط EMA بسته شود، خطر کاهش آن تا 0.0774 دلار وجود دارد.

بهترین قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال گراف (GRT) در صرافی‌های ایران

رندر توکن (RNDR)

نمودار قیمت رندر توکن در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت رندر توکن در تایم فریم روزانه منبع: بایننس

توکن رندر (RNDR) نیز در 24 ساعت گذشته با ضرر بیش از 2 درصدی مواجه شده است. با این حال، اگر بتواند در 48 ساعت آینده بالاتر از سطح حمایت 1.722 دلار بسته شود، پتانسیل رسیدن به سطح مقاومت بعدی در 2.317 دلار وجود دارد. اگر به زیر سطح حمایت بسته شود، ممکن است تا 1.590 دلار کاهش یابد.

بهترین قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال رندر توکن (RNDR) در صرافی‌های ایران

اینجکتیو پروتکل (INJ)

نمودار قیمت اینجکتیو در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت اینجکتیو در تایم فریم روزانه منبع: بایننس

Injective (INJ) در روز گذشته بیش از 2 درصد زیان را تجربه کرده است. اگر در 48 ساعت آینده بتواند بالای خط متحرک نمایی 9 روزه بسته شود، احتمال افزایش آن تا 7.464 دلار وجود دارد. با این حال، اگر زیر خط EMA بسته شود، ممکن است به 5 دلار کاهش یابد.

بهترین قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ) در صرافی‌های ایران

سینگولاریتی نت (AGIX)

نمودار قیمت AGIX در تایم فریم روزانه منبع: بایننس
نمودار قیمت AGIX در تایم فریم روزانه منبع: بایننس

SingularityNET (AGIX) در روز گذشته تنها با ضرر 1.35 درصدی مواجه شده است که آن را به یکی از کم‌تأثیرترین توکن‌های هوش مصنوعی تبدیل کرده است. اگر بتواند در 48 ساعت آینده از سطح مقاومت 0.23481 دلار عبور کند، احتمال افزایش آن تا 0.32788 دلار وجود دارد. اگر این کار را انجام ندهد، ممکن است به 0.17424 دلار کاهش یابد.

بهترین قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال سینگولاریتی نت (AGIX) در صرافی‌های ایران

اوسیس نتورک (ROSE)

نمودار قیمت  اوسیس نتورک در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت اوسیس نتورک در تایم فریم روزانه منبع: بایننس

اوسیس نتورک (ROSE) نیز در روز گذشته بیش از 3 درصد زیان را تجربه کرده است. اگر بتواند در 48 ساعت آینده بالاتر از خطوط EMA 9 روزه و 20 روزه بسته شود، احتمال افزایش آن تا 0.05 دلار وجود دارد. با این حال، اگر به زیر سطح حمایت 0.03770 دلار سقوط کند، ممکن است بیشتر کاهش یابد.

علی رغم ضررهای فعلی، پتانسیل افزایش در بازار ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی در آینده نزدیک وجود دارد. هدف این پروژه‌ها به کارگیری فناوری هوش مصنوعی برای افزایش کارایی و اتوماسیون اکوسیستم ارزهای دیجیتال است و آنها را به سرمایه‌گذاری جذابی برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

بهترین قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال اوسیس نتورک (ROSE) در صرافی‌های ایران

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.