آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی کوین کده

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کوین کده

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی کوین کده، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی ورسلند تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اگر هنوز در این صرافی ثبت نام نکرده‌اید، با استفاده از لینک زیر وارد سایت این صرافی شوید:

ورود به صرافی کوین کده

اگر برای ثبت نام و احراز هویت در این صرافی به کمک نیاز دارید، توکن باز  در مقاله‌ای به صورت گام به گام این مراحل را آموزش داده است که در زیر این می‌توانید این مقاله را مشاهده کنید:

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوین کده

آموزش خرید و فروش در کوین کده

با استفاده از صرافی کوین کده می‌توانید ارزهای دیجیتال بسیاری را خرید و فروش کنید. برای آموزش ابتدا سراغ خرید ارز دیجیتال از این صرافی می‌رویم.

آموزش خرید ارز دیجیتال در کوین کده

آموزش خرید ارز دیجیتال ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شده از قسمت خرید از ما رمزارز مورد نظر خود را  انتخاب کرده و مقدار مورد نظر خود را وارد نمائید و سپس گزینه درخواست خرید را کلیک کرده و به مرحله بعد می‌روید.

خرید ارز دیجیتال از کوین کده

در این قسمت شبکه ارز خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کرده و وارد مرحله بعد می شویم . حتماً توجه داشته باشید که کیف پول ریالی خود را از قبل شارژ نموده باشید .

انتخاب ارز دیجیتال در کوین کده

در این بخش اگر آدرس کیف پول ارزی خود را از قبل اضافه نکرده باشید می‌توانید آدرس را کپی کرده و آن را در اینجا ثبت نمائید پس از وارد کردن آدرس کیف پول وارد مرحله بعد شوید .

وارد کردن آدرس ارز دیجیتال

فاکتور نهایی برای شما نمایش داده شده است در صورت عدم وجود مغایرت تیک قوانین خرید را خوانده‌ام و می‌پذیرم را زده و گزینه پرداخت و ثبت نهایی سفارش را کلیک می‌نمائیم .

فاکتور نهایی خرید ارز دیجیتال

صرافی کوین کده برای حفظ سرمایه شما از دست سارقین کدی را به خط تلفن شما ارسال می‌کند تا اگر کسی وارد اکانت شما شده باشد نتواند موجودی کیف پول شما را به سرقت ببرد .

پس از وارد کردن کد تائید ارسال شده به شماره موبایل شما فاکتور شما ثبت گردیده از قسمت سفارشات می‌توانید خرید خود را مشاهده نمائید.

مشاهده سفارشهای خرید ارز دیجیتال

آموزش فروش ارز دیجیتال در کوین کده

 برای فروش ارز دیجیتال به صرافی کوین کده ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید. از صفحه اصلی سایت قسمت پایین گزینه فروش به ما را انتخاب کرده و رمزارز مورد نظر به همراه مقداری که می‌خواهید به فروش برسانید را وارد نمائید. سپس درخواست فروش را کلیک نمائید.

فروش ارز دیجیتال به صرافی کوین کده

وارد این مرحله که شدید شبکه ارزی که می‌خواهید انتقال دهید را انتخاب می‌کنید و سپس وارد مرحله بعد می‌شوید .

فروش ارز دیجیتال به کوین کده

در این قسمت شما انتخاب می‌کنید که وجه شما به کیف پول ریالی انتقال پیدا کند یا با شما تسویه مستقیم انجام شود . یکی از گزینه‌ها را انتخاب کرده و روی مرحله بعد کلیک می‌نمائیم.

نحوه تسویه حساب در زمان فروش ارز دیجیتال

خب در اینجا هم ما دو حالت داریم یکی ارزدیجیتال را ارسال کردیم و درجا به ما TXID داده که آن را جایگذاری می کنیم و ثبت نهایی سفارش را می‌زنیم یا حالت دیگر اینکه تیک وارد کردن TXID  به نیم ساعت دیگر را زده و ثبت سفارش می کنیم .

وارد کردن هش تراکنش در زمان فروش ارز دیجیتال به کوین کده

پس از ثبت نهایی فاکتور اگر شما تیک نیم ساعت دیگر را زده باشید از این قسمت می‌توانید TXID خود را ثبت کنید و فاکتور شما تازه ثبت نهایی می‌شود .

توجه داشته باشید که تا نهایی نکردن فاکتور خود تسویه‌ای با شما صورت نمی‌گیرد این فاکتور به منزله ارسال ارز شما بوده و به محض نشستن به ولت مجموعه کوین کده ارز شما اتوماتیک فروخته می‌شود .

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی صرافی کوین کده در توکن باز نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.