آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی تترلند

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی تترلند

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی تترلند ، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی تترلند تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اگر هنوز در صرافی تترلند ثبت نام نکرده‌اید، با استفاده از لینک زیر وارد سایت این صرافی شوید:

ورود به صرافی تترلند

اگر برای ثبت نام و احراز هویت در صرافی تترلند به کمک نیاز دارید، توکن باز  در مقاله‌ای به صورت گام به گام این مراحل را آموزش داده است که در زیر این می‌توانید این مقاله را مشاهده کنید:

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی تترلند

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در تترلند

برای انجام خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی تترلند ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و تعداد تترهایی که قصد دارید بخرید را وارد کرده و در انتها روی گزینه خرید تتر کلیک کنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال از صرافی تترلند

پیش‌فاکتور خرید تتر همراه با جزئیات کامل به شما نمایش داده می‌شود. در پیش‌فاکتور، شما می‌توانید روش پرداخت کارمزد را با استفاده از تتر یا تومان انتخاب کنید.

پس از انتخاب روش پرداخت کارمزد، می‌توانید میزان تتر دریافتی رو مشاهده کنید.

آدرس کیف‌پول خود را در کادر زیر ذخیره یا ثبت کنید.

وارد کردن آدرس کیف پول

اگه قصد دارید آدرس کیف‌پول جدیدی ثبت کنید، بر روی فلش انتهای کادر کلیک و با انتخاب «ذخیره آدرس جدید»، آدرس کیف‌پول خود را وارد کنید.

انتخاب روش پرداخت

در مرحله بعدی، لازم است که روش پرداخت دلخواه خود را انتخاب کنید.

انتخاب روش پرداخت هزینه خرید ارز دیجیتال

با انتخاب گزینه «اصلاح تعداد»، می‌توانید تعداد تترهای انتخابی را اصلاح و مجدداً مراحل خرید USDT را طی کنید.

درصورت درستی اطلاعات، با انتخاب گزینه «پرداخت»، به درگاه بانکی منتقل خواهید شد و تتر خریده‌شده با‌‌توجه‌‌‌به شرایط و قوانین وب‌سایت، به کیف‌پول شما واریز خواهد شد.

درپایان، نتیجه تراکنش خرید USDT ازطریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی صرافی تترلند در توکن باز نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.