کدام ارز دیجیتال در هفته گذشته محبوب بود؟

ارز دیجیتال

در یک پست تحلیلی جدید، شرکت تحلیل آن‌چین Santiment در مورد برخی آلت‌کوین‌ها که در طول هفته گذشته مورد توجه قرار گرفته‌اند، بحث کرده است. بر اساس داده‌های رسانه‌های اجتماعی، Santiment توکن‌هایی را “trending” تعریف می‌کند که آن‌ها در ۲۴ ساعت گذشته توجه قابل توجهی دریافت کرده باشند.

کدام آلت کوین ها محبوب هستند؟

نمودار زیر برترین آلت‌کوین‌ها را برای هر روز در هفته گذشته بر اساس این معیار نشان می‌دهد:

نمودار ارزهای دیجیتال محبوب در هفته
نمودار ارزهای دیجیتال محبوب در هفته

از نمودار مشخص است که میم‌کوین مبتنی بر سولانا، BONK، در این دوره بیشترین میزان جلب توجه را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی داشته است.

دلیل اصلی محبوبیت این توکن با تم سگ، لیست شدن آن در بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال، Coinbase و Binance بوده است.



پروتکل Injective (INJ) دیگر دارایی است که به طور مداوم در فهرست توکن‌های محبوب ظاهر شده است. Santiment توضیح می‌دهد که منبع محبوبیت این آلت‌کوین در رالی و هایپ برای ایردراپ آینده آن قرار دارد.

Solana (SOL)، ششمین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار، نیز توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است. Santiment اشاره می‌کند:

بین ۱۱ تا ۱۷ دسامبر (20 تا 26 آذر)، SOL در رده‌بندی‌ها بالا رفت، که به چندین پروژه و همکاری با پروفایل بالا نسبت داده شده است.

“رشد اکوسیستم و چالش آن به سلطه اتریوم در وب ۳، موضوعات داغی بین معامله‌گران و علاقه‌مندان بود.” Santiment اضافه می‌کند. Solana همچنین از یک روند صعودی تند در حدود ۱۱٪ افزایش در روز گذشته بهره‌مند گشته است.

به طور غیرمنتظره‌ای، ICP نیز در هفته گذشته شاهد افزایش بوده است، زیرا ارزش این دارایی بیش از ۷۳٪ افزایش یافته است. اما از زمانی که قیمت آن بالاتر از ۱۱.۵ دلار بود، این آلت‌کوین شاهد کاهش قابل توجهی بوده است و اکنون حدود ۹.۷۵ دلار معامله می‌شود.

“به طور خلاصه، این هفته قدرت عوامل بازاری – از لیست شدن در صرافی‌ها تا به‌روزرسانی‌های مهم – و تأثیر عمیق آن‌ها بر احساسات پروژه و فعالیت‌های معاملاتی را نشان داد.”

تب لیست شدن BONK در صرافی‌ها کاهشی بود

به دنبال دریافت لیستینگ‌های مذکور برای این میم‌کوین، قیمت BONK به سمت رکورد جدید بالاتر از سطح ۰.۰۰۰۰۳۴۹ دلار شلیک شد. این افزایش فوق‌العاده اما پایدار نبود، زیرا گرفتن سود به سرعت افزایش یافت و آلت‌کوین دوباره سقوط کرد.

از آن زمان، BONK شاهد کاهش قابل توجهی به نشانه ۰.۰۰۰۰۲۰۶ دلار بوده است. در اینجا نموداری است که نشان می‌دهد عملکرد این میم‌کوین در ماه گذشته چگونه بوده است:

نمودار قیمت Bonk
نمودار قیمت Bonk

با وجود کاهش ۴۱٪ از بالاترین سطح، با این حال BONK همچنان در هفته گذشته بیش از ۵۶٪ افزایش داشته است که بازده تحسین‌برانگیزی است. به طور کلی در ماه گذشته، ‌‌BONK سودی ۶۱۷٪ داشته است که نشان‌دهنده قدرت بالای رشد اخیر این توکن است.

منبع: NewsBTC

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.