تحلیل فاندامنتال ارز ترون؛ چرا ارز دیجیتال TRX از رشد بازار جا مانده است؟

تحلیل فاندامنتال ترون

علی‌رغم رشد قیمت بسیاری از رمز ارزهای بازار، ترون در یک وضعیت خنثی قرار داشته و طی هفت روز اخیر تنها 1.8 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. ترون هم‌اکنون در سطح قیمت 0.07 دلار معامله شده و به‌نظر گاوهای آن در خواب هستند. امروز قصد داریم تا به بررسی وضعیت این رمز ارز بپردازیم. با ما در «تحلیل فاندامنتال ترون» همراه باشید.

درخشش شبکه ترون

علی‌رغم وضعیت TRX، شبکه‌ی ترون روزهای خوبی را سپری کرده و در مسیر رشد و توسعه قرار دارد. بنا به گزارش Lunar Crush، هم‌اکنون شبکه ترون در لیست پرجست‌وجوترین موارد سرچ شده در این پلتفرم قرار داشته و توجه‌ها را به خود جلب کرده است. با این حال این اتفاق تاثیری بر افزایش دامیننس شبکه‌ی ترون نداشته است.

تحلیل فاندامنتال ترون
دامیننس شبکه‌ی ترون بر اساس داده‌های Santiment

همچنین توسعه‌دهندگان ترون اخیرا لیستی از به‌روزرسانی‌های هفتگی توسعه‌ی شبکه‌ی خود منتشر کردند که در این لیست همکاری ترون با Travala و Wintermute نیز دیده می‌شود. با رخ دادن این همکاری شبکه‌ی ترون به سمت کاربردی‌تر شدن حرکت کرده و احتمال رشد رمز ارز بومی آن یعنی TRX نیز وجود دارد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت خرید و فروش رمز ارز ترون با بهترین قیمت در ایران

علاوه بر این موارد، TRX در رقابت برترین پلتفرم‌های بلاکچینی بیش‌ترین رای را به خود اختصاص داد و در رتبه‌ی اول CoinMarketLeague قرار گرفت.

بررسی حجم معاملات شبکه ترون

بنا به داده‌های Tron Scan، میزان فعالیت استیبل کوین‌ها در شبکه‌ی ترون با افزایش شدیدی مواجه شده است. بنا به این آمار، میانگین حجم انتقال روزانه‌ی استیبل کوین‌ها در ترون از 5 تا 11 اوت به 7.15 میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این شاخص، ارزش کل قفل شده‌ی دیفای ترون نیز با بیش از 1 درصد رشد طی شبانه‌روز اخیر به سطح 11.6 میلیارد دلار رسیده است.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ و کسب سود مطمئن از ترون

از سوی دیگر میزان تراکنش‌های روزانه در شبکه‌ی ترون در یک وضعیت خنثی قرار دارد. از ابتدای ماه اوت تاکنون میزان تراکنش‌ها از 5.1 به 5.2 میلیون واحد رسیده است.

تحلیل فاندامنتال ترون
میزان تراکنش‌های روزانه شبکه‌ی ترون بر اساس داده‌های TronScan

سخن پایانی

به‌نظر شما همراهان توکن باز چه آینده‌ای در انتظار ترون است؟ تحلیل فاندامنتال شما نسبت به این رمز ارز چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل فاندامنتال ترون همراه ما بودید.

منبع: AMBcrypto

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.