معرفی ۳ ارز دیجیتال با قیمت زیر ۱ دلار با احتمال سودهای کلان

واچ لیست توکن باز

صنعت رمزارزها همیشه بدون توجه به اینکه بازار صعودی یا نزولی باشد، روند رو به جلوی خود را به طور معمول ادامه می‌دهد. همیشه اتفاقات جدیدی در حال وقوع است. یکی از این اخبار هیجان‌انگیز، رای مثبت پرونده ریپل و افزایش قیمت XRP بود.

در حالی که سرمایه‌گذاری در ریپل در حال حاضر ممکن است کمی دیر باشد، سه ارز وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید و در سال ۲۰۲۳ سود سرشاری ببرید. بهترین خبر این است که این سه ارز دیجیتال:

استکس (STX)، آنارشی (ANA) و دوج کوین (DOGE)

همگی کمتر از ۱ دلار هستند و اگر در سال جاری در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بازده‌های بسیار بزرگی خواهید داشت.



۱- استکس (STX)

توکن استکس

استکس (STX) ارز بومی شبکه استکس است. شبکه استکس یک پلتفرم متمرکز بر فعال‌سازی مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT)، برنامه‌ها و قراردادهای هوشمند برای بیت‌کوین (BTC) است. STX تنها ارزی است که برای انجام تراکنش در شبکه مورد نیاز است.

در زمان نگارش این مطلب، STX در قیمت 0.62 دلار برای هر کوین، با ارزش بازار فعلی 834,125,626 دلار قرار دارد. این قیمت به شما فرصتی برای کسب سود می‌دهد، زیرا این ارز دیجیتال آماده پرواز به اوج است. اگر الان ملحق شوید، شانس کسب بازده سرشار خواهید داشت.



۲- آنارشی (ANA)

علاوه بر اینکه آنارشی (ANA) به شما قیمت پایین 0.00024 دلار برای هر توکن برای کسب سود را ارائه می‌دهد، با سرمایه‌گذاری در ANA بخشی از یک جنبش مهم خواهید شد. یکی از مزایای بزرگ سرمایه‌گذاری در ANA، مکانیسم تورمی آن است که مطمئن می‌شود 0.5٪ از ANA به طور کامل هر بار که یک تراکنش فروش رخ می‌دهد، سوزانده شود.

این موضوع که منجر به کاهش عرضه توکن می‌شود. به نوبه خود، کمبود توکن ایجاد می‌کند. همچنین، با پیوستن اعضای بیشتری از جامعه به این جنبش، تقاضا برای این میم‌کوین افزایش می‌یابد. در نتیجه، سرمایه‌گذاران اولیه با افزایش قیمت‌ها سود بیشتری می‌برند.

جنبش مهمی که سرمایه‌گذاران بیشتری را برای پیوستن به جامعه ANA جذب می‌کند، مأموریت دموکراتیک آن است. ANA متمرکز بر ایجاد یک محیط عادلانه از طریق ایجاد یک پلتفرم است که همه بتوانند اشتباهات درون جامعه را برملا کنند. این اشتباهات ممکن است ناشی از سیاست‌های دولتی، سوءاستفاده‌های نهادی یا فعالیت‌های بی‌مسئولیت شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان باشد.

توکن آنارشی

می‌توان ANA را مارتین لوتر کینگ جونیور دنیای رمزارزها دانست. به عنوان یک میم‌کوین، کاربرد آن ساخت میم برای برملا کردن رفتارهای نادرستی است که مدت‌هاست نهادینه شده‌اند. در نتیجه، یک فرد معمولی دلیلی برای ادامه دادن به زندگی خود بدون ترس خواهد داشت.

در عین حال، تیم ANA اطمینان حاصل می‌کند که پروژه از طریق سازمان خودگردان آنارشی به جامعه خود پاسخگو باشد. 4.5٪ از ANA هنگام انجام معامله یا انتقال به کیف پول DAO منتقل می‌شود. این بودجه بر اساس پیشنهادهای خیرخواهانه یا سرمایه‌گذاری که اعضایی مانند شما پس از یک فرایند رای‌گیری ماهانه بر آن توافق کرده‌اند، تخصیص داده می‌شود.

۳- دوج کوین (DOGE)

اولین میم‌کوین ایجاد شده، دوج کوین (DOGE) بود. دوج به عنوان پیشگام میم‌کوین‌ها شناخته می‌شود که به سرمایه‌گذاران رمزارزها راه‌های جایگزین برای کسب درآمد بیشتر در اکوسیستم غیرمتمرکز ارائه می‌دهد. به عنوان پیشگام میم‌کوین‌ها، افراد را به میلیونر تبدیل کرده و به آنها آزادی مالی بیشتری بخشیده است. 

DOGE همچنان باعث شگفتی و سودآوری برای سرمایه‌گذاران شده است. با قیمت فعلی 0.078 دلار (کمتر از 1 دلار)، شما در موقعیت بسیار خوبی برای کسب سود بیشتر با هزینه کمتر هستید، زیرا این میم‌کوین نیز در حال اوج‌گیری است.

منبع: NewsBTC

یادآوری مهم

مقاله‌ای که مطالعه فرمودید، ترجمه‌ای از مطلبی است که در یکی از وب‌سایت‌های خارجی ارز دیجیتال منتشر شده و صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی برای کاربران گرامی توکن‌باز ارائه شده است. مسئولیت و ریسک سرمایه‌گذاری در ارزهای معرفی‌شده، بر عهده توکن‌باز نبوده و کاربران محترم لازم است پیش از هرگونه تصمیم‌گیری، تحقیق و بررسی کافی انجام دهند.

پرسش و پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.