روند ادامه‌دار دومینوی ورشکستگی‌ها در بازار رمزارزها؛ شرکت Voyager هم ورشکسته شد

روند ادامه‌دار دومینوی ورشکستگی‌ها در بازار رمزارزها؛ شرکت Voyager ورشکسته شد

بنا به پرونده‌ی جدید ثبت شده در دادگاه نیویورک، شرکت Voyager Digital با استفاده از کد 11 اعلام ورشکستگی کرده و همین موضوع شوک بزرگی به بازار وارد کرده است. در ادامه به بررسی بیش‌تر این خبر می‌پردازیم. با ما در خبر «شرکتVoyager ورشکسته شد» همراه باشید.

طبق دادخواست این شرکت، آنها به‌طور تخمینی 1 الی 10 میلیارد دلار دارایی در اختیار داشته و بدهی آنها نیز در همین سطح قرار دارد.

بنا به اسناد بایگانی، این پلتفرم توسط دو شرکت Kirkland و Ellis LLP اداره می‌شود.

در جمعه‌ی گذشته، پلتفرم Voyager برداشت، سپرده‌گذاری و انتقالات را متوقف کرد و همین موضوع شایعات پایانِ کار و ورشکستگی این کارگزاری را برانگیخت. استفان ارلیش در این خصوص گفت:

این یک تصمیم دشوار بود اما باور داریم که در چنین بازاری، این تصمیم درست است.

پیش از این اتفاق، وویجر به دلیل بازپرداخت ناموفق وام 650 میلیون دلاری به صندوق سرمایه‌گذاری Three Arrows Capital، اطلاعیه‌ای مبنی بر عدم پرداخت بدهی خود صادر کرد.

همانطور که در خبر «شرکت سرمایه‌گذاری 3AC اعلام ورشکستگی کرد! آغازی بر دومینوی ورشکستگی در بازار؟» اعلام کردیم، پیش از شرکت Voyager، صندوق سرمایه‌گذاری  3AC با استفاده از ماده‌ی 15 دادگاه نیویورک اعلام ورشکستگی کرد.

یکی از نشانه‌های بازار خرسی، ورشکستگی شرکت‌های مختلف است. این روند با  3AC آغاز شد و به‌نظر ادامه‌ داشته و شرکت‌های زیادی از دست خواهند رفت. دیدگاه شما همراهان توکن باز در این خصوص چیست؟ لطفا ایده‌ها و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «کارگزاری Voyager ورشکسته شد» همراه ما بودید.

منبع: TheBlock

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.