واچ‌لیست هفته؛ حواستان به این 5 ارز دیجیتال باشد

واچ لیست

در هفته‌ای که گذشت، بیت کوین و بعضی از آلت‌کوین‌ها توانستند کمی از ریزش‌های قبلی را جبران نمایند. برای اینکه روند آنها را بهتر متوجه شویم، در واچ‌لیست این هفته ارزهای دیجیتالی که پتانسیل رشد بیشتر را دارند یا در نواحی مهمی قرار گرفته‌اند، مورد بررسی و تحلیل تکنیکال قرار داده‌ایم.



۱- تحلیل قیمت بیت‌کوین (BTC)

قیمت بیت کوین طی هفته گذشته به اوج ۲۸۶۰۰ دلار رسید، اما بلافاصله کاهش یافت و در حال حاضر در محدوده ۲۷۳۰۰ تا ۲۸۰۰۰ دلار در حال نوسان است. شکل‌گیری کندل‌هایی درون یکدیگر نشان‌دهنده ادامه روند بی‌طرفانه بوده و انتظار می‌رود قیمت همچنان در همین محدوده نوسان داشته باشد. در غیر این صورت، اگر خریداران روند صعودی را ادامه دهند، ۳۰ هزار دلار می‌تواند اولین هدف آنها باشد که در این مقاومت روانی، خرس‌ها می‌توانند فروش خود را آغاز کنند.



اما اگر آخرین فشار خرید خریداران همین محدوده باشد، احتمال ریزش قیمت BTC ابتدا تا ۲۶۸۰۰ دلار و سپس ۲۶ هزار دلار وجود دارد.

نمودار روزانه قیمت BTC/USD
نمودار روزانه قیمت BTC/USD

۲- تحلیل قیمت سولانا (SOL)

سولانا موفق شده است از کانال نزولی از ابتدای تابستان امسال خارج شود و از مقاومت 23 دلار نیز عبور کند. در حال حاضر در حال تثبیت قیمت بالای این مقاومت است. الگوی بریک اوت و پرچم صعودی روی نمودار قابل مشاهده است که می تواند قیمت SOL را ابتدا تا 25 دلار و بعد از آن 28 دلار ببرد. اما اگر خرس ها از همین نواحی مقاومتی وارد شوند، قیمت می تواند تا 20 دلار کاهش پیدا کند.

نمودار روزانه قیمت SOL/USD
نمودار روزانه قیمت SOL/USD

۳- تحلیل قیمت پالیگان (MATIC)

متیک که از اواسط فوریه امسال در یک کانال نزولی در حال سقوط بود، سقف کانال را شکست و تا 0.60 دلار افزایش قیمت داشته است. به نظر می رسد خبر سرمایه گذاری گوگل به عنوان یکی از ولیدیتورهای اجماع اثبات سهام پالیگان، بر افزایش قیمت MATIC تاثیر گذاشته است. الگوی دو کف روی 0.50 دلار قابل مشاهده است و الگوی پرچم صعودی در حال شکل گیری است. اگر خریداران از مقاومت 0.60 عبور کنند، 0.65 دلار و بعد از آن 0.70 دلار اهداف بعدی خواهد بود. اما در صورت ورود خرس ها از نواحی مقاومتی، کاهش قیمت تا 0.55 دلار و بعد از آن 0.50 دلار پیش بینی می شود.

نمودار روزانه قیمت MATIC/USD
نمودار روزانه قیمت MATIC/USD

۴- تحلیل قیمت کاردانو (ADA)

کاردانو توانست از ناحیه حمایتی 0.24 دلار حمایت شود و به زیر این محدوده حیاتی نرود. در حال حاضر الگوی دو کف روی این ناحیه دیده می شود. اگر خریداران بتوانند قیمت را بیشتر افزایش دهند، اولین هدف آنها 0.28 دلار و سپس 0.30 دلار خواهد بود. اما اگر نتوانند از نواحی مقاومتی عبور کنند، کاهش مجدد قیمت ADA تا 0.24 دلار پیش‌بینی می‌شود.

نمودار روزانه قیمت ADA/USD
نمودار روزانه قیمت ADA/USD

۵- تحلیل قیمت آوالانچ (AVAX)

آوالانچ که اخیرا با مومنتوم صعودی قوی، بالای سقف کانال نزولی خود رفته، تا 11.9 دلار افزایش یافته است. اما هنوز نتوانسته بالای سقف کانال را تثبیت کند. اگر قیمت بالای این سقف ثابت بماند و خریداران از مقاومت 12 دلار عبور کنند، هدف بعدی 14 دلار خواهد بود. اما اگر قیمت AVAX از سقف کانال شروع به افت کند، ابتدا 9.7 دلار و بعد از آن 9 دلار اهداف فروشندگان خواهد بود.

نمودار روزانه قیمت AVAX/USD
نمودار روزانه قیمت AVAX/USD

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.