پشت پرده‌ی قیمت CEL؛ بررسی برنامه‌ی نهنگ‌ها برای توکن سلسیوس

پشت پرده‌ی قیمت CEL؛ بررسی برنامه‌ی نهنگ‌ها برای توکن سلسیوس

پلتفرم بزرگ سلیوس اعلام ورشکستگی کرد و توکن بومی آنها یعنی  CEL در حال غرق شدن در باتلاق اخبار و رویدادهای منفی است. امروز قصد داریم تا به بررسی رفتار نهنگ‌ها در رابطه با این رمز ارز بپردازیم. با ما در خبر «پشت پرده‌ی قیمت CEL» همراه باشید.

علی‌رغم انتظارات در رابطه با افت شدید قیمت CEL، این رمز ارز  2.5 درصد رشد طی شبانه‌روز اخیر را تجربه کرده و به‌نظر سرمایه‌گذاران توجهی به اخبار منفی نمی‌کنند.

برنامه‌ی نهنگ‌ها برای CEL

بنا به بنیاد تحلیلی Santiment، هولدرهای بزرگ رمز ارز سلیوس وحشت‌زده نشده و به‌آرامی در حال فروش دارایی خود هستند. واکنش آنها در مقایسه با شایعات ورشکستگی سلیوس کاملا متفاوت بوده و حالا کاملا آرام هستند. در آن زمان نهنگ‌ها دست به فروش سریع  CEL زدند.

پشت پرده‌ی قیمت CEL
نمودار رمز ارز Celsius

همچنین تحلیلگران سانتیمنت باور دارند دلیل عدم فروش سنگین  CEL از سوی نهنگ‌ها، جلوگیری از کاهش قیمت سریع این رمز ارز است. بدین صورت آنها نمی‌توانند کل دارایی خود را در قیمت‌های بالا به فروش برسانند.

نهنگ‌ها می‌دانند که با فروش سنگین، وارد یک بازی باخت-باخت شده و به نگه داشتن این دارایی ادامه می‌دهند تا از ضرر هنگفت خود جلوگیری کنند.

اعلام ورشکستگی سلسیوس

در اوایل هفته‌ی گذشته سلسیوس شروع به پرداخت بخشی از بدهی‌های خود کرد و امیدواری‌ها برای ادامه‌ی حیات این پلتفرم افزایش یافت.

با این حال، بلافاصله پس از بازپرداخت بدهی و بازیابی وثیقه، سلیوس اعلام ورشکستگی کرد. پس از تشکیل پرونده، مشخص شد که این شرکت، 4.7 میلیارد دلار بدهی داشته و در حال حاضر قادر به بازپرداخت آن نیست.

ضربه‌ای دیگر بر بدن نیمه جان بازار رمزارزها؛ توقف تراکنش رمزارزها در پلتفرم Celsius

علاوه بر تمامی اتفاقات بد، یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ این شرکت یک دادخواست ایجاد کرد و کل مدل کسب‌وکار آنها را به طرح پانزی تشبیه کرد. وی مدعی شد که این شرکت تقریبا 10 میلیارد دلار دارایی را با معامله اوراق بهادار ثبت نشده در یک طرح پانزی از دست داده است.

نظر شما همراهان توکن باز چیست؟ آیا شروع به فروش توکن CEL کرده‌اید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «پشت پرده‌ی قیمت CEL» همراه ما بودید.

منبع: Watcher.Guru

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.