راه اندازی هوش مصنوعی ریپل؛ چت اکس آر پی (ChatXRP) چیست؟

chatxrp

پس از راه‌اندازی ChatXRP که یکی از امیدبخش‌ترین استارتاپ‌های ساخته شده روی لجر XRP است، به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان ریپل در یک تغییر مسیر سریع به سمت حوزه هوش مصنوعی هستند.



براساس اطلاعات منتشر شده در X (توییتر)، ChatXRP یکی از دریافت‌کنندگان کمک هزینه 1.3 میلیون دلاری، به استارتاپ‌های در حال ساخت روی XRPL است و در واقع تنها پروتکل هوش مصنوعی بر روی این شبکه است.

ChatXRP چیست؟

ChatXRP یک پروتکل در حال توسعه راه حل‌های نوآورانه‌ برای بهینه‌سازی ارتباطات روی XRPL است. ChatXRP یک ارزش پیشنهادی ساده اما مهم ارائه می‌دهد که تبدیل تعاملات XRPL و فراهم کردن دسترسی آسان به خدمات Web3 از طریق یک رابط ساده است.

75000 دلار سرمایه اولیه ChatXRP

تیم ChatXRP با تعهد به دریافت حمایت‌‌های بیشتر به عنوان بخش مهمی از XRPL تا کنون مبلغ 75000 دلار سرمایه اولیه دریافت کرده است. شایان ذکر است که ChatXRP با توجه به نوپا بودن شبکه پشتیبانی شده توسط ریپل و تمرکز آن روی اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند به ماموریت آن کمک کنند، یکی از اولین‌ها به عنوان یک پروتکل XRPL است.

ChatXRP ریپل رقیب SingularityNET کاردانو

راه‌اندازی ChatXRP در زمانی اتفاق می‌افتد که سر و صدا در مورد ادغام بلاک‌چین و هوش مصنوعی در حال کسب مومنتوم منحصر به فردی است. در حالی که بلاکچین‌های رقیب مثل کاردانو (ADA) پروژه‌های هوش مصنوعی خود از جمله SingularityNET، را دارند، ChatXRP به عنوان اولین dApp هوش مصنوعی در اکوسیستم XRPL مطرح خواهد شد.

XRPL در حال پیشرفت است

چشم‌انداز و افق‌های XRPL قابل توجه است که در حال طی کردن بازسازی بسیار امیدوارکننده‌ای است که شاهد موردهای کاربردی بیشتری خواهد بود تا بتواند خدماتی به کاربران ارائه دهد. یک روند برجسته‌ای که اخیراً مشاهده شده، سری ارتقاهای جدید از طریق رای‌گیری موفق حاکمیتی است که این سازمان به تازگی ثبت کرده است. با این چنین اصلاحات هدفمند برای رفع مشکلاتی مثل ضرب دوباره NFT‌ها و همچنین تاثیر پیشنهادهای کاهش یافته روی AMM‌های بومی آن، یک پیشران اصلی به سمت اوج‌های جدید آزاد شده است.

منبع: u.Today

سوالات پرتکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.