آیا پپه ۲ (PEPE2.0) ارزش خرید دارد؟ معرفی صرافی ایرانی برای معامله این ارز دیجیتال

پپه 2 چیست و از کدام صرافی خرید کنیم؟

سود چند صد برابری PEPE را از دست داده‌اید، نگران نباشید با خرید PEPE2.0 اشتباه خود را جبران کنید و پولدار شوید!

آنچه در بالا دیدید، شعار این میم کوین جدید است! این توکن مستقیما احساس طمع ما را هدف گرفته تا ما را ترغیب کند توکن پپه 2 را خریداری کنیم. اما آیا این پروژه کلاهبرداری است؟

پپه 2.0 ارز جدیدی است که به‌تازگی در بیشینه خود بیش از 1000 برابر رشد کرده و عملا چند صفر از قیمت آن کم شده است. ارزی که از ناکجا آباد و با وعده‌ی سوددهی به کاربرانی که از خرید توکن PEPE جا مانده‌اند متولد شده و افق‌های اوج قیمت را هدف گرفته است. اما PEPE2.0 چیست و چه ارتباطی با پپه‌ی اصلی دارد؟ با ما در مقاله‌ی امروز همراه باشید تا به بررسی این ارز دیجیتال جنجالی بپردازیم.


موارد مهم مقاله:

  1. ارزش بازاری توکن PEPE2.0 در حال حاضر 40 میلیون دلار است. ارزش بازار PEPE در حال حاضر 600 میلیون دلار است. گول شعارهای 100 برابری شدن قیمت را نخورید. ارزش بازار این توکن بسیار بالاست.
  2. شما در زمان خرید 1 درصد و در زمان فروش نیز 1 درصد کل ارزش معامله را به عنوان مالیات باید پرداخت کنید.
  3. قرارداد هوشمند این توکن این اختیار را دارد که تعداد تراکنش‌هایی که شما می‌توانید روی این توکن ثبت کنید را محدود کند. به عبارتی این امکان وجود دارد که شما قادر به فروش دارایی خود نباشید.
  4. این توکن فقط احساس جاماندگی مردم از خرید PEPE را هدف گرفته و تقریبا هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

پپه 2.0 چیست؟

پپه 2.0 یا PEPE2.0 از روی میم کوین PEPE کپی شده است. پپه‌ی اصلی در آوریل 2023 و در شبکه‌ی اتریوم راه‎ اندازی شده بود و حالا دو ماه بعد، پپه 2.0 کار خود را در شبکه اتریوم با استاندارد ERC-20 آغاز کرد. بنا به اعلام وب‌سایت رسمی این پروژه، نسخه 2.0 قصد دارد تا اشتباهات PEPE را تصحیح کرده و با شفافیت بیشتری عمل کند. با این حال توجه کنید که این ارز از سوی بنیان‌گذاران پپه‌ اصلی راه‌اندازی نشده و به‌عنوان یک ارز کپی از سوی کسانی که پیش‌تر توسط تیم توسعه‌دهنده پپه اورجینال بلاک شده بودند متولد شده است.

پپه 2.0
پپه 2.0 یک کپی از پپه‌ی اورجینال است و هیچ کاربردی ندارد

Pepe 2.0 با وعده‌ی فرصت کسب سود برای کسانی که از رشد پپه جا مانده‌اند ایجاد شده و برای تبدیل یک سرمایه‌گذاری کوچک به ثروتی قابل‌توجه تبلیغ می‌شود.

اگر هنوز با ارز دیجیتال پپه و داستان آن آشنایی ندارید پیش از هرکار، مقاله پپه چیست را بخوانید تا با یکی از جنجالی‌ترین میم کوین‌های جهان آشنا شوید.

نکته قابل‌توجه اینکه استراتژی بازاریابی این ارز با پپه یکسان است و کاربران را به استفاده از فرصت‌ها تشویق کرده و از FOMO برای جلب توجه استفاده می‌کنند. در حال حاضر حجم معاملات این ارز معادل 6 میلیون دلار است. پپه 2.0 در اواخر ژوئن 2023 به بحث داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد و هدف آن کپی کردن موفقیت پپه‌ی اصلی و تجربه ارزش کل بازار میلیاردی است.

توکنومیک Pepe 2.0 به چه صورت است؟

پس از پاسخ به سوال پپه 2.0 چیست به بررسی توکنومیک این توکن می‌پردازیم. بنا به بیانیه‌ی رسمی پروژه Pepe 2.0، توکنومیک این ارز به‌منظور «پاداش دادن به هولدرها در عین حفظ سلامت اکوسیستم» طراحی شده است. همچنین در ادامه‌ی بیانیه آمده است که تیم توسعه‌دهنده برای نشان دادن تعهد خود به امنیت پروژه از مالکیت آدرس قرارداد هوشمند صرف نظر کرده است. هدف آنها از این اقدام ترویج شفافیت و اطمینان از حفظ کنترل پروژه توسط جامعه است.

به هرحال تعداد توکن‌های در گردش و کل عرضه‌ی PEPE 2 معادل 420.69 تریلیارد (هزار میلیارد) توکن است و قرار است که یک درصد (یک درصد خرید و یک درصد در زمان فروش) از این عرضه به بحث مالیات اختصاص یابد.

آیا پپه 2 کلاهبرداری است؟

PEPE 2.0
مهم‌ترین تفاوت پپه اصلی و پپه 2.0 استفاده‌ی Pepe 2.0 از الگوریتم گواه استیک است

کوین اصلی پپه از هیچ‌گونه سیاست مالیاتی تبعیت نکرده و این موضوع بدان معناست که سرمایه‌گذاران هنگام خرید، فروش یا معامله‌ی این ارز کارمزد اضافه‌ای را پرداخت نخواهند کرد. در مقابل پپه 2.0 مالیات 1 درصدی دارد، بنا به اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت این پروژه همین یک درصد صرف ابتکارات مختلفی ازجمله توسعه جامعه، پشتیبانی از استخر نقدینگی و بازاریابی می‌شود.

بنا به CoinMarketCap.com، رمز ارز پپه 3.0 نیز از سوی گروهی از سرمایه‌گذاران که رشد قیمت پپه‌ی اصلی و پپه 2.0 را از دست داده بودند ساخته شده است. همین موضوع به پاشنه آشیل این پروژه تبدیل شده چرا که هرکسی می‌تواند توکن‌ کپی و جدیدی را با حداقل هزینه و به‌سادگی با استفاده از یک قرارداد هوشمند ایجاد کند.

بنابراین هنگام سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها دقت کنید چرا که بسیاری از پروژه‌ها قانونی نیستند و هیچ هویتی ندارند.

آیا پپه 2.0 ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

رمز ارز PEPE2 از سطح 0.000000000004795 دلار در 27 ژوئن به رکورد 0.000000171 دلار در 6 جولای رسید و بیش از 1000 برابر رشد قیمت را تجربه کرد. یک تریدر که 900 دلار از این ارز را خریداری کرده بود در عرض 24 ساعت آن را به 176 هزار دلار تبدیل کرد.

نمودار قیمت ارز پپه 2.0 در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت ارز پپه 2.0 در تایم فریم روزانه

کاربر توییتری DamiDefi با استناد به داده‌های زنجیره‌ای توییت کرد که 8.3 تریلیارد واحد از پپه 2 را در 28 ژوئن خریداری کرده و پس از افزایش قیمت آن را در هر سه تا هفت دقیقه یک‌بار به فروش رسانده است. با این حال این ارز سوی توسعه‌دهندگانی ناشناس عرضه شده و پیش از سرمایه‌گذاری بهتر است این نکته را درنظر بگیرید.

پپه 2.0 را از کجا بخریم؟

برای خرید پپه 2 می‌توانید از صرافی‌های خارجی متمرکز و غیرمتمرکز یا صرافی‌های ایرانی استفاده کنید. در حال حاضر این ارز در صرافی‌های خارجی زیر لیست شده است.

  • یونی سواپ (UniSwap)
  • کوکوین (KuCoin)
  • Gate.io
  • بای‌بیت (Bybit)
  • پولونیکس (Poloniex)
  • بیت‌گت (Bitget)
  • مکس (MEXC)
  • اپن اوشن (OpenOcean)

پپه 2 در کدام صرافی ایرانی لیست شده؟

خرید pepe2.0 در مبدل رمزارز صرافی تترلند

همچنین پپه 2 در صرافی ایرانی تترلند در بخش مبدل رمزارز نیز لیست شده و می‌توانید از همین لحظه آن را معامله کنید. برای خرید از صرافی تترلند ابتدا وارد سایت این صرافی شده و از منوی بالا بازار تترلند را انتخاب کنید. سپس گزینه مبدل رمزارز را انتخاب کرده و اسم توکن PEPE2 را جستجو کنید. در تصویر بالا صفحه مورد نظر را نیز مشاهده می‌کنید.

سخن پایانی

رمز ارز PEPE 2.0 یک کپی خالص از ارز پپه است. حتی پپه هم کاربردی نداشت و تیم توسعه‌دهنده‌ی آن به‌صراحت اعلام کرده بود که هیچ کاربردی برای این ارز تعریف نشده است. با این حال پپه 2.0 تا اینجا موفق عمل کرده و به‌نظر برخی از کاربران هم از آن استقبال کرده‌اند. پیش از سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها ریسک نوسان فراوان و احتمال ریزش قیمت را درنظر بگیرید و سپس در آنها سرمایه‌گذاری کنید. شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به این ارز جدید دارید؟ نظرات و ایده‌های ارزشمند خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان مقاله «پپه 2.0 چیست» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: Techopedia

سوالات متداول

  • پپه 2.0 با چه هدفی راه‌اندازی شده است؟

Pepe 2.0 در راستای رفع اشتباهات و ایرادات پپه‌ی اصلی راه‌اندازی شده و وعده‌ی سود بالا به کاربران می‌دهد. با این حال این ارز هم کاربرد خاصی ندارد.

  • PEPE 2.0 از سوی چه کسانی عرضه شده است؟

توسعه‌دهندگان و بنیان‌گذاران پپه 2.0 ناشناس هستند و اطلاعاتی از آنها در دست نیست. تنها اطلاعات موجود این است که آدرس کیف پول توسعه‌دهندگان پپه 2 پیش‌تر از سوی بنیان‌گذاران پپه‌ی اصلی بلاک شده بود.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.