کیف پول ربی (Rabby) چیست؛ جایگزین Metamask و نحوه دریافت ایردراپ آن!

ربی والت

اتریوم همچنان یکی از پرکاربردترین بلاک‌چین‌ها است. با این حال، بسیاری از افراد دیگر از کیف پول‌های سازگار با اتریوم موجود راضی نیستند. به همین دلیل، ما کیف پول ربی (Rabby) را به شما معرفی می‌کنیم. این کیف پول یک جایگزین عالی برای متاماسک یا تراست والت است.



پس، بیایید نگاهی به ویژگی‌هایی که کیف پول ربی (Rabby) ارائه می‌دهد، بیندازیم.

کیف پول ربی (Rabby) چیست؟

شرکت دی‌بانک پشتیبان کیف پول ربی (Rabby) است. این شرکت چینی، توسط تانگ هنگبو تأسیس شده است. با این حال، آن‌ها در سنگاپور مستقر هستند. آن‌ها پروتکل‌های دیفای را ردیابی می‌کنند، که در حال حاضر بیش از ۸۰۰ پروتکل در بیش از ۱۵ بلاکچین گسترده است. دی‌بانک همچنین ۲۵ میلیون دلار سرمایه برای توسعه جمع‌آوری کرده است. در این روند، سرمایه‌گذاران شناخته‌شده‌ای شرکت داشته‌اند. به عنوان مثال، کوین‌بیس ونچرز، کریپتو.کام، سیرکل ونچرز و غیره.

یکی از زمینه‌های توسعه آن‌ها با کیف پول ربی (Rabby) بود. این کیف پول سازگار با اتریوم و غیر حضانتی است. به عبارت دیگر، این کیف پول به تمام دپ‌هایی که متاماسک پشتیبانی می‌کند، متصل می‌شود. اما، ویژگی‌های بیشتری را ارائه می‌دهد. در اینجا سه ویژگی که این کیف پول را متمایز می‌کنند را بررسی می‌کنیم.

۱. چند بلاکچینی

 در حال حاضر، کیف پول ربی (Rabby) به ۴۴ بلاکچین متصل است. اما نکته عالی این است که ربی (Rabby) به طور خودکار به بلاکچین درست تغییر می‌کند. دیگر نیازی به تعویض دستی شبکه‌ها نیست. با این حال، شما می‌توانید تعویض دستی را تنظیم کنید، اما تنظیمات فقط برای آن بلاکچین خاص کار می‌کنند.

۲. شما می‌بینید که چه چیزی امضا می‌کنید

 این یک ویژگی عالی است زیرا این کیف پول به شما دقیقاً نشان می‌دهد که چه چیزی امضا می‌کنید. این در تضاد با اکثر سایر کیف پول‌ها است. دیگر امضای تراکنش‌هایی که شما آن‌ها را درک نمی‌کنید، وجود نخواهد داشت. این به شما نشان می‌دهد که موجودی حساب شما بعد از تراکنش چگونه خواهد بود. به تصویر زیر نگاه کنید.

توضیحات برای امضا
توضیحات برای امضا

۳. اسکن ریسک پیش از تراکنش

ویژگی دیگری عالی. ربی (Rabby) هر تراکنش را قبل از اینکه شما بتوانید آن را امضا کنید، بررسی می‌کند. اگر تراکنش احتمال شکست داشته باشد یا اگر خطر امنیتی وجود داشته باشد، به شما هشدار می‌دهد. همچنین به شما می‌گوید اگر آدرس قبلاً مورد حمله قرار گرفته باشد. علاوه بر این، اگر آدرس در بلاکچین وجود نداشته باشد، به شما می‌گوید. به تصویر زیر نگاه کنید.

آن‌ها به طور منظم قوانین امنیتی خود را به‌روز می‌کنند. کیف پول ربی (Rabby) نیز مورد بازرسی‌های مختلفی قرار گرفته است.

اسکن ریسک پیش از تراکنش

چگونه شامل ایردراپ کیف پول ربی (Rabby) شویم؟

ربی (Rabby) به دنبال جلب کاربران از متاماسک، پیشتاز کیف پول‌های ارز دیجیتال، است و با ارائه تا ۱۲,۰۰۰ امتیاز بونوس برای کسانی که در ۱۲ ماه گذشته از سواپ متاماسک استفاده کرده‌اند، تلاش می‌کند کاربران را به سمت خود بکشاند.

امتیازات اولیه به تمام آدرس‌های اتریوم ارسال شده‌اند و با نصب کیف پول ربی، وارد کردن کیف پول‌ها، و امضای یک تراکنش بدون کارمزد قابل Claim هستند.

تحت این برنامه جدید، کاربران می‌توانند امتیازات روزانه را برای معرفی دوستان، تبادل، و استفاده از ویژگی شارژ گاز ربی (Rabby) به دست آورند.

پروژه‌های وب3 به طور فزاینده‌ای به برنامه‌های امتیازی روی آورده‌اند تا کاربران و سرمایه را جذب کنند. با انجام وظایف خاص، کاربران امتیاز به دست می‌آورند که معمولاً به ایردراپ‌های توکن آینده بدل می‌شوند.

چگونه کیف پول ربی (Rabby) خود را راه‌اندازی کنید

راه‌اندازی کیف پول ربی (Rabby) بسیار آسان است. برای روشن شدن موضوع، باید بگویم که این کیف پول فعلاً فقط به عنوان یک افزونه کروم و بریو موجود است. نسخه‌های فایرفاکس و اج در راه هستند. برای نصب، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • افزونه کروم را دانلود کرده و باز کنید.
  • حالا شما می‌توانید یک آدرس ربی (Rabby) جدید تنظیم کنید یا یک آدرس موجود را وارد کنید. برای مثال، می‌توانید متاماسک یا تراست والت خود را وارد کنید.
  • اگر آدرس جدیدی تنظیم می‌کنید، عبارت کلیدی ۱۲ کلمه‌ای را یادداشت کنید. مطمئن شوید که آن را در مکانی امن و مطمئن نگهداری می‌کنید.
  • شما همچنین می‌توانید متاماسک خود را وارد کنید. دو گزینه دارید – یا عبارت کلیدی متاماسک را وارد کنید یا کلید خصوصی را. همین همه چیزی است که باید انجام دهید. حالا آماده استفاده هستید.
  • علاوه بر کیف پول‌های نرم‌افزاری، مانند متاماسک، شما همچنین می‌توانید به کیف پول‌های سخت‌افزاری وصل شوید. برای مثال، به یک لجر.
  • حالا، تمام توکن‌های شما در تمام بلاکچین‌های EVM برای شما در داشبورد قابل مشاهده است. به تصویر زیر نگاه کنید.
صفحه دارایی‌ها در کیف پول ربی
صفحه دارایی‌ها در کیف پول ربی

پیش از اینکه شروع به یادداشت‌برداری از عبارت کلیدی کنید، کیف پول به شما هشدارهای فراوانی می‌دهد. این امر بر اهمیت نگهداری عبارت کلیدی شما در مکانی امن و مطمئن تأکید می‌کند. علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که نباید عبارت کلیدی خود را روی تلفن یا لپ‌تاپ/رایانه‌ی شخصی خود ذخیره کنید. به تصویر زیر نگاه کنید.

هشدارهای امنیتی
هشدارهای امنیتی

با این حال، پیش از اینکه شروع به استفاده از این کیف پول کنید، ممکن است پیام زیر را ببینید:

“MetaMask is in use and Rabby is banned.”  یعنی”متاماسک در حال استفاده است و ربی (Rabby) مسدود شده است.”

این بدان معناست که متاماسک به عنوان کیف پول پیش‌فرض شما تنظیم شده است. شما می‌توانید روی دکمه “flip” کلیک کنید. این کار باعث می‌شود کیف پول ربی (Rabby) به کیف پول ترجیحی یا پیش‌فرض شما تبدیل شود. به تصویر زیر نگاه کنید.

تاماسک در حال استفاده است و ربی (Rabby) مسدود شده است.

NFTها

کیف پول ربی (Rabby) همچنین NFTهای شما را به شکلی منظم نمایش می‌دهد. شما می‌توانید آن‌ها را ببینید و کیف پول به شما تمام NFTهای اتریوم و پالیگانی که دارید را نشان می‌دهد. کیف پول باید NFTهایی که شما از تمام ۴۴ بلاکچینی که به آن متصل است دارید را نمایش دهد. علاوه بر این، تمام NFTها نیز در بخش‌های مجموعه خاصی قرار دارند. به عبارت دیگر، بخش NFT کیف پول کارآمد و آسان برای ناوبری است.

این در تضاد با سایر کیف پول‌های سازگار با اتریوم است که اصلاً NFTهای شما را نمایش نمی‌دهند. به تصویر زیر نگاه کنید. فلش‌های زرد به شما بلاکچین‌های مختلف را نشان می‌دهند.

لیست NFTها

کلام پایانی

کیف پول ربی (Rabby) به نظر یک جایگزین عالی برای سایر کیف پول‌های سازگار با اتریوم می‌آید. آنچه در مورد آن می‌پسندم سه ویژگی اصلی آن است. تعویض خودکار به بلاکچین صحیح. بررسی برای ریسک‌های احتمالی. و ربی (Rabby) که تراکنش را قبل از امضا کردن شما نمایش می‌دهد. علاوه بر این، کیف پول بخش NFT منظمی دارد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.