راه اندازی ترید جی پی تی توسط صرافی بای‌بیت

ترید جی پی تی

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در دبی به نام Bybit یک ابزار معاملاتی مبتنی بر زبان توسعه داده است که از هوش مصنوعی (AI) برای تولید بینش‌های معاملاتی و پاسخ به سوالات تکنیکال از داده‌های بازار خود استفاده می‌کند.

ترید جی پی تی چیست؟

TradeGPT به عنوان یک ابزار آموزشی بر پایه هوش مصنوعی تبلیغ می‌شود که از توانایی تولید محتوای مدل زبانی بزرگ ChatGPT و ToolsGPT داخلی بای‌بیت بهره می‌برد تا تحلیل بازار در زمان واقعی و پاسخ به سوالات کاربران را به چندین زبان ارائه دهد.



بای‌بیت ابزار ToolsGPT را در ژوئن 2023 (خرداد 1402) راه‌اندازی کرد. این پلتفرم همچنین از قابلیت‌های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی چت جی پی تی به همراه داده‌های بازار بای‌بیت برای انجام تحلیل‌های تکنیکال، تحلیل تأمین مالی و پیش‌بینی مدل‌ها استفاده می‌کند.

چه صرافی‌هایی از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟

Bybit تنها صرافی ارزهای دیجیتالی نیست که استفاده از چت جی پی تی را برای ارائه ایده‌های منحصربفرد به کاربران در مورد قیمت توکن‌ها، حرکت‌های بازار و پروژه‌ها کشف کرده است.

Crypto.com در ماه مه  (اردیبهشت) 2023 از دستیار کاربری مبتنی بر ChatGPT خود با نام Amy رونمایی کرد. بایننس نیز چت‌بات OpenAI را در پلتفرم آکادمی بایننس خود یکپارچه کرد تا پاسخ‌هایی را از پایگاه داده مقالات خود و اطلاعات موجود در وب3 تولید کند.



OKX صرافی دیگری است که پتانسیل هوش مصنوعی را مورد اکتشاف قرار داده است، پس از ادغام ابزارهای هوش مصنوعی EndoTech برای تحلیل نوسانات بازار و فرصت‌های معاملاتی. آزمایشگاه سولانا نیز یک افزونه مبتنی بر چت جی پی تی راه‌اندازی کرده است که به مدل زبانی بزرگ اجازه می‌دهد تا موجودی کیف‌پول‌ها را بررسی کند، توکن‌های بومی سولانا را انتقال دهد و NFT معامله کند.

افزایش اقبال شرکت‌های بزرگ به هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به یک کاتالیزور برای نوآوری در چندین بخش است. شرکت تابعه Animoca Brands به نام TinyTap نمونه‌ای از یک پلتفرم است که از هوش مصنوعی برای تولید بازی‌های آموزشی و NFTها بر اساس درخواست کاربران استفاده می‌کند.

در همین حال، شرکت Iris Energy که در نزدک لیست شده است، اعلام کرد 10 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است تا 248 عدد از کارت گرافیک‌های H100 Tensor Core اینویدیا را خریداری کند تا فرصت‌های هوش مصنوعی تولیدی را در مراکز داده خود مورد بررسی قرار دهد.

این تولیدکننده چیپ و سخت‌افزار در سه‌ماهه دوم 2023 نتایج بی‌سابقه‌ای را به دنبال انفجار علاقه به ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی کسب کرده است.

منبع: Cointelegraph

پرسش و پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.