استیبل کوین BUSD در کدام صرافی‌ها معامله می‌شود؟

استیبل کوین BUSD در کدام صرافی‌ها معامله می‌شود؟

BUSD یکی از بهترین راه‌های تبدیل کردن پول نقد به دلار و ارز دیجیتال است. این استیبل کوین که کاملا با دلار کاغذی و طلا پشتیبانی شده در جایگاه هشتمین ارز دیجیتال برتر جهان قرار دارد و از سرمایه‌ی شما در برابر تورم محافظت خواهد کرد.

از سال ۲۰۱۸ و تا همین اواخر این استیبل کوین با همکاری دو شرکت پکسوس و بایننس عرضه می‌شد. با این حال چندی پیش کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا BUSD را اوراق بهادار خواند و از شرکت پکسوس شکایت کرد. پس از آن پکسوس اعلام کرد صدور این استیبل کوین به زودی متوقف می‌شود و کاربران از این پس فقط قادر خواهند بود BUSD خود را به پکسوس تحویل دهند و دلار خود را پس بگیرند. متن کامل این خبر را از لینک زیر مطالعه کنید:

هشدار مدیرعامل بایننس به معامله‌گران؛ از استفاده از BUSD خودداری کنید!

پس از آن تعدادی از صرافی‌های داخلی طی اطلاعیه‌هایی اظهار داشتند واریز BUSD به این صرافی‌ها امکان‌پذیر نیست اما برداشت بلامانع است و تعدادی از صرافی‌ها نیز هم واریز و هم برداشت را متوقف کردند:

اطلاعیه صرافی ایرانیکارت در مورد توقف BUSD

اطلاعیه صرافی نوبیتکس در مورد توقف واریز BUSD

بنابراین اطلاع از اینکه در حال حاضر کدام صرافی داخلی از BUSD پشتیبانی می‌کند حائز اهمیت است. در ادامه با این صرافی‌ها آشنا می‌شویم.

کدام صرافی‌ها BUSD را لیست کرده‌اند؟

هم‌اکنون استیبل کوین BUSD با بهترین قیمت خرید ۴۸٬۸۷۰تومان در صرافی‌های زیر یافت می‌شود:

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این استیبل کوین چیست؟ آیا از آن در معاملات خود استفاده می‌کنید؟ از اینکه تا پایان اطلاعیه‌ی «استیبل کوین BUSD در کدام صرافی‌ها معامله می‌شود؟» همراه ما بودید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.