توزیع ایردراپ Xai، در شبکه بازی آربیتروم

xai

شبکه بازی “لایه-3” آربیتروم، با نام Xai که اولین بار در ژوئن (خرداد) 2023 معرفی شد، ایردراپ توکن فصل اول خود را برنامه‌ریزی کرده است.

زمان توزیع ایردراپ Xai

این ایردراپ قرار است در 27 دسامبر (6 دی) امسال، کمی قبل از آغاز سال جدید، بر اساس پستی در توییتر از Xai Games انجام شود.



توسعه‌دهندگان آربیتروم در Offchain Labs در پروژه Xai همکاری می‌کنند که شامل بنیاد Xai، توکن و بلاک‌چین است.

کاربرد توکن Xai چیست؟

بر اساس وب‌سایت Xai، این توکن به عنوان توکن گس شبکه برای پرداخت هزینه‌های معامله عمل خواهد کرد و ارز اصلی برای بازیکنان جهت پرداخت هزینه‌های NFTها و آیتم‌های درون بازی که در آینده بر روی بلاک‌چین ساخته خواهند شد، خواهد بود.

ایردراپ Xai شامل چه کسانی می‌شود؟

در تاریخ 27 دسامبر (6 دی)، توکن‌های Xai به دارندگان Odyssey Legendaries و Vanguards، که NFTهایی با سبک تصویر پروفایل هستند، ایردراپ خواهند شد.

همچنین طبق این پست، دارندگان Xai Sentry Keys، که امکان اجرای نودهایی را فراهم می‌کند که شبکه Xai را تغذیه می‌کنند، در توزیع ایردراپ گنجانده شده‌اند.

آیا هنوز فرصت شرکت در ایردراپ Xai وجود دارد؟

برای کسانی که مایل به واجد شرایط بودن برای اولین ایردراپ Xai هستند، خرید Odyssey Legendaries و Vanguards دیگر ممکن نیست، اما تیم Xai هنوز شرایط واجدین برای خرید Sentry Keys را مسدود نکرده است.

توکنومیکس Xai چگونه است؟

در زمان نگارش این متن، وب‌سایت بنیاد Xai اعلام کرده که توکنومیکس آن هنوز نهایی نشده است. بنیاد نوشته است:

توکنومیکس برای XAI هم اکنون در حال بررسی قانونی و انطباقی است. پس از تایید برای انتشار عمومی، بنیاد Xai توکنومیکس را از طریق حساب‌های رسمی شبکه‌های اجتماعی Xai به اشتراک خواهد گذاشت.

نحوه اتصال به Xai چگونه است؟

کیف پول‌های اتریوم که با آربیتروم سازگار هستند، قادر خواهند بود به شبکه Xai متصل شوند و از آن استفاده کنند. در آینده، بنیاد امیدوار است راه‌حلی برای کیف پول تک امضایی خود منتشر کند.

مراقب کلاهبرداران ایردراپ باشید!

ایردراپ‌ها در دنیای رمزارزها بسیار رایج هستند و برای برخی مانند “پول رایگان” به نظر می‌رسند.

شایان ذکر است که تعداد زیادی از کلاهبرداری‌های ایردراپ نیز وجود دارند، مانند لینک‌های جعلی که می‌توانند منجر به خالی شدن کیف پول و تأثیرات ناخواسته بر دارایی‌های رمزارزی شما شوند.

حساب‌های شبکه‌های اجتماعی (حتی آن‌هایی که دارای نشان تأیید آبی یا طلایی هستند) نیز ممکن است هک شوند، و افراد سوءاستفاده‌گر ممکن است لینک‌های جعلی ایردراپ را در آن‌ها منتشر کنند.

هشدار کلاهبرداری فیشینگ

Xai قبلاً به دنبال‌کنندگان خود در مورد یک کلاهبرداری فیشینگ هشدار داده است، جایی که یک «فرد مخرب ناشناس» گزارش شده که مخزن عمومی Sentry Key Xai را «فورک» یا تقسیم کرده، یک کپی جعلی ایجاد کرده که کاربران را به یک کلاهبرداری فیشینگ هدایت کرده است.

در حالی که تیم Xai نگفته که چند کیف پول به این کلاهبرداری دچار شده‌اند، اما روز پنج‌شنبه اعلام کرد که تیمش کلیدهای جدید و مشروعی را به همه کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، ارسال کرده است.

منبع: ItsBitcoinWorld

سوالات پرتکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.