یوتیوب (YouTube) در تکاپوی اضافه کردن توکن‌های غیرمثلی (NFT) به پلتفرم خود است

یوتیوب (YouTube) در تکاپوی اضافه کردن توکن‌های غیرمثلی (NFT) به پلتفرم خود است.

شبکه بزرگ یوتیوب (Youtube) برای ایجاد شرایط بهتر برای کاربران خود به دنبال اضافه کردن توکن‌ های غیرمثلی (NFT) به پلتفرم خود است.

به گزارش توکن باز به نقل از یوتودی، سوزان ووجیتسکی (Susan Wojcicki)، مدیرعامل شبکه بزرگ پخش ویدیو آمریکایی یوتیوب  (Youtube)، در نامه سالانه خود به سازندگان محتوا بیان کرد که این شرکت قصد دارد برای کمک به تولیدکنندگان محتوا از فناوری ‌های جدید و نوظهوری مثل توکن‌ های غیرمثلی (NFT) استفاده کند.

شایان ذکر است، وی در ادامه صحبت هایش اضافه نمود که ما همواره در تلاش برای گسترش شبکه یوتیوب بوده ایم تا به کاربران کمک کنیم که بتوانند از فناوری‌ های نوظهوری مانند توکن ‌های غیر قابل معاوضه (NFT) استفاده کنند.

با این وجود گفتنی است که ما همچنان به تقویت و بهبود تجربه سازندگان محتوا و طرفداران در یوتیوب ادامه خواهیم داد. شبکه محبوب یوتیوب در سال‌ های اخیر تعداد زیادی از سازندگان موفق ارزهای دیجیتال را به خود جذب کرده است، اما همچنین به کانونی برای کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال نیز تبدیل شده است.

یوتیوب همچنین تحولات جدید در حوزه وب 3 (Web3) را زیر نظر دارد و در نامه ووجیتسکی به این قضیه اشاره شده است که این اکوسیستم تازه متولد شده منبع الهامی برای این سرویس اشتراک ‌گذاری و پخش ویدیو است. جالب است بدانید که برای اطلاع از برنامه یوتیوب در حوزه توکن ‌های غیرمثلی (NFT) و وب 3 باید منتظر بمانیم به این دلیل که در نامه مدیرعامل یوتیوب جزئیات بیشتری در ارتباط با برنامه این شرکت ذکر نشده است.

منبع: یوتودی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.