اخبار صرافی های ارز دیجیتال; 4 آبان 1400

33333

اخبار صرافی های رمز ارز: برخی از صرافی‌ها خبرها و اطلاعیه هایی از خود منتشر کردند. در ادامه به اطلاعیه‌ های هر صرافی در این خصوص می پردازیم. با تیم توکن باز همراه باشید.

صرافی بیت پین

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی بیت پین در تاریخ 1400/08/04 ساعت 12:00

مسابقه ای که در سه روز اخیر توسط این صرافی صورت گرفته بود تحت عنوان “واریز کن لجر ببر” به منظور فراهم آوردن امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال وی‌چین (VET)، الگوراند (ALGO) ماتیک MATIC در پلتفرم بیت‌پین بر پایه تتر و تومان بود.

که با استقبال کاربران این سایت امروز هر سه رمز ارز به لیست بازار خود اضافه کرد. در ادامه این صرافی افزود که رمز ارز وتور VTHO به بخش خرید آسان افزوده گردید.

اخبار صرافی ها

صرافی رابین کش

بر طبق خبر منتشر شده در سایت رسمی صرافی رابین کش در تاریخ 1400/08/04

این صرافی بر طبق اطلاعیه در صفحه رسمی سایت خود خبر از مسابقه ای تحت عنوان “تریدر برتر” را به کاربران خود ارائه کرد.

این صرافی هدف خود را از این مسابقه ارتقای دانش کاربران در حوزه ارزهای دیجیتال عنوان کرد. زیرا اکثر کاربران بدون داشتن مهارت و آمادگی وارد این بازار می شوند، که در نتیجه باعث از دست رفتن سرمایه آنها می شود. از این رو صرافی رابین کش علاوه بر ایجاد رقابت جذاب برای کاربران، به آنها این امکان را می دهد تا در محیطی کاملاً مشابه، مهارت های تریدری خود را به معرض نمایش بگذارند.

این مسابقه کاملاً شبیه سازی شده با محیط بازار است همچنین می توان گفت در این مسابقه نرخ های بازار، صف سفارشات، حتی کارمزدها هم شبیه سازی و لحاظ شده است.

همچنین برای مسابقه جوایز و همچنین قوانینی در نظر گرفته شده است. که برای اطلاع بیشتر می توانید به سایت رسمی این صرافی مراجعه کنید.

اخبار صرافی ها

صرافی رمزینکس

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی رمزینکس در تاریخ 1400/08/04 ساعت 12:06

این صرافی اعلام کرد که به جهت فراهم کردن فرصت های بهتر سرمایه گذاری، استیبل کوین دای DAI را به بازار معاملاتی همتا به همتای خود افزوده کرد.

همچنین این صرافی اعلام کرد که در بازار معاملاتی رمزینکس بی هیچ واسطه ای به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معاملات خرید فروش شوید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.