اخبار صرافی های ارز دیجیتال; 9 آبان 1400

بنر توکن2 3

برخی از صرافی‌ها خبرها و اطلاعیه هایی از خود منتشر کردند که در ادامه به آنها می پردازیم. با تیم توکن باز همراه باشید.

صرافی رمزینکس

بر طبق خبر منتشر شده در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام صرافی رمزینکس در تاریخ  1400/08/09

صرافی رمزینکس بیان کرد به ‌منظور فراهم‌کردن فرصت‌های بهتر سرمایه‌گذاری، رمز ارز هگز HEX را امروز مورخ 9 آبان به بازار معاملاتی همتا به همتای خود اضافه کرده است.

صرافی رمزینکس
اخبار صرافی ها

صرافی کوین نیک

بر طبق خبر منتشر شده در پیج اینستاگرام صرافی کوین نیک در تاریخ  1400/08/09

صرافی کوین نیک اعلام کرد به علت استقبال کاربران این صرافی از مسابقه ی چند روز اخیرش را تمدید کرده است. این مسابقه بخشی از شعر گفته شده توسط صرافی بود و بخشی دیگر آن را کاربران باید تکمیل می کرده اند.

این صرافی افزود شعری به مرحله ی استوری توسط پیج کوین نیک می رسد که بیشترین لایک را دریافت کرده باشد. جایزه ی این مسابقه مطرح شده از سوی کوین نیک طبق گفته این صرافی رمز ارز است و برنده این مسابقه توسط مردم انتخاب می شود.

صرافی چنج کن

بر طبق خبر منتشر شده در پیج اینستاگرام صرافی چنج کن در تاریخ  1400/08/09

این صرافی امروز بر اساس استوری بیان کرد؛ که به علت بروز رسانی امکان اختلال یکی دو ساعته امکان دارد کاربران با اختلال رو به رو شوند. این صرافی آپدیت گردیده و هم اکنون در دسترس کاربران است.

صرافی تبدیل

 بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی تبدیل در تاریخ  1400/08/09

این صرافی از افزوده شدن رمز ارز اس‌ال‌پی (SLP) به بازار معاملاتی خود خبر داد. هم‌اکنون در صرافی تبدیل می‌توانید به معامله اس‌ال‌پی – تتر در بازار بپردازید.

صرافی تبدیل
اخبار صرافی ها

صرافی ارزینجا

بر طبق خبر منتشر شده در پیج اینستاگرام صرافی ارزینجا در تاریخ  1400/08/09صرافی ارزینجا به مناسبت جشن تولد چهارسالگی خود به کاربرانی که ثبت نام خود را در این صرافی کامل کرده و اولین خرید خود را در این صرافی انجام دهند، به عنوان هدیه رمز ارز اهدا می کند.

صرافی بیت پین

 بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی بیت پین در تاریخ  1400/08/09

این صرافی در کانال تلگرام خود خبری مبنی بر مسابقه ” ترید کن، لجر برنده شو! “منتشر کرد پس از پایان این مسابقه و قرعه کشی 4 کیف پول لجر نانو اس به برندگان اهدا می شود.

رمز ارزهای آکسی اینفینیتی (AXS)، کازموس (ATOM)، مانا (MANA) و دی وای دی ایکس (dYdX)، را از تاریخ امروز مورخ 9 آبان 1400 ساعت 17:00 قادر خواهید بود در پلتفرم خرید و فروش حرفه‌ای با جفت ارزهای تومان و تتر معامله کنید.

این صرافی بیان کرد که برای قدردانی از همراهی کاربران بیت پین، 4 دستگاه کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S به کاربرانی که تا یکشنبه، 16 آبان ساعت 17:00، به خرید و فروش این رمز ارزها در پلتفرم خرید و فروش حرفه‌ای اقدام کنند، بر اساس توضیحات ارائه شده آکادمی این صرافی، در مسابقه شرکت داده شده و به قید قرعه، کیف پول سخت افزاری لجر اهدا خواهد شد.

صرافی بیت پین
اخبار صرافی های کریپتو

صرافی اوکی اکس چنج

بر طبق خبر منتشر شده در پیج اینستاگرام صرافی اوکی اکس چنج در تاریخ  1400/08/09

صرافی اوکی اکس چنج بیان کرد به علت لو رفتن کوین پارتی و گزارش به رقبای این صرافی، پست مبنی بر این مسابقه را پاک نموده و این مسابقه را در آینده مجدداً برگزار خواهد کرد.

صرافی سلام کریپتو

بر طبق خبر منتشر شده در پیج اینستاگرام صرافی سلام کریپتو در تاریخ  1400/08/09

به جهت به‌روزرسانی‌های شبکه بایننس (BEP2)، برداشت‌های این شبکه در این صرافی با تاخیر بیشتری به دست کاربران خواهد رسید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.