فصل ایردراپ؛ توزیع ۷۰۰ میلیون دلار ایردراپ در طول یک هفته!

ایردراپهای سال 2024

راهکار افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم، AltLayer، نخستین پروتکل از دست‌کم سه پروتکل شده است که با بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در قالب ایردراپ‌های توکن در طول هفته آینده به صورت زنده عملیاتی می‌شود.

توزیع ایردراپ آلت لیر (AltLayer)

توزیع توکن آلت‌لیر  (ALT) و فرآیند Claim آن در ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت UTC در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) آغاز شد. با تخصیص ۳۰۰ میلیون توکن در ایردراپ اولیه و قیمت میانگین روزانه ۰.۳۲ دلار، کل ایردراپ حدود ۹۶ میلیون دلار بر اساس قیمت‌های فعلی است.



استیکرهای Celestia که به دنبال دریافت ایردراپ ALT هستند، باید مدتی بیشتر صبر کنند؛ این در حالی است که AltLayer اعلام کرده است که “تفاوت‌های فنی در مکانیزم Claim ” باعث تاخیر در ایردراپ برای Celestia شده است.

توزیع ایردراپ Dymension

ایردراپ AltLayer در میان چندین پروژه دیگر که انتظار می‌رود توکن‌های خود را به افراد واجد شرایط در طی هفته آینده توزیع کنند، صورت می‌گیرد.

پلتفرم استقرار رول‌آپ چندلایه Dymension برنامه‌ریزی کرده است تا شبکه اصلی خود را در روزهای آینده راه‌اندازی کند و ۷۰ میلیون توکن DYM را ایردراپ کند، با توزیعی که به شدت به سمت استیکرهای Celestia و دارندگان ان‌اف‌تی Pudgy Penguin و همچنین به شرکت‌کنندگان در اکوسیستم‌های سولانا و اتریوم وزن‌دهی شده است.



دوره Claim دایمنشن در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) بسته شد، به این معنی که دارندگانی که ایردراپ را ادعا نکرده‌اند، اکنون از آن جا مانده‌اند.

بر اساس پری‌مارکت پرپچوال‌هایی که در صرافی غیرمتمرکز Aevo معامله می‌شوند، ایردراپ DYM در قیمت‌های فعلی ارزش تقریبی کلی برابر با ۲۱۰ میلیون دلار برای گیرندگان آن خواهد داشت.

DYM در حال حاضر با قیمت تقریبی ۰.۳۱ دلار در معاملات پری‌مارکت دست به دست می‌شود. منبع: Aevo

DYM در حال حاضر با قیمت تقریبی ۰.۳۱ دلار در معاملات پری‌مارکت دست به دست می‌شود. منبع: Aevo

توزیع ایردراپ Jupiter

در همین حال، صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا، Jupiter، تایید کرده است که توکن JUP خود را در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) راه‌اندازی خواهد کرد.

در مجموع یک میلیارد توکن در ایردراپ توزیع می‌شود و با توجه به معاملات پری‌مارکت JUP که در حدود ۰.۴۱ دلار است، ایردراپ در قیمت‌های فعلی ارزشی حدود ۴۱۰ میلیون دلار خواهد داشت.

کاربران بیت‌کوین اوردینالز نیز ممکن است برای ایردراپ احتمالی واجد شرایط باشند، با این حال توسعه‌دهنده اوردینالز با نام مستعار لئونیداس، راه‌اندازی “Runestone”، یک ابتکار غیرمتمرکز “fairdrop” طراحی شده برای پاداش دادن به کاربران اولیه پروتکل اوردینالز را اعلام کرده است.

احتیاط کنید

کاربران رمزارز که به دنبال ایردراپ‌ها در X (توییتر) هستند، باید بسیار محتاط باشند، زیرا این پلتفرم در حال حاضر با حساب‌های کلاهبرداری که خود را به عنوان صفحات رسمی شبکه‌های اجتماعی شرکت‌های ارز دیجیتال که اخیراً ایردراپ‌ها را اعلام کرده‌اند، جا می‌زنند، پر شده است. این صفحات پست‌هایی تقریباً مشابه را بارگذاری می‌کنند که به ظاهر به وب‌سایت‌های “دریافت ایردراپ” ارجاع می‌دهند، که معمولاً برنامه‌های خالی‌کننده کیف پول هستند.

منبع: Cointelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.