آرکام (Arkham) چیست؟ کف قیمتی توکن ARKM چقدر است؟

پروژه آرکام چیست؟

بزرگ‌ترین صرافی جهان یعنی بایننس تصمیم گرفته تا پروژه Arkham را به‌عنوان پروژه‌ی بعدی لانچ پد خود معرفی کند. در لانچ پد کاربران ارزها را با قیمتی ارزان‌تر از قیمت بازا پیش‌خرید کرده و پس از لیست شدن آن در بایننس، سود زیادی می‌کنند. به همین بهانه قصد داریم تا در مقاله‌ی امروز از توکن باز به بررسی پروژه آرکام و نحوه شرکت کردن در لانچ پد بایننس بپردازیم.


موارد مهم مقاله:

  • آرکام ابزاری برای تجزیه و تحلیل داده‌های بلاکچینی مثل رصد آدرس‌ها، قراردادهای هوشمند است. در یک کلام این شبکه ابزاری برای تحلیل داده‌های آنچین شبکه‌ها و پروژه‌های بلاکچینی است.

  • توکن ARKM رمزارز بومی این پروژه است که 5 درصد آن در لانچ پد بایننس عرضه عمومی شده و بلافاصله در صرافی بایننس لیست خواهد شد. قیمت این توکن در لانچ پد بایننس معادل 5 سنت است.

  • توکن‌هایی که در لانچ پد بایننس عرضه شده‌اند معمولا بعد از لیست شدن در بایننس بیش از 10 برابر رشد قیمت داشته‌اند.

آرکام (Arkham) چیست؟

Arkham Intelligence شرکتی است که پلتفرمی برای تجزیه و تحلیل داده‌های بلاکچین ارائه کرده و در آن کاربران قادر به تجسم کردن فعالیت‌های On-Chain هستند. این پروژه اکنون در حال راه‌اندازی بازار خود یعنی Arkham Intel Exchange است که بازاری آنچین برای بلاکچین‌ها خواهد بود. در واقع اگر به‌دنبال کسب اطلاعات از آدرس‌های بلاکچینی هستید پس می‌توانید درخواست خود را در این بازار ارائه کرده تا محققان آنچین برای کسب درآمد به بررسی آدرس و ارائه اطلاعات بپردازند.

آرکام چیست؟
Arkham Intelligence شرکتی برای تجزیه و تحلیل بلاکچین با استفاده از آنچین راه‌اندازی کرده است

Arkham Intel Exchange توکن بومی این پروژه یعنی ARKM را به‌عنوان یک توکن کاربردی پیاده‌سازی می‌کند. همین موضوع به انگیزه‌ای برای کاربران تبدیل می‌شود تا اطلاعات خود را ارسال کرده یا به روش‌های دیگر در رشد اکوسیستم مشارکت کنند.

با معرفی دوستان خود به صرافی رمز پلاس، 30 درصد از کارمزد معاملات آن‌ها را دریافت کرده و درآمد بدون ترید را تجربه کنید.
ورود به صرافی رمزپلاس

در این پلتفرم محققان بلاکچین باید توکن ARKM را استیک کنند که درصورت ارائه اطلاعات نادرست و بی‌کیفیت، نرخ سود آنها کاهش می‌یابد. در نهایت از ارز ARKM به‌عنوان یک توکن حاکمیتی استفاده خواهد شد و به هولدرها حق رای داده می‌شود تا در تصمیم‌گیری‌ها برای رشد و تکامل آرکام مشارکت داشته باشند.

پیش‌فروش ARKM در لانچ پد بایننس

تیم پروژه آرکام 50 میلیون واحد از توکن ARKM را با استفاده از لانچ پد بایننس به فروش خواهد رساند که معادل 5 درصد از کل عرضه‌ی این توکن (1 میلیارد واحد) است. هر توکن با قیمتی معادل 0.05 دلار به فروش می‌رسد که یعنی تیم توسعه‌دهنده به‌دنبال 2.5 میلیون دلار سرمایه است. دوره آماده‌سازی عرضه Arkham در لانچ پد بایننس از 11 جولای آغاز می‌شود و تا 17 جولای 2023 (به مدت یک هفته) ادامه خواهد یافت. در ادامه تاریخ‌های مهم این پیش‌فروش را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

 آغازپایان
دوره آماده‌سازی11 جولای17 جولای
دوره اشتراک‌گذاری17 جولای ساعت 6 صبح به وقت جهانی18 جولای ساعت 6 صبح به وقت جهانی
دوره محاسبه18 جولای ساعت 6 صبح به وقت جهانی18 جولای ساعت 7 صبح به وقت جهانی
توزیع توکن‌ها18 جولای ساعت 7 صبح به وقت جهانینامشخص

حداکثر سرمایه‌گذاری یک کاربر برای پیش‌خرید توکن ARKM معادل 15 هزار دلار است. با این حال همه کاربران قادر به سرمایه‌گذاری این مبلغ نخواهند بود چرا که توزیع و تخصیص توکن هر کاربر بر اساس مقدار دارایی BNB آنها در صرافی بایننس تعیین می‌شود.

چطور در لانچ‌ پد بایننس شرکت کنیم؟

اگر قصد دارید تا در لانچ پد بایننس شرکت کنید باید یک حساب کاربری در این صرافی باز کرده و احراز هویت آن را به‌طور کامل انجام بدهید. به هرحال مراحل شرکت در لانچ پد بایننس عبارت است از:

  • مرحله 1: یک حساب کاربری در بایننس ایجاد کنید
  • مرحله 2: احراز هویت را کامل کنید
  • مرحله 3: آرکام را در صفحه اصلی لانچ پد بایننس انتخاب کنید.
  • مرحله 4: BNBهای خود را قفل کنید
  • مرحله 5: منتظر توزیع توکن ARKM در 18 جولای 2023 باشید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با لانچ پد و فرایند آن، مقاله لانچ‎ پد چیست را بخوانید.

لانچ پد بایننس
برای استفاده از لانچ پد بایننس باید احراز هویت را به‌طور کامل انجام بدهید

چه زمانی توکن ARKM بین کاربران توزیع می‌شود؟

پس از معرفی Arkham به بررسی زمان توزیع توکن‌ها می‌پردازیم. بایننس در تاریخ 11 جولای ساعت 00:00 به وقت جهانی شروع به محاسبه موجودی BNB کاربران صرافی خود می‌کند تا پیش‌فروش توکن آرکام انجام شود. این فرایند تا 18 جولای و ساعت 6 صبح به وقت جهانی ادامه خواهد داشت. همچنین در زمان باز بودن دوره اشتراک‌گذاری یعنی از 17 جولای تا 18 جولای کاربران واجد شرایط قادر به شرکت در پیش‌خرید ARKM خواهند بود.

توکن‌ها بلافاصله پس از پایان محاسبه و فروش توکن بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شوند و احتمالا پس از مدت کوتاهی ارز ARKM در بایننس لیست می‌شود تا کاربران قادر به معامله‌ی آن باشند.

در این زمان به توکن BNB توجه کنید چرا که هربار با اعلام لانچ پد بایننس، تقاضا برای این ارز افزایش می‌یابد و قیمت آن رشد می‌کند.

بازگشت سرمایه ارزهای لیست‌شده در لانچ پد بایننس در یک ‌نگاه

پروژهبازگشت سرمایه فعلیبازگشت سرمایه 7 روز پس از توزیع توکن
Open Campus13.7 برابر21.4 برابر
Space ID10.3 برابر17.4 برابر
Hooked Protocol11 برابر24.7 برابر
استپن21.2 برابر55 برابر
فن توکن Alpine F11.9 برابر3.6 برابر
League of Kingdoms1.5 برابر12.7 برابر
Voxies0.7 برابر14.6 برابر
فن توکن پورتو1.9 برابر5.5 برابر
فن توکن لاتزیو2 برابر11.5 برابر

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، شرکت در پیش‌فروش و لانچ‌پد بایننس منجر به سود گسترده می‌شود اما بهتر است پیش از هر اقدامی تحقیقات لازم را درخصوص پروژه و تیم آن انجام دهید. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از لانچ پدها دارید؟ آیا تابه‌حال در آنها شرکت کرده‌اید؟ نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان مقاله‌ی «آرکام در لانچ پد بایننس لیست شد» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: CoinCodex

سوالات متداول

  • پیش‌فروش ارز ARKM چه زمانی در لانچ پد بایننس آغاز می‌شود؟

فرایند پیش‌فروش ارز ARKM از 11 جولای یا 20 تیر آغاز می‌شود. همچنین تاریخ پایان آن نیز نامشخص است.

  • آیا ارز ARKM پس از پیش‎‌فروش رشد می‌کند؟

بسیاری از ارزهای قبلی که در لانچ پد بایننس عرضه شدند پس از راه‌اندازی کامل افزایش قیمت مناسبی تجربه کردند اما هیچ قطعیتی وجود ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.